Bengeltjequote:
Ik zal voor je duimenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:01 schreef -Engel- het volgende:
Zeg ik wil mooi weer a.s. zaterdag.... ik EIS mooi weer.... ik wil kunnen zwemmen
Konijnen zwemmen niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:01 schreef -Engel- het volgende:
Zeg ik wil mooi weer a.s. zaterdag.... ik EIS mooi weer.... ik wil kunnen zwemmen
De userquote:
dat wil ik wel doenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke dan...
Ik ga even iemand zoeken die 3 keer moet niezen
Goed geraden dat ik aan het sporten was maar nee. Wel heerlijk gesport, lekkere omgeving ook met die actievelingen om je heen en zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Moet toch wat.
Hoi Friendje
Nog gelukt met die dame uit te vragen?
Nakend?quote:
http://www.npz-nrz.nl/index.php?sid=8quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:01 schreef -Engel- het volgende:
Oudste 17quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:08 schreef xFriendx het volgende:
Krijg wel steeds de vraag van 2 dames of ik met ze naar de Mac wil, alleen de oudste is 17 (welke wel ooit aangaf wel te willen zoenen) en een beetje beneden mijn niveau (iq en zo heb ik het dan over) dus ja, daar begin ik niet aan
Dat is niet echt voorspelbaar hequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goed geraden dat ik aan het sporten was maar nee. Wel heerlijk gesport, lekkere omgeving ook met die actievelingen om je heen en zo.
3 keer morgen mooi weer dus dan moet ik vrijdag 3 keer niezenquote:
Nee ik wil van de boot zo in het water kunnen springenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://www.npz-nrz.nl/index.php?sid=8
Fixedquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:08 schreef xFriendx het volgende:
Krijg wel steeds de vraag van 2 dames meisjes of ik met ze naar de Mac wil, alleen de oudste is 17 (welke wel ooit aangaf wel te willen zoenen) en een beetje beneden mijn niveau (iq en zo heb ik het dan over) dus ja, daar begin ik niet aan
Dat kan gewoon, het water zal niet van temperatuur veranderen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ik wil van de boot zo in het water kunnen springen
U MILF-hunterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:12 schreef xFriendx het volgende:
Overigens nog wel een milf een berichtje (@hyves) gestuurd. Ken haar dochter nog van wat jaren terug en was er al eens op de koffie/thee geweest toen. En meende dat ik haar nu zag rijden in een Alfa, dus ja, dat moet wel even gecheckt worden
Daar zit wat in.... hmmmm.... (ik loop het risico dat ik sowieso over boord gekiepert wordt....why the hell word ik met alleen mannen in een bootje gezet... echt serieusquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan gewoon, het water zal niet van temperatuur veranderen.
Gij bent beleefd opgevoedquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, ik zeg altijd dames uit beleefdheid eigenlijk, soort automatisme
Got the fuck them allquote:
dusquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je maar van deze afblijft, you vagina hunter.
Ik heb al een ander op het oog.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je maar van deze afblijft, you vagina hunter.
Sorry, ik zal mij gedragenquote:
En anders ergens anders zwoegen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:27 schreef -Engel- het volgende:
Vandaag mijn sportschool gebeld.... misschien wordt er toch een doorstart gedaan. ik wacht af...
Samzzje! Hoe'st nou?quote:
Sammiegirlquote:
Alles wel hier.quote:
Sportief hoor. Zumba schijnt wel tof te zijn als je het lange tijd doet en het niet ziet als een hype voor eventjes.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... fietsen, zwemmen en misschien ga ik dan op Zumba
Mooi.quote:
Daar zou ik ook wel aan kunnen wennen ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
Mooi.
Die twee weekjes vrij bevallen tot nu toe goed
Ging het maar zo snel... M'n weerstand opbouwen gaat nog wel een tijdje duren. Maar dat komt wel goedquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zou ik ook wel aan kunnen wennen ja.Met de gezondheid ook alles aan de beterende hand?
Hoe lang gaat dat ongeveer duren?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
Ging het maar zo snel... M'n weerstand opbouwen gaat nog wel een tijdje duren. Maar dat komt wel goed
Proces van jaren is me verteld.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
Proces van jaren is me verteld.Maar goed, we beginnen, dus uiteindelijk gaat dat wel goed komen
Echt van binnenuit aansterken duurt wel, blijkbaar... Wist ik ook niet. Maar op zich klinkt het ook wel logisch, je darmen moeten zich helemaal aanpassen en zo.quote:
Wat heb je dan gehad? Als ik vragen mag.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt van binnenuit aansterken duurt wel, blijkbaar... Wist ik ook niet. Maar op zich klinkt het ook wel logisch, je darmen moeten zich helemaal aanpassen en zo.
Oh, en activia, yakult e.d. helpt geen flikker
Dat wist ik al ja. Vooral goed voor de portemonnee van de fabrikant.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
Oh, en activia, yakult e.d. helpt geen flikker
Niks ernstigs. M'n darmen functioneren niet hoe het zou moeten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb je dan gehad? Als ik vragen mag.
Dat jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wist ik al ja. Vooral goed voor de portemonnee van de fabrikant.
Vervelendquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks ernstigs. M'n darmen functioneren niet hoe het zou moeten.
Jup.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vervelend![]()
Nu zeker een aangepast dieet?
Dat is balen. En zeker als je zoals jou vegatarier bent.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup.Maar niet heel moeilijk, hoor. Wat wel kut is, is dat ik een tijdje geen kaas mag
En ik houd zo van kaas
!
Het is niet zo erg. Goed te doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is balen. En zeker als je zoals jou vegatarier bent.
Ja, dat dacht ik ookquote:
idd.. alleen af en toe de 'ring of fire'quote:
Zelfs dat niet, ik kan gewoon sjiek schijten. Geeft wel serieuze biochemische gevaren af en toe, maar so be itquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef clevy het volgende:
[..]
idd.. alleen af en toe de 'ring of fire'
Bij mij ging het een half jaartje goed maar het is de afgelopen week weer petquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zelfs dat niet, ik kan gewoon sjiek schijten. Geeft wel serieuze biochemische gevaren af en toe, maar so be it
ruk is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ookTot ik erachter kwam van niet.
Ik hoef geen kus op m'n bilquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:12 schreef clevy het volgende:
[..]
ruk is.op je rechter bil ter morele ondersteuning
draait alles om wat jij wil dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoef geen kus op m'n bilMaar, thanks
Het kan altijd erger.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ookTot ik erachter kwam van niet.
En liefdevol bijten?quote:
mja als je antwoord geeft op retorische vragen dan zal het wel zo zijnquote:
Zelfs dat niet. Kan eten wat ik wil, het pruttelt er vanzelf weer uit van onder. De laatste keer dat ik serieus aan de spetterpoep ben geweest kan ik me niet herinnerenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij ging het een half jaartje goed maar het is de afgelopen week weer pet
Oh, tuurlijk. Nu is het retorisch. Goed johquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:15 schreef clevy het volgende:
[..]
mja als je antwoord geeft op retorische vragen dan zal het wel zo zijn
Jij mag dat welquote:
Oh, zekerquote:
Als ik goed lees, hoef ik in ieder geval geen rekening te houden met je gestel.quote:
Ik heb al van kinds af aan problemen met m'n darmen. Ze reageren nogal heftig op stress, maar dit weekend was het wel heel erg. Als het weer terugkomt moet ike ven naar de huisarts denk ik, was echt niet tof.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Kan eten wat ik wil, het pruttelt er vanzelf weer uit van onder. De laatste keer dat ik serieus aan de spetterpoep ben geweest kan ik me niet herinneren
nu ook teveel stress?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al van kinds af aan problemen met m'n darmen. Ze reageren nogal heftig op stress, maar dit weekend was het wel heel erg. Als het weer terugkomt moet ike ven naar de huisarts denk ik, was echt niet tof.
Nee, hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik goed lees, hoef ik in ieder geval geen rekening te houden met je gestel.![]()
Gelukkig is de meeste kaas niet vegetarisch dus dat is prima.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is balen. En zeker als je zoals jou vegatarier bent.
Hoe reageer je op eiwitten?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
Nee, hoorHet is alleen het opnemen van de voedingsstoffen
ik wilde het niet zeggen.. kreeg daar vanmiddag al commentaar opquote:
gebrek aan stress kan ookquote:
Ook in vegetarische kaas zit vet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig is de meeste kaas niet vegetarisch dus dat is prima.
ja. vruchten smaak?quote:
wat is 'gewoon'? zwart, earl grey, groen, wit?quote:
snurk ze!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook afsluiten. Lekker nog even lezen en dan slapen
Slapen? Dat dacht je maarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
Trusten!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |