abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 augustus 2011 @ 15:13:25 #26
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_101411619
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:02 schreef zatoichi het volgende:
Doe mij maar Guernsey; twee keer op vakantie geweest; eerste keer toen ik 10 was; tweede keer samen met mijn vrouw toen ik 28 was. Van tevoren wel een beetje zenuwachtig of ze het leuk zou vinden, aangezien ik het nogal had gehyped maar het weer hielp mee, mooie wandelingen gemaakt en ze is op slag verliefd geworden. Mochten we ooit nog geld over houden, dan kopen we er een vakantiehuisje! :D

Of je moet vele miljoenen op de bank hebben of er ruim 10 jaar wonen om wat te kopen. ;)

Mijn Guernsey vriendin vind Guernsey ook 1000x beter dan Jersey. :P Het is ook een heel mooi eiland, net iets drukker bevolkt zelfs, maar wel idylischer.
reset
pi_101412363
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:13 schreef Individual het volgende:

[..]

Of je moet vele miljoenen op de bank hebben of er ruim 10 jaar wonen om wat te kopen. ;)
Dat zeg ik, wat geld over hebben... :D
  woensdag 31 augustus 2011 @ 16:34:34 #28
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_101414196
Valt nog enigszins mee in Guernsey:

quote:
While it is not illegal for anyone to own property on the Island, you can't live in it unless you are a locally qualified resident, you have a licence to live in Local Market accommodation or you rent or buy Open Market accommodation.

Just under 10% of the residential units on the Island are designated Open Market. This means they were placed on the Open Market Register many years ago. These Open Market properties are available to all UK and European Residents to purchase and occupy without resitriction.

As no additional Open Market properties are allowed to be added to the Register, these properties command a premium on the Island. Prices start at around £850,000.
Met een miljoen kom je er wel. Dan nog wat leefgeld en je bent klaar. :P

Begint met £850.000 voor een woning of na 15 jaar wonen een 'normale' prijs betalen
reset
  woensdag 31 augustus 2011 @ 23:19:54 #29
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_101432668
Nog even een paar foto's nu het nog kan. ;)

zelfde als de laatste foto van zatoichi maar dan van boven: Corbiere - een van de mooiste plekjes op het eiland

ruim een km aan ruige rotsen die onderlopen met vloed

Gewoon een van de vele parkjes - deze in St Brelade
reset
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')