abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 mei 2011 @ 13:22:20 #251
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_97380254
FR! *O* Ze mag naar huis! *O*

*O*

*O*

*O*

Dus. :@
A grand adventure has begun.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:16:06 #252
265732 Keshet
pi_97382269
De mensen met reuzenbaby's ( :+ ) moeten hier maar even overheen lezen. Dit zijn foto's voor FR nav wat PM'etjes. :D

1. Doe je kindje in de MC

Je houdt waarschijnlijk wat ruimte over. :D

2. Rol een dekentje op en doe die om je kindje zodat het wat knusser en stabieler is.

3. Stop je kindje nog wat extra in met een dekentje:

Klaar! *O*
pi_97382533
ooooh Keshet O+
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:31:17 #254
265732 Keshet
pi_97382891
Oh, FR, even tussendoor, zondag is een prima dag om thuis te komen uit het ziekenhuis!

Emma is zondag precies een jaar thuis bedacht ik net! *O*
pi_97383044
Oh Keshet, Emma die mee naar huis mocht! O+ Ik kan me het gevoel van mezelf zo goed herinneren, beide keren. En hoe moet het dan wel niet voor jullie zijn geweest.

[ Bericht 9% gewijzigd door Claudia_x op 27-05-2011 14:42:17 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_97383354
Ach een hele kleine Emma! Wat ontzettend schattig Keshet!

Verder even de belangrijkste dingen die ik heb meegepikt.

Seth in het ziekenhuis. Pfff vervelend zeg Takkem. Gelukkig al ietsje beter dus? Hopelijk gaat het snel helemaal goed en mag hij lekker weer mee naar huis.

FR, je kleine mag zondag naar huis! Oh hopen dat alles zo goed blijft gaan dus. Super zeg! Durf je het aan je kleine thuis? Of vind je het wel heel spannend? Blijf je van zaterdag op zondag dan slapen?

Orea, fijn dat je muppet weer eet! Helaas nog geen tanden. Komt vanzelf hoor. Je speklap is alweer bijna 10 maanden of is ze al 10 maanden? Dat is al bijna een jaar! Son, die van jouw helemaal natuurlijk. Tijd vliegt he.

Amy is gister flink gevallen, ik ben er nog beroerd van. Ik ben altijd zo voorzichtig en nu viel ze gewoon. Ze heeft alleen een blauwe plek op haar hoofd en voor de rest niets, maar man oh man wat een schuldgevoel ook. Ik heb samen met haar even flink gehuild. Ze had ook alweer allemaal muggenbulten op haar gezicht, dus de foto voor opa en oma moet even wachten :P
pi_97388930
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:31 schreef Keshet het volgende:
Oh, FR, even tussendoor, zondag is een prima dag om thuis te komen uit het ziekenhuis!

Emma is zondag precies een jaar thuis bedacht ik net! *O*
Ligt dus gewoon aan de naam en dag dat de kleine van FR naar huis mag ;)
Die foto's ook O+ Hoe klein ze ook was, ze is gewoon niks veranderd!

Sola, de mijne is over 2 weken 11 maanden alweer :X
(maandag over 6 weken wordt ie 1 :o :X)
Die van Orea is morgen pas 10 maanden :P
Gaat veel te hard! Maar hij is ook gewoon zo leuk O+ Kleine rauwdauwer is t!
En herkenbaar van t vallen en je schuldig voelen enzo...

[ Bericht 21% gewijzigd door Sonnetje85 op 27-05-2011 17:16:19 ]
  vrijdag 27 mei 2011 @ 17:01:23 #258
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_97389286
Jeeej F_R!!! Geweldig nieuws!! :D

Ik ben een beetje zenuwachtig, morgen gaat mijn zus trouwen, en dan wordt dit dus onze eerste officiele uitje. Vorige week al een keer buiten geweest met Larissa, maar durfde toen niet zo ver te gaan.

Dus ik zit mij zorgen te maken om borstvoeding; verschoningen en ik hoop dat het niet te druk voor haar is, en dat ze het niet te koud/niet te warm krijgt en en en en :@

En dat terwijl ik mijn familie morgen om mij heen heb. Ben ik zo paranoide of is dit normaal?
Ik ben van plan om desnoods haar in de auto te voeden/verschonen, als ik daar geen rustig plekje kan vinden.

Nog tips?
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_97389464
Och Sola, ik kan me voorstellen dat je je heel rot voelde! :*

Tankgirl, spannend! Neem je iets van een draagdoek mee? Het voordeel van hele kleine baby's is dat ze nog relatief goed tegen drukte kunnen, is mijn ervaring, vooral als ze tegen mama aangeplakt zitten.
pi_97389611
Voeden in de auto vind ik heel relaxt, zeker met een voedingskussen zit je perfect. Dutroux draagdoek is een goed idee, de mijne heeft zo praktisch door haar hele eerste feestje (met 20 gillende kinderen) heengeslapen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 27 mei 2011 @ 17:14:22 #261
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97389743
@Tankgirl, dat wat Claudia zegt, een draagdoek zou ik ook doen. Vooral ook haar bij je houden of bij je wederhelft en niet uit handen geven aan derden, hoe leuk ze dat ook vinden, dan heb je grote kans op gehuil als je weer thuis bent.

Evt een reiswiegje waar ze in kan slapen...lawaai en drukte kan in ieder geval geen kwaad, daar zal ze allemaal wel doorheen slapen.
pi_97393235
FR wauw ze mag naar huis, geweldig!!

Keshet wat was ze klein!

Tankgirl komt goed! Jaël was net 1 jaar toen mijn broertje trouwde en tja na de kerk poep tot onder de oksels... Het gebeurt je doet er niets aan en bijna zonder nadenken los je het op :) maar het is wel spannend en vergeet net gewoon te genieten!

Sola wat naar, zal nog wel vaker gebeuren en het blijft vreselijk...

Hoe is het met Seth Takembah, of heb ik dat verder gemist?
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97394164
Ik ben ook benieuwd hoe het met Seth en Takkembah is.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 19:30:14 #264
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97394844
Update: Seth mag morgen naar huis *O* *O* *O* De echo van zijn hoofd was schoon, hij heeft sinds gisterenavond geen verhoging meer gehad en heeft DE HEULE HEULE DAG BIJ MIJ GEDRONKEN (letterlijk zo ongeveer :'), hij had even wat in te halen).
Motto van het ZKH is: zo'n kleintje is thuis beter af dan in een ZKH afdeling met allerlei zieke kindjes, dus durven wij het morgen aan, mag hij naar huis

*stuiter, stuiter, stuiter*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 27 mei 2011 @ 19:30:47 #265
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97394869
En dan beloof ik vanaf morgen ook bij te lezen enzo :)Y
Alexa en Seth zijn lief
pi_97395123
Wat fijn zeg Takkembah *O*
Morgen weer lekker thuis zijn met je gezinnetje O+
pi_97395220
*O* Takkembah wat fijn *O*
pi_97395251
Bijgelezen, even kijken wat is blijven hangen:

Orea ik hoop dat ze de waterpokken over slaat en het niet jullie vakantie in de weg staat. Wel fijn dat ze weer eet, en toch nog steeds geen tandjes.

Claudia en Danic succes met de krampjes, ze zijn nooit leuk. Andere tips dan er gegeven zijn heb ik niet.

FR goed nieuws, zondag naar huis. Dat is echt fantastisch en zo snel *O*
En seth ook morgen naar huis, ook al zo fijn nieuws *O*

Een vallende Amy :'( . Heel herkenbaar hoor dat je, je nu schuldig voelt. Yaro is hier ook al een aantal keer gevallen. En ondanks dat ik me er bewust van ben en echt voorzichtig kan ik het niet altijd voorkomen.

The Tankgirl, spannend morgen zo dag, kan ik me voorstellen. Het komt vast goed. Je heb inderdaad je familie om je heen en ook mijn ervaring is dat die kleintjes er best goed tegen kunnen, tegen de drukte. Veel plezier in ieder geval.

Sonnetje over 6! weken gewoon alweer een jaar. Ben je al bezig met de voorbereidingen of zit je nog in de ontkenning?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 19:43:29 #269
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97395418
Jippie Takkembah! *O* *O*

Wat fijn dat ie weer lekker met je mee naar huis mag en dat ie weer goed bij je drinkt! :)
pi_97395491
Wow Seth morgen al naar huis *O*
:* op amy haar pijnlijke hoofdje

Wat was Emma toch een klein propje en het zal idd aan de naam en de dag liggen wij hebben gewoon vechtertjes die van Keshet heeft wel heel erg moeten vechten.

Ik vind het wel spannend dat ze thuis komt. Ze is nog zo klein en gaat alles wel goed. Normale zorgen denk ik

Er is geen plek op een babykamer dus ze gaat vanaf de couveuse afdeling naar huis en ik kan dus niet blijven slapen. Nu moeten we eerst zondagmorgen nog een andere MC ophalen anders kan ze niet eens mee naar huis
pi_97395914
Ik zit nog in de ontkenning As :D

Nog even een filmpje van mijn manneke O+ Hij kan zo heerlijk bezig zijn met van alles en nog wat O+
In de laatste 10 seconde laat ie ook nog even zien dat ie wel los kan staan, maar dat weet ie zelf geloof k nog niet :')
(ik praat ook wel tegen m hoor ;) maar nu wilde k filmen hoe hij bezig kan zijn en als ik dan tegen m praat is t toch anders)
  vrijdag 27 mei 2011 @ 19:56:07 #272
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97396018
Oh F_R, nu lees ik pas ook jouw goede nieuws!!! *O* *O*
Alexa en Seth zijn lief
pi_97396403
Ow Sonnetje wat heb jij daar een heerlijk manneke O+ O+

Sarah lag vanmorgen in de box met een knisperdoekje en net toen ik dat wilde filmen besloot ze dat het tijd werd voor een ander speeltje O+
pi_97396507
Oh Sonnetje wat een geweldig filmpje. Toch een groot verschil hoor met ons mannetje, maar ja die van jou was/is ook gewoon heel snel.

En MamaPurk O+
pi_97396512
Sonnetje wat gaat Floris al rap door de kamer. Leuk filmpje.

FR fijn dat je kindje zondag naar huis kan.

Wij gaan morgen met de trein naar amsterdam met de trein en weer terug naar groningen met femke. Dat wordt weer een hele operatie met alles w
at we weer mee moeten nemen en femke die waarschijnlijk niet gaat slapen

Mamapuk wat een schatje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')