Zoeenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:17 schreef hakunamatafaka het volgende:
Misleidende OP, maar goed ik vergeef je. Wat voor hond heb je dan?
Mijn hond is ook dood stumper, niet mee gaan spotten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:20 schreef frankerdt het volgende:
Dat is net bobbie die had mijnen vriend ook maar die is nu dood maar als je helikoptjertje zei ging ie altijd naar de kast want dat wilde ie een koekjeheeft die dat ook?
Nee. Wel als ik gewoon "koekje" zegquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:20 schreef frankerdt het volgende:
Dat is net bobbie die had mijnen vriend ook maar die is nu dood maar als je helikoptjertje zei ging ie altijd naar de kast want dat wilde ie een koekjeheeft die dat ook?
wij van gangbang69 eren haar elke jaarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:20 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Mijn hond is ook dood stumper, niet mee gaan spotten.
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:17 schreef hakunamatafaka het volgende:
Misleidende OP, maar goed ik vergeef je. Wat voor hond heb je dan?
We hebben wel zo'n hondquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:42 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Je liegt man, wij hebben niet eens een hond.
Ik heb een malteser, ik weet niet wat jij zeurt. Smoke er nog eentjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:56 schreef solyaris het volgende:
Waar is die hont dan? Ik zie alleen een rat met een pruik.
Waar haalt die dan zijn sappen vandaan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik dacht ook dat het over je clit ging en dat je het woord gewoon fout had geschreven.![]()
![]()
Een hele geruststelling dit
Maar fijn dat je hondje niet gebeten is (ga ik vanuit).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |