Godverquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:02 schreef Barbaaf het volgende:
mijn favoriete tennisbabe is een ronde verder
Wat heerlijk F_R .quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is leuk dat heb ik nog over zitten te twijfelen
En Ean (voornaam wil ik niet gebruiken dus dan maar de voorletters) mag waarschijnlijk deze week naar de babykamer. Vanaf nu elke voeding de fles aanbieden en zo wordt de sonde afgebouwd
Tennis kan best leuk zijn hoor.quote:
quote:
En dan zijn broer Kees, die nu Hulpsint wordt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeg altijd tegen Sjon als we de buurvrouw met de eurazierteven tegenkomen "moet je kijken Sjonnie, geile wijvuh"
Neeeeeheeeeee ik heb de zus Kees ( net als me broer ).quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
En dan zijn broer Kees, die nu Hulpsint wordt.
Oh wat schattig!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Kijk nou dan wat ik voor Thessa vond vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Es kijken of ik ergens een leuke letterbak voor dr op de kop kan tikken![]()
Ze wordt alweer bijna 4
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:18 schreef Pagan het volgende:
Ik las etterbak. Onze buren een stukje verderop hebben een Ierse Etter.
Ja ze is toch sowieso gek op honden? Dit is leuk!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik vond ze zo leuk die hondjes, het zijn echt dingen waar Thessa uren mee kan spelen en die ze overal mee heen zal sleuren
Ik ben met Samara haar boeken aan het uitzoeken, in plaats van ze naar de kringloop te brengen zijn we er nu kinderzwerfboeken van aan het maken. Samara vind het prachtig!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Kijk nou dan wat ik voor Thessa vond vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Es kijken of ik ergens een leuke letterbak voor dr op de kop kan tikken![]()
Ze wordt alweer bijna 4
Oh leuk!quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben met Samara haar boeken aan het uitzoeken, in plaats van ze naar de kringloop te brengen zijn we er nu kinderzwerfboeken van aan het maken. Samara vind het prachtig!
Ik ga even kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh leuk!
Heb je nog leuke meidenboekjes voor kinderen van 4 tot en met 6?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |