Inderdaad, de gewone speelt superquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:11 schreef Mallerd het volgende:
Ik moet die IF Huntelaar hebben, de gewone heeft me al eens 50 goals opgeleverd
4-5-1?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:18 schreef no1uknow het volgende:
Wat is de beste opstelling bij een counter-tactiek?
sowieso iets met 5 verdedigers...echt irritant om tegen te spelen..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:18 schreef no1uknow het volgende:
Wat is de beste opstelling bij een counter-tactiek en redelijk defensief spel?
Soms vind ik het ook echt irritant, de andere keer tik ik er gewoon doorheen. Het scheelt al een hoop als ze niet weten hoe ze moeten reageren op 1-2tjes. Maar dan tik je overal zo doorheen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
sowieso iets met 5 verdedigers...echt irritant om tegen te spelen..
Ja klopt, maar een tactiek met 5 verdedigers icm een GOEDE speler is wel echt naar..dan krijg je van die puzzelwedstrijden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Soms vind ik het ook echt irritant, de andere keer tik ik er gewoon doorheen. Het scheelt al een hoop als ze niet weten hoe ze moeten reageren op 1-2tjes. Maar dan tik je overal zo doorheen.
Kutventje is datquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:25 schreef DannyDeko het volgende:
Heerlijke pot RijstbalSuazo is echt een baas!
Klopt inderdaad. En een beetje snelheid centraal achterin zou ook niet verkeerd zijn. Die Park ofzo van jou is niet bij te houdenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:26 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Kutventje is datDraait zo makkelijk weg. Enige wat ontbreekt aan dat team is kopkracht
Ga alvast wat oefenen met wat betere teams. Dan word je vanzelf beterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:39 schreef no1uknow het volgende:
Hoe kan Excelsior nou weer heel m'n team platspelen en vervolgens scoren op niveau Prof
Ik ben het zat, ik ga slapen.
Dat doe ik online, H2H ranked matches, en dan win ik eigenlijk altijd. Vaak nog met 2 of 3 doelpunten verschil. Hier dus mee doorgaan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:40 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ga alvast wat oefenen met wat betere teams. Dan word je vanzelf beter
Nee, met semi-prof win ik weer iets te makkelijk en ik ben ADO, ik sta nu 6e/7e en het moet wel realistisch blijven. Ik win wel redelijk wat wedstrijden hoor, maar het is hoogstens met 1-0 en ik heb volgens mij meer gelijkspellen dan verliezen en gewonnen wedstrijden bij elkaarquote:
Tja het is en blijft ADO hequote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee, met semi-prof win ik weer iets te makkelijk en ik ben ADO, ik sta nu 6e/7e en het moet wel realistisch blijven. Ik win wel redelijk wat wedstrijden hoor, maar het is hoogstens met 1-0 en ik heb volgens mij meer gelijkspellen dan verliezen en gewonnen wedstrijden bij elkaar
Zijn dat die special packs die je nu ziet staan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:57 schreef GuRBuH het volgende:
Tussen 0:00 en 1:00 in NL schijnt er nog een HH te komen vandaag, als ik het goed lees... Dan denk ik ook nog kans op IF HunterDie zou ik echt graag willen hebben voor m'n ex-Hveen squad.
Slechtste TOTW ooit denk ik..ze hebben geluk dat er nog een TOTY Serie A is, anders kocht er niemand ietsquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:12 schreef StijnDa het volgende:
Niet echt een boeiend TOTW. IF Robaldinho is wel leuk maar niet nuttig.
Hij speelt bij mij rechtsbackquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:17 schreef StijnDa het volgende:
Maggio ook niet echt nuttig want staat op de positie van Krasic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |