Bengeltjequote:
Ik zal voor je duimenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:01 schreef -Engel- het volgende:
Zeg ik wil mooi weer a.s. zaterdag.... ik EIS mooi weer.... ik wil kunnen zwemmen
Konijnen zwemmen niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:01 schreef -Engel- het volgende:
Zeg ik wil mooi weer a.s. zaterdag.... ik EIS mooi weer.... ik wil kunnen zwemmen
De userquote:
dat wil ik wel doenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke dan...
Ik ga even iemand zoeken die 3 keer moet niezen
Goed geraden dat ik aan het sporten was maar nee. Wel heerlijk gesport, lekkere omgeving ook met die actievelingen om je heen en zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Moet toch wat.
Hoi Friendje
Nog gelukt met die dame uit te vragen?
Nakend?quote:
http://www.npz-nrz.nl/index.php?sid=8quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:01 schreef -Engel- het volgende:
Oudste 17quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:08 schreef xFriendx het volgende:
Krijg wel steeds de vraag van 2 dames of ik met ze naar de Mac wil, alleen de oudste is 17 (welke wel ooit aangaf wel te willen zoenen) en een beetje beneden mijn niveau (iq en zo heb ik het dan over) dus ja, daar begin ik niet aan
Dat is niet echt voorspelbaar hequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goed geraden dat ik aan het sporten was maar nee. Wel heerlijk gesport, lekkere omgeving ook met die actievelingen om je heen en zo.
3 keer morgen mooi weer dus dan moet ik vrijdag 3 keer niezenquote:
Nee ik wil van de boot zo in het water kunnen springenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://www.npz-nrz.nl/index.php?sid=8
Fixedquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:08 schreef xFriendx het volgende:
Krijg wel steeds de vraag van 2 dames meisjes of ik met ze naar de Mac wil, alleen de oudste is 17 (welke wel ooit aangaf wel te willen zoenen) en een beetje beneden mijn niveau (iq en zo heb ik het dan over) dus ja, daar begin ik niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |