abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97272345
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
De Groot O+ oftewel Pieter Kees (aldus mijn verloskundige, die vroeg het en toen was het Oh Pieter Kees)
Die had ook gewerkt in t LUMC, toen ik mn stage Gyn had :D Hij kwam me wel vaag bekend voor :)
(leuk joh gesprekken tijdens het hechten :D)
hahahaha _O-
ohja! Son! ja zo zie ik een hele andere kant van je :P zoiets? :+

Ik stond blijkbaar onder controle bij dr Ter Harmsel of Van Harmsel, weet ik het, ik moest bij hem op nacontrole, de beste man had mn hele dossier nog niet bekeken want drukdrukdruk en hij geloofde het allemaal wel :')
Zonde van mn tijd -O-
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:40:26 #27
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97272402
Hahaha comfortabel bevallen :D Is mij ook niet gelukt hoor beide keren. Wel allebei de keren in dezelfde verloskamer bevallen dat was wel speciaal O+ Overigens de 2e keer bij 6cm nog een ruggenprik gekregen en die was geniaal. Jammere was dan wel weer dat ik om 3 uur 's nachts het ziekenhuis uitgeschopt werd terwijl ik nog boven de 38 graden had. De koorts zakte met een paracetamolletje dus was het volgens de verpleging een gevolg van de ruggenprik en dan kun je blijkbaar best naar huis :')
pi_97272414
Niemand wenste mij veel plezier. Ook niet de winkelende mensen die mij in de auto van de verloskundige zagen stappen (nou ja, stappen) met het hoofdje ongeveer tussen mijn benen.
pi_97272481
Wat ik apart vond was dat Mr.DML nog net op tijd kon roepen 'ho, ik zou de navelstreng doorknippen'.
Het leek me zo'n logisch iets dat je dat de vader laat doen maar ik was maar wat blij dat ik mijn lief dit nog maar eens verteld had van te voren en dat hij daarom dus in greep want die arts-assistent had het bijna zelf gedaan 8)7
Van het uit laten kloppen zoals in mijn geboorteplan stond kwam dus ook niks terecht }:|
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_97272519
Ik vond de nacontrole zowieso zonde van mijn tijd.. Hoe gaat het? Goed. En met de kleine? Goed. Heb je nog vragen? Nee. Verplicht verhaaltje over anticonceptie, opmerking dat ik de komende 12 maanden niet zwanger mag worden. Tot ziens :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97272563
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat ik apart vond was dat Mr.DML nog net op tijd kon roepen 'ho, ik zou de navelstreng doorknippen'.
Het leek me zo'n logisch iets dat je dat de vader laat doen maar ik was maar wat blij dat ik mijn lief dit nog maar eens verteld had van te voren en dat hij daarom dus in greep want die arts-assistent had het bijna zelf gedaan 8)7
Haha, mijn lief reageerde met: "Moet dat?"
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_97272649
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Haha, mijn lief reageerde met: "Moet dat?"
:D
Maar ze vroegen het tenminste nog. Ik vond het zo'n rare actie om dit niet te vragen en maar gewoon te doen.
The way you rock'n'roll
pi_97272678
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Van het uit laten kloppen zoals in mijn geboorteplan stond kwam dus ook niks terecht }:|
Zelfs na een ks mag de papa dat doen :) Ze knippen hem extra lang af en dan de papa kort op de foto lijkt het net echt :)
pi_97272780
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:44 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Zelfs na een ks mag de papa dat doen :) Ze knippen hem extra lang af en dan de papa kort op de foto lijkt het net echt :)
Dan lijkt het net echt, haha, maar fijn dat ze ook bij een ks aan dat soort dingen denken :Y

Apart ook dat de één na een ks wel weer snel zwanger mag worden en de ander een jaar moet wachten :?
The way you rock'n'roll
pi_97272834
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

:D
Maar ze vroegen het tenminste nog. Ik vond het zo'n rare actie om dit niet te vragen en maar gewoon te doen.
Ja, is ook maf!

Zo verbaas ik me erover dat in het RTL-programma Bevallingsverhalen - ik weet niet waarom ik ernaar kijk, het is zó slecht - het kind vrijwel altijd eerst drooggewreven wordt en de navelstreng doorgeknipt wordt voor de baby op de borst van de moeder wordt gelegd (met handdoek eronder). Ik ben blij dat ik beide keren de baby meteen bij me kreeg. Lena heb ik zelf aangepakt. Tof was dat.
pi_97272895
Nou na mijn eerste ks hebben ze er niet over gezegd en was ik met tien maanden weer zwanger ;) Nu benadrukte ze het omdat ik tweede keer ks heb gehad, ook werd er even gemeld dat een eventuele derde zowieso een ks word!
pi_97272909
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:39 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahahaha _O-
ohja! Son! ja zo zie ik een hele andere kant van je :P zoiets? :+

Ik stond blijkbaar onder controle bij dr Ter Harmsel of Van Harmsel, weet ik het, ik moest bij hem op nacontrole, de beste man had mn hele dossier nog niet bekeken want drukdrukdruk en hij geloofde het allemaal wel :')
Zonde van mn tijd -O-
Nee joh, hij herkende mij niet *lol* gelukkig maar :D (was ook een paar jaar ervoor hoor)

Ter Harmsel was hier ook de hoofdgyn (hoe noem je dat ook alweer), maar de groot heeft alles gedaan. Ik las wel dat ie overlegd heeft met m. Nacontrole was wel bij de Groot. Dat wilde hij per se :D Ik mag zelf bij m terug komen tijdens een volgende zwangerschap als ik toch last krijg van de bevalling.
Navelstreng is ook door gyn doorgeknipt, maar goed er was ook niet echt tijd voor om t door R te laten doen (niet dat die het had willen doen :'))
pi_97273050
Ik heb Silke ook aangepakt, samen met mijn moeder. Echt wel speciaal, drie generaties vrouwen. Ik heb ook zelf de navelstreng doorgeknipt.
pi_97273075
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, is ook maf!

Zo verbaas ik me erover dat in het RTL-programma Bevallingsverhalen - ik weet niet waarom ik ernaar kijk, het is zó slecht - het kind vrijwel altijd eerst drooggewreven wordt en de navelstreng doorgeknipt wordt voor de baby op de borst van de moeder wordt gelegd (met handdoek eronder). Ik ben blij dat ik beide keren de baby meteen bij me kreeg. Lena heb ik zelf aangepakt. Tof was
dat.
Dat aan pakken had ik graag mee willen maken dat lijkt me idd zo iets bijzonders!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:52:06 #40
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97273187
Jen wilde ik niet zo op me. Dat vond ik vies. Gelukkig heeft ze dat ruim ingehaald door me onder te piesen, te kotsen of te poepen in de jaren erna. Bij leyla was ik nergens meer vies van. Hieeeeeer dat kind. En voilà, ook die poepte me meteen onder. Ze hebben gewoon schijt aan me.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_97273246
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:42 schreef MamaPurk het volgende:
Ik vond de nacontrole zowieso zonde van mijn tijd.. Hoe gaat het? Goed. En met de kleine? Goed. Heb je nog vragen? Nee. Verplicht verhaaltje over anticonceptie, opmerking dat ik de komende 12 maanden niet zwanger mag worden. Tot ziens :)
och ik vond de nacontrole bij de vk best gezellig c_/ lekker slap ouwehoeren :D
maar dit was gewoon een beetje jammer :{

B. heeft van allebei de meisjes de navelstreng doorgeknipt. En er was bij de tweede bevalling een studente verloskunde bij. Die had mazzel en werd gelijk overhoord over bloedverlies :')
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97273252
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, is ook maf!

Zo verbaas ik me erover dat in het RTL-programma Bevallingsverhalen - ik weet niet waarom ik ernaar kijk, het is zó slecht - het kind vrijwel altijd eerst drooggewreven wordt en de navelstreng doorgeknipt wordt voor de baby op de borst van de moeder wordt gelegd (met handdoek eronder). Ik ben blij dat ik beide keren de baby meteen bij me kreeg. Lena heb ik zelf aangepakt. Tof was dat.
Ik zie het ook af en toe. Van de week een vrouw die alleen maar zich tot Jezus wendde en iedereen moest voor haar bidden daar ter plekke want ze had het zo zwaar. Als je nou niet de hele tijd over Jezus stamelt maar lekker op je ademhaling let was mijn gedachte maar goed.
Ik verbaas me er ook altijd over dat in Amerika men het niet zo heeft op 'viezigheid'.

Aanpakken lijkt me ook wel bijzonder. Maar toen hij eruit was heb ik me achterover laten zakken en was ik echt half van de wereld. Ik was zo moe, zo moe. Je ziet dat ook heel duidelijk op de eerste foto's. Dat ik moe ben en daardoor eigenlijk nauwelijks besef dat er een baby is. Jammer is dat. Ik kijk die foto's daardoor ook niet graag terug. Ik stap altijd pas een paar foto's later in zeg maar.
The way you rock'n'roll
pi_97273280
Haha tico lekkere kids heb jij! Is mij nog nooit gebeurt ;)
pi_97273369
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef Ticootje het volgende:
Jen wilde ik niet zo op me. Dat vond ik vies. Gelukkig heeft ze dat ruim ingehaald door me onder te piesen, te kotsen of te poepen in de jaren erna. Bij leyla was ik nergens meer vies van. Hieeeeeer dat kind. En voilà, ook die poepte me meteen onder. Ze hebben gewoon schijt aan me.
_O-

Ik heb ze allebei aangepakt en ze hebben me allebei ondergezeken, maar dat is ook niet zo gek aangezien beide dames hun temp niet vast konden houden en dus in eerste instantie naakt op mij gelegd werden :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97273413
Ik ben ook op nacontrole geweest bij de vk. Niet dat ze mn bevalling gedaan had, maar gewoon om even te patsen met mn kind :D
Ze had m ook nog nooit gezien (nou ja de week ervoor, toen ik een afspraak ging maken), dus dat vond ik wel leuk :)
Was niet boeiender dan slap ouwehoeren nee :D Nu kom ik haar ook regelmatig tegen, bij t cb, in t dorp *lol*
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:58:19 #46
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97273643
Ik heb geen nacontrole gehad. Beide keren niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_97273699
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:58 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb geen nacontrole gehad. Beide keren niet.
Bij Amber niet, bij Tess wel, maar dat stelde ook barweinig voor.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97274186
Ik lag idd in het rvp Huup.
Enneh...dit was een eenmalige nare ervaring hoor met dit ziekenhuis. Was gewoon een rare muts, die verpleegster.
Verder had ik ook een privékamer en kon ik altijd bellen of langslopen als er iets was. Ben verder ontzettend tevreden over hoe het gegaan is en de hulp die ik heb gekregen.
pi_97275171
Gefeliciteerd nog Danic! Wat een verhaal van die valium, erg hoor.
Na mijn eigen bevalling en dingen die ik hier gelezen heb vind ik al die ziekenhuizen erg treurig. Ergens waar je verwacht dat er goed voor je gezorgd word, word het helemaal niet gedaan.

Mex is ook zo op me gelegd. Ik had het eerst niet door tot ik iets nats en glibberigs voelde. Ik was aan het uitrusten van een pers en toen hebben hun hem er verder uit getrokken denk ik.
Ik had hem wel heel moeilijk vast, dus was erg bezig om hem goed vast te houden. Ik heb er wel een foto van, vind ik juist wel fijn.
De foto en de hele wazige herinnering die ik heb vind ik een mooie herinnering.

leuke foto van Floris! Wil ik dit jaar ook gaan doen. Zo schattig die boerenjongetjes!
pi_97282045
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Ik zie het ook af en toe. Van de week een vrouw die alleen maar zich tot Jezus wendde en iedereen moest voor haar bidden daar ter plekke want ze had het zo zwaar. Als je nou niet de hele tijd over Jezus stamelt maar lekker op je ademhaling let was mijn gedachte maar goed.
Ik verbaas me er ook altijd over dat in Amerika men het niet zo heeft op 'viezigheid'.
Het is Canada trouwens, en de serie is ruim 10 jaar geleden opgenomen. Dat laatste maakt de serie ook wat moeilijk om je in te verplaatsen.

quote:
Aanpakken lijkt me ook wel bijzonder. Maar toen hij eruit was heb ik me achterover laten zakken en was ik echt half van de wereld. Ik was zo moe, zo moe. Je ziet dat ook heel duidelijk op de eerste foto's. Dat ik moe ben en daardoor eigenlijk nauwelijks besef dat er een baby is. Jammer is dat. Ik kijk die foto's daardoor ook niet graag terug. Ik stap altijd pas een paar foto's later in zeg maar.
Ik denk wel dat veel vrouwen dat herkennen, dat ze misschien niet zozeer blij zijn dat de baby er is maar dat de bevalling erop zit. Ik had het na de bevalling niet, maar ik was tijdens de bevalling alleen maar bezig met wanneer het afgelopen zou zijn en helemaal niet met het feit dat er een baby aankwam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')