Bengeltjequote:
Ik zal voor je duimenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:01 schreef -Engel- het volgende:
Zeg ik wil mooi weer a.s. zaterdag.... ik EIS mooi weer.... ik wil kunnen zwemmen
Konijnen zwemmen niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:01 schreef -Engel- het volgende:
Zeg ik wil mooi weer a.s. zaterdag.... ik EIS mooi weer.... ik wil kunnen zwemmen
De userquote:
dat wil ik wel doenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke dan...
Ik ga even iemand zoeken die 3 keer moet niezen
Goed geraden dat ik aan het sporten was maar nee. Wel heerlijk gesport, lekkere omgeving ook met die actievelingen om je heen en zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Moet toch wat.
Hoi Friendje
Nog gelukt met die dame uit te vragen?
Nakend?quote:
http://www.npz-nrz.nl/index.php?sid=8quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:01 schreef -Engel- het volgende:
Oudste 17quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:08 schreef xFriendx het volgende:
Krijg wel steeds de vraag van 2 dames of ik met ze naar de Mac wil, alleen de oudste is 17 (welke wel ooit aangaf wel te willen zoenen) en een beetje beneden mijn niveau (iq en zo heb ik het dan over) dus ja, daar begin ik niet aan
Dat is niet echt voorspelbaar hequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goed geraden dat ik aan het sporten was maar nee. Wel heerlijk gesport, lekkere omgeving ook met die actievelingen om je heen en zo.
3 keer morgen mooi weer dus dan moet ik vrijdag 3 keer niezenquote:
Nee ik wil van de boot zo in het water kunnen springenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://www.npz-nrz.nl/index.php?sid=8
Fixedquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:08 schreef xFriendx het volgende:
Krijg wel steeds de vraag van 2 dames meisjes of ik met ze naar de Mac wil, alleen de oudste is 17 (welke wel ooit aangaf wel te willen zoenen) en een beetje beneden mijn niveau (iq en zo heb ik het dan over) dus ja, daar begin ik niet aan
Dat kan gewoon, het water zal niet van temperatuur veranderen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ik wil van de boot zo in het water kunnen springen
U MILF-hunterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:12 schreef xFriendx het volgende:
Overigens nog wel een milf een berichtje (@hyves) gestuurd. Ken haar dochter nog van wat jaren terug en was er al eens op de koffie/thee geweest toen. En meende dat ik haar nu zag rijden in een Alfa, dus ja, dat moet wel even gecheckt worden
Daar zit wat in.... hmmmm.... (ik loop het risico dat ik sowieso over boord gekiepert wordt....why the hell word ik met alleen mannen in een bootje gezet... echt serieusquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan gewoon, het water zal niet van temperatuur veranderen.
Gij bent beleefd opgevoedquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, ik zeg altijd dames uit beleefdheid eigenlijk, soort automatisme
Got the fuck them allquote:
dusquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je maar van deze afblijft, you vagina hunter.
Ik heb al een ander op het oog.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je maar van deze afblijft, you vagina hunter.
Sorry, ik zal mij gedragenquote:
En anders ergens anders zwoegen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:27 schreef -Engel- het volgende:
Vandaag mijn sportschool gebeld.... misschien wordt er toch een doorstart gedaan. ik wacht af...
Samzzje! Hoe'st nou?quote:
Sammiegirlquote:
Alles wel hier.quote:
Sportief hoor. Zumba schijnt wel tof te zijn als je het lange tijd doet en het niet ziet als een hype voor eventjes.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... fietsen, zwemmen en misschien ga ik dan op Zumba
Mooi.quote:
Daar zou ik ook wel aan kunnen wennen ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
Mooi.
Die twee weekjes vrij bevallen tot nu toe goed
Ging het maar zo snel... M'n weerstand opbouwen gaat nog wel een tijdje duren. Maar dat komt wel goedquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zou ik ook wel aan kunnen wennen ja.Met de gezondheid ook alles aan de beterende hand?
Hoe lang gaat dat ongeveer duren?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
Ging het maar zo snel... M'n weerstand opbouwen gaat nog wel een tijdje duren. Maar dat komt wel goed
Proces van jaren is me verteld.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
Proces van jaren is me verteld.Maar goed, we beginnen, dus uiteindelijk gaat dat wel goed komen
Echt van binnenuit aansterken duurt wel, blijkbaar... Wist ik ook niet. Maar op zich klinkt het ook wel logisch, je darmen moeten zich helemaal aanpassen en zo.quote:
Wat heb je dan gehad? Als ik vragen mag.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt van binnenuit aansterken duurt wel, blijkbaar... Wist ik ook niet. Maar op zich klinkt het ook wel logisch, je darmen moeten zich helemaal aanpassen en zo.
Oh, en activia, yakult e.d. helpt geen flikker
Dat wist ik al ja. Vooral goed voor de portemonnee van de fabrikant.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
Oh, en activia, yakult e.d. helpt geen flikker
Niks ernstigs. M'n darmen functioneren niet hoe het zou moeten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb je dan gehad? Als ik vragen mag.
Dat jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wist ik al ja. Vooral goed voor de portemonnee van de fabrikant.
Vervelendquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks ernstigs. M'n darmen functioneren niet hoe het zou moeten.
Jup.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vervelend![]()
Nu zeker een aangepast dieet?
Dat is balen. En zeker als je zoals jou vegatarier bent.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup.Maar niet heel moeilijk, hoor. Wat wel kut is, is dat ik een tijdje geen kaas mag
En ik houd zo van kaas
!
Het is niet zo erg. Goed te doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is balen. En zeker als je zoals jou vegatarier bent.
Ja, dat dacht ik ookquote:
idd.. alleen af en toe de 'ring of fire'quote:
Zelfs dat niet, ik kan gewoon sjiek schijten. Geeft wel serieuze biochemische gevaren af en toe, maar so be itquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef clevy het volgende:
[..]
idd.. alleen af en toe de 'ring of fire'
Bij mij ging het een half jaartje goed maar het is de afgelopen week weer petquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zelfs dat niet, ik kan gewoon sjiek schijten. Geeft wel serieuze biochemische gevaren af en toe, maar so be it
ruk is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ookTot ik erachter kwam van niet.
Ik hoef geen kus op m'n bilquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:12 schreef clevy het volgende:
[..]
ruk is.op je rechter bil ter morele ondersteuning
draait alles om wat jij wil dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoef geen kus op m'n bilMaar, thanks
Het kan altijd erger.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ookTot ik erachter kwam van niet.
En liefdevol bijten?quote:
mja als je antwoord geeft op retorische vragen dan zal het wel zo zijnquote:
Zelfs dat niet. Kan eten wat ik wil, het pruttelt er vanzelf weer uit van onder. De laatste keer dat ik serieus aan de spetterpoep ben geweest kan ik me niet herinnerenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij ging het een half jaartje goed maar het is de afgelopen week weer pet
Oh, tuurlijk. Nu is het retorisch. Goed johquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:15 schreef clevy het volgende:
[..]
mja als je antwoord geeft op retorische vragen dan zal het wel zo zijn
Jij mag dat welquote:
Oh, zekerquote:
Als ik goed lees, hoef ik in ieder geval geen rekening te houden met je gestel.quote:
Ik heb al van kinds af aan problemen met m'n darmen. Ze reageren nogal heftig op stress, maar dit weekend was het wel heel erg. Als het weer terugkomt moet ike ven naar de huisarts denk ik, was echt niet tof.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Kan eten wat ik wil, het pruttelt er vanzelf weer uit van onder. De laatste keer dat ik serieus aan de spetterpoep ben geweest kan ik me niet herinneren
nu ook teveel stress?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al van kinds af aan problemen met m'n darmen. Ze reageren nogal heftig op stress, maar dit weekend was het wel heel erg. Als het weer terugkomt moet ike ven naar de huisarts denk ik, was echt niet tof.
Nee, hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik goed lees, hoef ik in ieder geval geen rekening te houden met je gestel.![]()
Gelukkig is de meeste kaas niet vegetarisch dus dat is prima.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is balen. En zeker als je zoals jou vegatarier bent.
Hoe reageer je op eiwitten?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
Nee, hoorHet is alleen het opnemen van de voedingsstoffen
ik wilde het niet zeggen.. kreeg daar vanmiddag al commentaar opquote:
gebrek aan stress kan ookquote:
Ook in vegetarische kaas zit vet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig is de meeste kaas niet vegetarisch dus dat is prima.
ja. vruchten smaak?quote:
wat is 'gewoon'? zwart, earl grey, groen, wit?quote:
snurk ze!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook afsluiten. Lekker nog even lezen en dan slapen
Slapen? Dat dacht je maarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
Trusten!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
Stoertjequote:
Byee, honquote:
Ik snurk niet... Ik praatquote:
Zwarte volgens mij of had ik nu die met lavendel gepaktquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:26 schreef clevy het volgende:
[..]
wat is 'gewoon'? zwart, earl grey, groen, wit?
ow das prima, die mag je me ook wel een koppie inschenkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zwarte volgens mij of had ik nu die met lavendel gepakt
Bah, weer ontmaskerdquote:
oke....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:31 schreef clevy het volgende:
ow das prima, die mag je me ook wel een koppie inschenken
thanks sugarquote:
nee dank je.. hoef geen suiker in de thee.. de bezorgster was al zoet genoegquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb ik ook nog.... * -Engel- schuift suikerpot naar Clevy
Ja dat had ik nu nodig na zo lamme dagquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:37 schreef clevy het volgende:
[..]
nee dank je.. hoef geen suiker in de thee.. de bezorgster was al zoet genoeg
Oh maar ik had het niet over hooikoorts, helaas. Is ook alweer iets weggetrokken nu.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb ook een vorm van hooikoorts hoor.
Ik heb bierkoorts.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb ook een vorm van hooikoorts hoor.
das besmettelijk he?!quote:
Waar dan over?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh maar ik had het niet over hooikoorts, helaas. Is ook alweer iets weggetrokken nu.
bier.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Qtje
Ik zag dat je ook gaat picknicken
Heb je toevallig nog iets wat je echt niet mag?
En ik maar denken dat singles niemand hebben die zegt "Zou je niet eens naar bed gaanquote:
Waarom denk je dat ik nog op benquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En ik maar denken dat singles niemand hebben die zegt "Zou je niet eens naar bed gaan"
Nou, proost dan maarquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nog op ben
Niet dat ik dat dan doe, maar toch
Oh jawel hoor, als er weer lui zijn die om 8:00 zeuren dat ze zo moe zijn, terwijl ze ook nog om 2:00 hier zitten te posten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En ik maar denken dat singles niemand hebben die zegt "Zou je niet eens naar bed gaan"
Lekkerquote:Op woensdag 25 mei 2011 06:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
vanavond op vakannnnnnnnnnnnnnnntie!
Wil ik ook!quote:Op woensdag 25 mei 2011 06:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
vanavond op vakannnnnnnnnnnnnnnntie!
datquote:
Tof! Brazilië wil ik ook nog ooit naar toe. Then again, er zijn zo veel plekken waar ik naar toe wil. Ik ga eerst eens naar de wat meer bijzondere plekken, daarna volgen de standaard landen wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 07:56 schreef Nouk84 het volgende:
Hopelijk volgende maand een weekje naar Frankrijk en eind van het jaar/begin volgend jaar naar Brazilië.
Nog spannende nieuwtjes?quote:
Graag! Dan vergeten we maar even dat ik in een vliegtuig an sich al lichtelijk claustrofobisch ben..quote:
Ik mag in Q's handbagage lees ik netquote:
Details.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Graag! Dan vergeten we maar even dat ik in een vliegtuig an sich al lichtelijk claustrofobisch ben..
Ik weet niet hoe ik foto's bekijk, maar vond ik jou altijd zo lekker?quote:
The devil;s in the details babequote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik foto's bekijk, maar vond ik jou altijd zo lekker?
Dat is Joey! Al vele jaren de grote held van Singles.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Huh wat? Ik ken jou helemaal niet
toch?
Kan zijn dat ik in de war ben. Laatste keer hier zal november zijn geweest. Maar meestal onthoud ik wel goed. En bij mb dacht ik, die is leuk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Huh wat? Ik ken jou helemaal niet
toch?
Dat ik dat heb gemist, op mijn leeftijdquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is Joey! Al vele jaren de grote held van Singles.
Nou dan gaan we er voor het gemak toch gewoon van uit dat je mij bedoeltquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik in de war ben. Laatste keer hier zal november zijn geweest. Maar meestal onthoud ik wel goed. En bij mb dacht ik, die is leuk.
Hoe is t met jouw single status?quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is Joey! Al vele jaren de grote held van Singles.
Doen we dat gewoon. Dat we daarom een keer moeten afspreken nemen we dan maar op de koop toequote:Op woensdag 25 mei 2011 08:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou dan gaan we er voor het gemak toch gewoon van uit dat je mij bedoelt
Voelt als thuiskomen hier. Cue is leuk, die ben ik niet vergeten. Hoe is t met je?quote:
Nu begin je wel hele enge dingen te roepen hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Doen we dat gewoon. Dat we daarom een keer moeten afspreken nemen we dan maar op de koop toe
Ja goed he!quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:20 schreef JoeyT het volgende:
Voelt als thuiskomen hier. Cue is leuk, die ben ik niet vergeten. Hoe is t met je?
Ik weet t... Ik heb nooit zo veel geduld. Aan de andere kant hebben we net aangenomen dat ik je al een half jaar leuk vijf, dus zo snel loop ik ook weer niet van stapel...quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu begin je wel hele enge dingen te roepen hoor
quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet t... Ik heb nooit zo veel geduld. Aan de andere kant hebben we net aangenomen dat ik je al een half jaar leuk vijf, dus zo snel loop ik ook weer niet van stapel...
Ja was Fok een beetje vergeten. Verveelde me in de trein dus dacht ff kijken of ik nog bekenden 'zie'. Ja dus. Leuk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja goed he!
Hoe is het met jou dan, jij bent een tijdje weggeweest zeg.
Dat is je vergeven, je bent nog zo jong, je hersenen zijn nog niet volledig ontwikkeld. Dan kan je nog niet alles onthouden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ik dat heb gemist, op mijn leeftijd
Ik zit hier al zes jaar, niet weg te krijgen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja was Fok een beetje vergeten. Verveelde me in de trein dus dacht ff kijken of ik nog bekenden 'zie'. Ja dus. Leuk.
Jij en ik weten allebei dat het de drank is.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is je vergeven, je bent nog zo jong, je hersenen zijn nog niet volledig ontwikkeld. Dan kan je nog niet alles onthouden.
Met je piemel in de hand?quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik foto's bekijk, maar vond ik jou altijd zo lekker?
Niet alleen jij en Q weten dat hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:28 schreef Mystikvm het volgende:
Goedemorgen
[..]
Jij en ik weten allebei dat het de drank is.
Waar ben je zoal druk mee geweest dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja was Fok een beetje vergeten. Verveelde me in de trein dus dacht ff kijken of ik nog bekenden 'zie'. Ja dus. Leuk.
Jij nog nieuwe dingen? Werk, liefde, gaat t goed?
Drank.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zullen we zoals vroeger gewoon niets doorhalen en kijken waar de stroom onaardig mee naartoe neemt?quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:23 schreef Nouk84 het volgende:
Joey komt weer een ochtendje de boel op stang jagen?
Hoe is het vrijgezelle/relatieleven? (doorhalen wat niet van toepassing is)
quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is je vergeven, je bent nog zo jong, je hersenen zijn nog niet volledig ontwikkeld. Dan kan je nog niet alles onthouden.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:28 schreef Mystikvm het volgende:
Ik lees net dat je jong bent, dus dat is al minimaal een 6quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je vindt me een vijf, is dat alles? Nou dat belooft wat dan
Een jonge godin.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik lees net dat je jong bent, dus dat is al minimaal een 6
Moving on up!quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nu niet overdrijven, straks wordt het ongeloofwaardig!quote:
Leuk werk?quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar ben je zoal druk mee geweest dan?
Nieuw werk sinds een klein maandje, liefde niet, gaat verder goed
* Huppelmuts mompelt iets over dat MissB de bejaarde van singles isquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts mompelt iets over dat MissB de bejaarde van singles is
Love ya babe
Gelukkig wel. Anders had ik er ook niet voor gekozen he. Maar is ook goed bevallen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:33 schreef JoeyT het volgende:
Leuk werk?
Ik vooral druk met werk en veel reizen in mn vrije tijd. Werk nu tijdelijk in Eindhoven. Zit jij daar niet?
Het was just a matter of time voor hij dat zelf had ontdekt hoor schatquote:
Nee niks, zo lang die man geen foto's kan bekijken ben ik safequote:Op woensdag 25 mei 2011 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was just a matter of time voor hij dat zelf had ontdekt hoor schat
Ja tot Rival weer gaat uitleggen waar de B in MissB voor staatquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, zo lang die man geen foto's kan bekijken ben ik safe
Hmmm valt die ondergrens van 6 weer weg.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts mompelt iets over dat MissB de bejaarde van singles is
Love ya babe
Oh echt he, Ginger snaps binnenkort...quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja tot Rival weer gaat uitleggen waar de B in MissB voor staat
Luister maar niet naar die gemene huppelquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hmmm valt die ondergrens van 6 weer weg.
Moet me ook niet laten leiden door de hormonen...
Hij is geen gingerquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh echt he, Ginger snaps binnenkort...
Niet? Mijn wereldbeeld wat doe je?quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is geen ginger![]()
Maar hoe is het verder met MissB? Je autootje nog heel?
Nee niet. Vernietigen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet? Mijn wereldbeeld wat doe je?
Uhuh en blij dat ik met dat lelijke oude ding ben!
Ik lees nu al dat je een auto hebt. Hoe kan je dan jong zijn?quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Luister maar niet naar die gemene huppel
Pffff, teer zieltje ben je dan zeg!quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik lees nu al dat je een auto hebt. Hoe kan je dan jong zijn?
Voel me bedrogen...
MissB is onze favo bejaardequote:Op woensdag 25 mei 2011 08:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pffff, teer zieltje ben je dan zeg!Zal ik je maar meteen over het randje duwen dan? Ik ben ouder dan Q
Het is wachten tot Sinterklaas eens dood gaat, dan eindelijk... alleenheerschappij!quote:
Ja ze willen er ook heel graag een homo bij hebben hequote:Op woensdag 25 mei 2011 08:41 schreef missbehavin het volgende:
Hoe vreselijk als je moeder een vrouw voor je moet zoeken? Dat spotje voor 'wie trouwt mijn zoon'
quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is wachten tot Sinterklaas eens dood gaat, dan eindelijk... alleenheerschappij!
Daar heeft ie mijn toch niet voor nodig, hij heeft de skillsquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ze willen er ook heel graag een homo bij hebben he![]()
Maar idd wat een kansloos figuur ben je dan eigenlijk. En wat voor vrouwen zullen erop reageren?
Ho wacht.... Kom je op tv MissB?
quote:
Moet lukken!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godver, ms kan ik een 2-voor-1'tje regelen met een vage yugo?
NOG wijzer!quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pffff, teer zieltje ben je dan zeg!Zal ik je maar meteen over het randje duwen dan? Ik ben ouder dan Q
Uhuh die ook jaquote:
Al zenuwachtig?quote:
Ik heb al sinds gisteren ruzie met mijn monsterquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:01 schreef missbehavin het volgende:
Zoonlief is trouwens net begonnen bij speciale BSO, eindelijk is het me gelukt iets van hulp voor 'm te vinden. Heeft ook maar 3/4 jaar geduurd...
Ze zijn te oud, leveren niks meer opquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al sinds gisteren ruzie met mijn monster![]()
Hij moet zo doorgaan en dan zet ik hem op marktplaats.
Nu al? Geen wonder dat je zo vrolijk bent...quote:
Neh, zit gewoon aan het water. Maar hou wel van bier.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu al? Geen wonder dat je zo vrolijk bent...
Wat heb je met Q gedaan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, zit gewoon aan het water. Maar hou wel van bier.
Gewoon heel Barca als het ff meezit, dat wordt wel een kroegje zaterdagquote:
Tof!quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon heel Barca als het ff meezit, dat wordt wel een kroegje zaterdag.
Dat verklaart een boel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie wat? He? Heb ik iets met Q gedaan?
En ik ga naar prince! En ik poste zijn andere liedje!quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:05 schreef missbehavin het volgende:
Godt, ik zie net dat alex clare een cover van When doves cry heeft
quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ik ga naar prince! En ik poste zijn andere liedje!![]()
Eng!
Ik ben het gewoon echt vergeten vanochtendquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had alleen nog maar grote, vond ik wat overdreven
Edje heeft genoeg gewonnenquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:15 schreef rival het volgende:
Ik heb liever dat Edwin wint zaterdag!
van mij mag Barca altijd winnen, maar niet op de 100ste en laatste CL wedstrijd van Edje
Neuh, dit barcelona speelt zoals het spelletje ooit bedoeld is, dit team moet echt alles winnen wat er te winnen valt. Het moet een voorbeeld zijn voor de PSV's van deze wereld, voetbal is er om de mensen te vermaken, goals te scoren. Niet laf 90 voor eigen goal hangen en in de 91ste minuut een lullige goal maken, de Rutte-taktiekquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:15 schreef rival het volgende:
Ik heb liever dat Edwin wint zaterdag!
van mij mag Barca altijd winnen, maar niet op de 100ste en laatste CL wedstrijd van Edje
goed punt.....quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, dit barcelona speelt zoals het spelletje ooit bedoeld is, dit team moet echt alles winnen wat er te winnen valt. Het moet een voorbeeld zijn voor andere clubs van deze wereld,
er spelen Nederlanders hoor, bij beide clubs!quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uiteraard, het zijn twee buitenlandse teams, dat er uberhaupt interesse in is
Ja Rooney en Fergusson heffen dat ruimschoots weer opquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:22 schreef rival het volgende:
[..]
goed punt.....
Maar Edje jongens.... kommop
Pas op wat je zegt.. Rooney laat je slapen binnen 10 secondenquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja Rooney en Fergusson heffen dat ruimschoots weer op
En wij moeten wel klakkeloos 100% snappen dat jij pikken pijpt?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uiteraard, het zijn twee buitenlandse teams, dat er uberhaupt interesse in is
Nou, dan moet die club winnen met de meeste Nederlanders. Vooruit, negers tellen ook mee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:22 schreef rival het volgende:
[..]
er spelen Nederlanders hoor, bij beide clubs!
Ja, want ik snap ook waarom jullie van Nederlands voetbal houden. Wat kan mij het boeien dat een Spanjaard een Engelsman pijptquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wij moeten wel klakkeloos 100% snappen dat jij pikken pijpt?.
Je houdt toch van pijpen? Wat maakt het uit wie het doet, die spanjaarden en engelsen zijn meesters in het pijpenquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, want ik snap ook waarom jullie van Nederlands voetbal houden. Wat kan mij het boeien dat een Spanjaard een Engelsman pijpt
cruciale vraag, en marokkanen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dan moet die club winnen met de meeste Nederlanders. Vooruit, negers tellen ook mee.
nu schrik ik toch een beetje, hoe kom jij aan deze info?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:33 schreef HeatWave het volgende:
die spanjaarden en engelsen zijn meesters in het pijpen.
das nie duur!quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Tip voor de xbox360ers, kinect+game voor 99 euro bij bol.com.
oi, zijn er ook dingen waar ik GEEN verstand van heb?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
nu schrik ik toch een beetje, hoe kom jij aan deze info?
Zeker niet, meteen besteldquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je houdt toch van pijpen? Wat maakt het uit wie het doet, die spanjaarden en engelsen zijn meesters in het pijpen.
Dan staat het 1-1 voor zover ik weet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ze een Nederlands paspoort hebben, prima.
Als het aan Verhagen had gelegen hadden die Telco's dat wel mogen doen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:03 schreef stbabylon het volgende:
Maxime Verhagen
In de trein naar Parijs blijft mijn mobieltje uitvallen. Provider zou toch niet boos zijn dat ze geen extra geld mag vragen voor skype ?
Ik mag hem niet, maar dit vind ik dan wel geweldig!
Daarom kan Verhagen zich toch nog wel afvragen of ze boos zijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Als het aan Verhagen had gelegen hadden die Telco's dat wel mogen doen.
Ik zit alweer 1.5 uur op mijn werk, maar jij hebt het ook zwaar hoorquote:
Mag ik er meteen in duiken en slapen?quote:
Keuzes, keuzesquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit alweer 1.5 uur op mijn werk, maar jij hebt het ook zwaar hoor.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
dEUS op LL11, door de naam heb ik iets van: oh, moet ik heen, maar ken eigenlijk Suds&Soda....
Vreemd hoe dat werkt met namen van vroegûh
Oh, fijnquote:
Oh, dat is kutquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
Fuck weekje Frankrijk is van de baan. Misschien toch maar alleen weg dan......
Één van hun zwakkere nummers.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
dEUS op LL11, door de naam heb ik iets van: oh, moet ik heen, maar ken eigenlijk Suds&Soda....
Vreemd hoe dat werkt met namen van vroegûh
Meteen doen!quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
Fuck, weekje Frankrijk is van de baan. Misschien toch maar alleen weg dan......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |