Precies, vooral het laatste. geen smoesjes. En overigens begrijpelijk. Als "vakman" is e rniets zo erg dan dat iemand anders voor jouw spullen haalt. Da's namelijk net niet wat je nodig hebt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:04 schreef RanTheMan het volgende:
lijkt me wel reeel, zeker omdat jij alle materialen aanlevert, is vermoedelijk allemaal makkelijk binnnen een week te doen, een gemiddelde klusjes man kost 250 euro per dag..
Dus is wel reëel, maar waarom wil jij perse het materiaal leveren? Dan moet je dr ook mee sjouwen en een beetje klusjes man kan er voordeliger aankomen dan jij, bijkomend voordeel is dat hij weet wat ie koopt en er fatsoenlijk mee zou kunnen werken, dus geeen smoesjes
zeker wel, als zeker wilt weten dat het braswerk is dan vooruit betalen. Geld hebben ze dan toch al, afwerking komt dan niet zo preciesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:56 schreef Tamashii het volgende:
Nee niet achteraf betalen. Bij vakman is het meestal zo. 30 procent vooraf. 20 procent tijdens en 50 procent achteraf oid.
Of ze komen helemaal niet, zie de reactie boven je.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:13 schreef densmee het volgende:
[..]
zeker wel, als zeker wilt weten dat het braswerk is dan vooruit betalen. Geld hebben ze dan toch al, afwerking komt dan niet zo precies
Zelf doen?quote:Het gaat dus om
- 1 gipswand en 1 gasbetonmuur afbreken + rommel afvoeren
- 1 gipswand plaatsen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:35 schreef mrspoeZ het volgende:
Misschien moet ik het in FHF posten? Slopen in ruil voor appeltaart ofzo?
correct.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
volgens mij werdt er nooit gas beton gebruikt voor dragende muren![]()
correct me if im wrong
Donequote:Op donderdag 26 mei 2011 12:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
volgens mij werdt er nooit gas beton gebruikt voor dragende muren![]()
correct me if im wrong
Op het raamkozijn vervangen is het inderdaad niet te moeilijk allemaal. Geen vaders / vriendjes die met een hamer aan de slag willen gaan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:13 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Simpele klussen trouwens, probeer het zelf allemaal te doen, dit lukt mij ook en ik ben niet een super superklusser. Maar een waterleiding aansluiten e.d. is nu niet heel lastig.
Gezocht: klussertsquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:30 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Done
En dat klopt, nog steeds trouwens.
[..]
Op het raamkozijn vervangen is het inderdaad niet te moeilijk allemaal. Geen vaders / vriendjes die met een hamer aan de slag willen gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |