ik kom mee etenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Op verzoek van huppelkind: gebakken aardappeltjes met spek en ui en appelmoes
Lekker gezond dus
Ieuwquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Op verzoek van huppelkind: gebakken aardappeltjes met spek en ui en appelmoes
Lekker gezond dus
Ja heul nietquote:
Is lekker hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ieuw
op de gebakken aardappeltjes na dan
Ik vond mijn kip matras lekkerderquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja heul niet
[..]
Is lekker hoor![]()
En een toetje na
klinkt lekker hoor.. alleen dan zonder de speklapjesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:45 schreef Bos81 het volgende:
Vanavond hetzelfde als gisteren op. Speklapjes in stukjes gesneden met champignons en prei, woksausje erdoor heen geroerd en dan noodles erbij.
Okee, vind het wel lekker. Had ook met kip gekund, maar dat had ik al die 4 dagen daarvoor gehad. Dus even wat ander vlees..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
klinkt lekker hoor.. alleen dan zonder de speklapjes
Ik ben vis-intolerantquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:56 schreef Iridal het volgende:
Let op:
Zure haring met appel en creme freche
Da's lekker!
afwisseling is lekker en goedquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, vind het wel lekker. Had ook met kip gekund, maar dat had ik al die 4 dagen daarvoor gehad. Dus even wat ander vlees..
Ja al eet ik de laatste tijd eigenlijk alleen maar kip, gehakt of speklapjes en die dan roerbakken met groentes. Misschien toch maar donderdag aardappels, groente en een ander soort stukje vlees nemen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben vis-intolerant
[..]
afwisseling is lekker en goed![]()
Zal ik wat energie komen brengen?quote:
Doen.quote:
Misschien zo even doen ja...quote:
Welk genre?quote:
quote:
HAHAHAHAquote:
hij vroeg om een liedje toch?quote:
Yea goeie haha!quote:
Hi hi!quote:
quote:
Draakjequote:
Kan ik me voorstellen jahquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:37 schreef draculettetje het volgende:
Nee als het allemaal mee zit vrijdag naar huis! heb het gehad hier
hihi succesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:41 schreef draculettetje het volgende:
Gelre apeldoorn! ah zuster komt me helpen bh uit doen ha ha
Beterschap!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:41 schreef draculettetje het volgende:
Gelre apeldoorn! ah zuster komt me helpen bh uit doen ha ha
morge, hoe gaat het ?quote:
alloaquote:
sla erop !quote:
quote:
Las iets over vrijdag naar mini draakjes ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 07:14 schreef draculettetje het volgende:
Huppel! ik moest lachen!
crazy ach het gaat nog even volhouden!
Lachen is gezond en jij kan wel een extra smile gebruiken babequote:Op woensdag 25 mei 2011 07:14 schreef draculettetje het volgende:
Huppel! ik moest lachen!
crazy ach het gaat nog even volhouden!
Graag gedaanquote:
Halve six packquote:
Rare 13e letter van het alfabetquote:
quote:
dat je er nu weer zo vroeg bent terwijl je gister tot 8 uur aan het werk was?quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Eerste wat de afdelingshoofd tegen me zei toen hij binnenkwam: Ik heb respect voor je
Draakjequote:
mja was uiteindelijk 21:00quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:14 schreef tripack het volgende:
[..]
dat je er nu weer zo vroeg bent terwijl je gister tot 8 uur aan het werk was?
je bent ... ow wacht dat weet je van jezelf alquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja was uiteindelijk 21:00
22:00 thuis, bed in en om 6:30 stond ik alweer op het werk
echte brabosquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:18 schreef tripack het volgende:
[..]
je bent ... ow wacht dat weet je van jezelf al
ja en ook wel respectik zou het je niet na willen doen
Echte Brabos zijn:quote:
mag ik optie D ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:24 schreef tripack het volgende:
[..]
Echte Brabos zijn:
[ ] Workaholics
[ ] Gek
[ ] Zuipschuiten
alles?quote:
HAHAHHAHA arm meisje.quote:
Arm?quote:
die heeft aan 1 mcchicken niet genoeg..quote:
ik denk dat ze misschien ook niet genoeg heeft aan een familie mcChickenquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heeft aan 1 mcchicken niet genoeg..
Ze is gewoon vet gemest.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Arm?
Zo te zien heeft zij genoeg poen om dagelijks de MCD, KFC, BK en PizzaHut leeg te kopen hoor.
Haha nee, die moet een x aantal menu's weg schranzen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heeft aan 1 mcchicken niet genoeg..
Moet je die er nou weer bijhalen :p ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:35 schreef tripack het volgende:
[..]
ik denk dat ze misschien ook niet genoeg heeft aan een familie mcChicken
tripack is stiekem marrokaan..quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:37 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Moet je die er nou weer bijhalen :p ?
whahaha sorryquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:37 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ze is gewoon vet gemest.
[..]
Haha nee, die moet een x aantal menu's weg schranzen.
[..]
Moet je die er nou weer bijhalen :p ?
quote:
Noh..quote:
hahaquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:39 schreef tripack het volgende:
[..]
whahaha sorry![]()
morguuh Chicken en Gianni
houden zoquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:40 schreef tripack het volgende:
[..]mag dan wel in den haag opgegroeid zijn... maar zulke eigenschappen heb ik nooit overgenomen van de buren oid
Den haag..quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:40 schreef tripack het volgende:
[..]mag dan wel in den haag opgegroeid zijn... maar zulke eigenschappen heb ik nooit overgenomen van de buren oid
ik ben al lang blij dat ik redelijk normaal praatquote:
Drents klinkt dom en Drenten zijn domquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:44 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben al lang blij dat ik redelijk normaal praat
sommige dialecten klinken echt zo dom
ik ben limburger. ik klink domquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:44 schreef tripack het volgende:
[..]
Haha true. Ik heb gelukkig ook niet echt een accent. Dat scheelt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:44 schreef tripack het volgende:
[..]
Smokey Smokerson!quote:
en toch kan je o o den haag meezingenquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:40 schreef tripack het volgende:
toch handig... ze kunnen je beter onderschatten dan overschattenquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben limburger. ik klink dom
gelukkig ben ik slim
drents klinkt dom ja... ze slikken echt alle woorden half inquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Drents klinkt dom en Drenten zijn dom
tuurlijk kan ik datquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en toch kan je o o den haag meezingen
"Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger in Moerwijk willen wonen "
mogguh!
typetjes ? diehard toch ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:52 schreef tripack het volgende:
[..]
tuurlijk kan ik dat![]()
iedereen kan typetjes opzetten![]()
Morguuh WL
Smokes
Daar heb ik er vorige week maar liefst 2 van gegeten...quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:55 schreef Pinguino81 het volgende:
Ik ga vanavond voor een echte Rotterdamsche Kapsalon![]()
goed voor de stoelgangquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar heb ik er vorige week maar liefst 2 van gegeten...
Alleen dan eentje uit Amsterdam en eentje uit Breda
pizza is lekkerder johquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:55 schreef Pinguino81 het volgende:
mogguh!quote:
Access to the web page you were attempting to access, http://frontpage.fok.nl/nieuws/4452..., has been blocked by the Web URL Filtering Service, because Games is not allowed based on the web acceptable use policy.quote:
jaa die kent iedereen wel uit zijn hoofdquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
typetjes ? diehard toch ?
Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger in Moerwijk willen wonen
Na het eten een partijtje voetbal in de tuin, de ouders langs de lijn
In December met de hele buurt op jacht om kerstbomen te rausen
Op oudjaarsavond fikkie stoken, vooral die autobanden rookten fijn
Hitchhykerquote:
omdat het kenquote:
ik zal thuis eens luisteren , ik ken hem niet ^^quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:00 schreef tripack het volgende:
[..]
jaa die kent iedereen wel uit zijn hoofd
whehe ik kan deze versie ook best wel uit mijn hoofd
kom uit den haag, kijk maar naar me bek je weet genoeg.
wie hier wil komen wonen heeft nog heel wat voor de boeg
Want als je naar ons kijkt zie je misschien een heel leuk volkje, maar kijk je iets te lang
je krijgt een kick van gekke tony, geen grap, heel nederland weet.kom je naar den haag dan zie je hier wijven bij de vleet..
hij is al ouder... al ruim 10 jaar oud ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zal thuis eens luisteren , ik ken hem niet ^^
Oh my god! Super goed idee. Ik ga ook kapsalon halen!quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:55 schreef Pinguino81 het volgende:
of je kijkt gewoon even op de FPquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access to the web page you were attempting to access, http://frontpage.fok.nl/nieuws/4452..., has been blocked by the Web URL Filtering Service, because Games is not allowed based on the web acceptable use policy.
No further action is required on your part.
dat kan toch niet ? die is geblocked.quote:
Je mag geen nieuws kijken?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat kan toch niet ? die is geblocked.
jawel, alleen niet op de frontpage van fok.quote:
Nou goed, omdat ik in zo'n ontzettende goede bui ben:quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jawel, alleen niet op de frontpage van fok.
quote:Heb je last van paranoïde androids? Een iets te blije computer? Iemand met twee hoofden die een meisje van je steelt? Een vriend die blijkbaar niet uit Guilford, maar van een ster in de buurt van Betelguese komt? In dat, en alle andere gevallen, vergeet dan niet vandaag je handdoek mee te nemen.
Het is namelijk vandaag Towel Day, oftewel Handdoekdag. Dit wordt elk jaar op 25 mei gevierd, ter nagedachtenis aan de schrijver van de Hitchhiker's Guide to the Galaxy, Douglas Adams.
Wat velen hier op Aarde zich niet realiseren, is dat een handdoek zo'n beetje het meest nuttige is wat je ooit bij je kan hebben. Zo vertelt de Guide ons tenminste. "A towel, it says, is about the most massively useful thing an interstellar hitchhiker can have. Partly it has great practical value..."
Towel Day werd voor het eerst georganiseerd in 2001, precies twee weken na het overlijden van Adams. Sindsdien wordt Towel Day elk jaar weer door de hele wereld gevierd door fans van de, meer en meer inaccuraat benoemde, trilogie. De trilogie bestaat inmiddels uit zes boeken, waarvan de laatste in 2010 uitkwam en geschreven is door Eoin Colfer.
Mocht je dus iemand tegenkomen die samen met zijn handdoek op pad is: GEEN PANIEK! Tel rustig tot 42 en bedenk dan of je eigenlijk wel weet waar JOUW handdoek is.
Natuurlijk laat ook FOK! deze dag niet ongemerkt voorbijgaan. Zowel op de weblog als op het forum zijn de fans van Douglas Adams te vinden. Bovendien is er een fototopic waar FOK!users en hun handdoeken zich van hun beste kant laten zien.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou goed, omdat ik in zo'n ontzettende goede bui ben:
[..]
Oeh Koffie-Artquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mijn [ afbeelding ]dank is groot!
dat lukt me niet met mijn bakje zwarte koffie..quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mijn dank is groot!
.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat lukt me niet met mijn bakje zwarte koffie..
en tekenenquote:
is al op, helaas..quote:
op het werk? wat moet mn collega's dan denken?quote:
Dat ga je toch niet vertellen, je biedt ze gewoon een lekker bakkie koffie-art aanquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op het werk? wat moet mn collega's dan denken?
Spitter spetter spatter, lekker in het waterquote:
Alfreeeeeeedquote:
Van het weekend nog gezienquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:34 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Alfreeeeeeedwow das even lang geleden.
Nope. Niet nodigquote:
Beterrrrquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:45 schreef draculettetje het volgende:
Alles klaar hier! wachtend op arts en m'n mini natuurlijk
van een plaatjequote:Op woensdag 25 mei 2011 09:38 schreef gianni61 het volgende:
LovelyLady, waarvan komt jouw UI eigenlijk?
tv verveelt dan ook jahquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:49 schreef draculettetje het volgende:
Nee dan is er ook meteen niks meer te doen en slaat verveling toe
aah ok, mja kijk zelf rond deze tijd ook geen tvquote:
ik kan me ook niks bedenken wat enigzins leuk is op tv..quote:
Die bel showsquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:03 schreef tripack het volgende:
[..]
ik kan me ook niks bedenken wat enigzins leuk is op tv..
misschien als je een uitgebreid pakket digitale televisie hebt
geen idee. rond deze tijd kijk ik nooit tv..quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:03 schreef tripack het volgende:
[..]
ik kan me ook niks bedenken wat enigzins leuk is op tv..
misschien als je een uitgebreid pakket digitale televisie hebt
die zijn er allang niet meerquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die bel shows
...lerphone
...show
...bus
en dan nog fout zeggen
ik ook niet, maar 3-4 verschillende versies van discovery chanel achtige zenders is er meestal wel iets leuksquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. rond deze tijd kijk ik nooit tv..
maar welk woord zocht ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:06 schreef tripack het volgende:
[..]
die zijn er allang niet meer![]()
nu heb je astro tv![]()
vond de meeste extra discovery's een beetje tegenvallen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:07 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ook niet, maar 3-4 verschillende versies van discovery chanel achtige zenders is er meestal wel iets leuks
of is dat een typisch mannending
quote:
quote:
Fout, wat jammer nu, het reisje naar de caribische eilanden gaat aan je voorbij.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:11 schreef tripack het volgende:
[..]![]()
jij ...hamel
een beetje aan mijn deur... trekken
ik ...oof je dat ik je te pakken krijg![]()
ik denk....ik denk knop
![]()
Me 2.quote:
ik pak de gouden balquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Fout, wat jammer nu, het reisje naar de caribische eilanden gaat aan je voorbij.
de volgende kandidaat mag een gok wagen. WhiteLighting
ik ook.quote:
wat wordt het meneer, wordt u vandaag de gelukkige winnaar. ik voel het in mijn waterenquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik pak de gouden bal
oh wacht....
Lijkt mij ook ja. Toch ga ik liever naar schoolquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook.
tijdje werkeloos geweest, maar dat gaat heel snel vervelen..
vindt ik niet zo gek, met al die vakantiesquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:19 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja. Toch ga ik liever naar school
blijkbaar wordt je of minder kieskeurig of extra kieskeurig mbt het kiezen van vrouwenquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:19 schreef Pinguino81 het volgende:
wat een lelijke wijven pakt die arnie toch joh
toen ik naar school ging wilde ik werken, nu ik werk wil ik wel weer studeren...quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:19 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja. Toch ga ik liever naar school
mja dat ze zeggen:quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:24 schreef tripack het volgende:
[..]
blijkbaar wordt je of minder kieskeurig of extra kieskeurig mbt het kiezen van vrouwen
als je zo n status en portomonee als hem hebt kan je 100000x beter volgens mij.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:24 schreef tripack het volgende:
[..]
blijkbaar wordt je of minder kieskeurig of extra kieskeurig mbt het kiezen van vrouwen
hij is gelukkig niet de enigequote:Op woensdag 25 mei 2011 10:24 schreef tripack het volgende:
[..]
dat heb je altijd. Heeft iedereen. Schooltijd waardeer je pas als je werktquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik naar school ging wilde ik werken, nu ik werk wil ik wel weer studeren...
Dat niet alleen. Ik hou van de variatie.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vindt ik niet zo gek, met al die vakanties
als je van variatie houdt, moet je voor een uitzendbureau gaan werken. dan kan je iedere week wat anders doenquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:33 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Ik hou van de variatie.
willen we weten wat er in dat pakket zit?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:37 schreef lipjes het volgende:
mijn pakket is eindelijk vijgegegeven door de douane
een opblaaspop natuurlijk !quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
willen we weten wat er in dat pakket zit?
wit poederquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
een opblaaspop natuurlijk !
nee dit: http://www.dealextreme.co(...)cortex-a8-1ghz-57770
anthrax is ook wit poeder..quote:
ssstquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
je wilt zeker geen concurrentie van crazymetdenummertjes he !!!
*Belt de aivd*quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]![]()
heb je dat tikkent geluid onder je auto vandaag niet gehoord ?
Dan pas?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
Aaah mijn vriendin komt 13 september slapen
jah, ze is niet eerder in Nederlandquote:
aah.. wat schatiigquote:
quote:
Import bruidje?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
Aaah mijn vriendin komt 13 september slapen
En ze kan goed zingenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:20 schreef tripack het volgende:
[..]
Import bruidje?![]()
nee geintjee
leuk man
trippieeeequote:Op woensdag 25 mei 2011 11:20 schreef tripack het volgende:
[..]
Import bruidje?![]()
nee geintjee
leuk man
Met oordopjes in zeker?quote:
gekke lipjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
trippieeee
[..]
Met oordopjes in zeker?
ware liefde
nice, altijd een pluspuntquote:
nee zonderquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
trippieeee
[..]
Met oordopjes in zeker?
ware liefde
welke lipjes bedoel je danquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:24 schreef tripack het volgende:
[..]
gekke lipjes![]()
gekke lipjes doen PRRRrrrrFFFFFffffffft
haha toch wel hequote:
dat zoet ze niet in bed... hoop ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
welke lipjes bedoel je dan
[..]
haha toch wel he
kan ze ook een beetje goed zingen in bed?
kan ik nie zienquote:
wel gillen als een speenvarken?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat zoet ze niet in bed... hoop ik
maar jah, ze moet 13 sep eerst even optreden voor een volle zaal
is ze een bekende zangeres dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat zoet ze niet in bed... hoop ik
maar jah, ze moet 13 sep eerst even optreden voor een volle zaal
nog niet eerder bij elkaar geslapenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
kan ik nie zien
[..]
wel gillen als een speenvarken?
quote:
van waar moet ze komen dan??quote:
nopequote:
* Crazy-M gaat het niet makkelijk makenquote:
die woont toch gewoon in nederland?quote:
voor zo ver ik weer welquote:
is het een nederlandse ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nope
[..]
* Crazy-M gaat het niet makkelijk maken
nope, wel 26 jaarquote:
dat zijn er velenquote:
cool! welk land komt ze vandaan ?quote:
die is eerder het omgedraaidequote:Op woensdag 25 mei 2011 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
cool! welk land komt ze vandaan ?
toch niet patricia paay heh ? die voelt zich 26, maar is het niet.
nee die nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
cool! welk land komt ze vandaan ?
toch niet patricia paay heh ? die voelt zich 26, maar is het niet.
die is gekquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:34 schreef tripack het volgende:
[..]
die is eerder het omgedraaide
@crazy M moet je geld betalen om haar te zien?
mooie trap.quote:
een skateboard trap. Avril lavine ?quote:
trap is wel van skateboards => skaiter boyquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooie trap.
en volgens wikipedia is avril lavigne 26..
quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:37 schreef tripack het volgende:
[..]
trap is wel van skateboards => skaiter boy
quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een skateboard trap. Avril lavine ?
pics or it didn't happenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
Zo dus je hebt Avril lavigne aan de haak geslagen.
was het maar waarquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
Zo dus je hebt Avril lavigne aan de haak geslagen.
maar er komt wel een buitenlandse vriendin bij je slapen...right?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was het maar waar
je kent me toch, altijd ff kutte
whehe das waar. wel jammer, best een lekker ding jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was het maar waar
als je een knappere zangeres had uitgezocht had ook niemand je gelooftquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was het maar waar
geeft niets als er 2 nietjes door haar buik zitten toch ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:42 schreef tripack het volgende:
[..]
maar er komt wel een buitenlandse vriendin bij je slapen...right?
AHAHAH ja gezien gister, met geluid is ie nog leuker!quote:
* Crazy-M nog geen vriendinquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:42 schreef tripack het volgende:
[..]
maar er komt wel een buitenlandse vriendin bij je slapen...right?
Ze hebben het voor elkaar gekregen om ghost recon te verkrachtenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
tof spel idd. ik ben erg blij met de witcher 2 atm. oh en dirt3 sinds gisteren
Lekker dingquote:
maar jij gaat dus 13 sept naar de hmh om avril te zien en niemand gaat met je mee naar huis?quote:
ja spellen worden nou eenmaal verkracht.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze hebben het voor elkaar gekregen om ghost recon te verkrachten
nee maar ga denk wel ff kijken of ik iemand mee krijg om er heen te gaanquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar jij gaat dus 13 sept naar de hmh om avril te zien en niemand gaat met je mee naar huis?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja spellen worden nou eenmaal verkracht.
ik gistern dirt 3 proberen. WTF?!?!?!
ik hoefde alleen gas te geven.
break assist en steering assist staan automatisch aan.
dus automatisch remmen en sturen
WTF??!?!?!?!?!
ik heb ook alles uitgezet. en vanavond maar de hud ook.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die opties zet ik altijd gelijk uit.
maar ghost recon, je kunt in 1 keer door muren zien enzo
hmm, ik sla ff over.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee maar ga denk wel ff kijken of ik iemand mee krijg om er heen te gaan
nopequote:Op woensdag 25 mei 2011 11:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb ook alles uitgezet. en vanavond maar de hud ook.
door de muren zien klinkt als een video driver bug.
kankniezienquote:
nee manquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
oh als je echt een goeie fps zoekt crazy-m , arma3 >> http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=344650
ik hoop dat je de plaatjes kan zien
spel is wel veeleisend qua hardware
Meen je dat?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja spellen worden nou eenmaal verkracht.
ik gistern dirt 3 proberen. WTF?!?!?!
ik hoefde alleen gas te geven.
break assist en steering assist staan automatisch aan.
dus automatisch remmen en sturen
WTF??!?!?!?!?!
dat ziet er geil uitquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
oh als je echt een goeie fps zoekt crazy-m , arma3 >> http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=344650
ik hoop dat je de plaatjes kan zien
spel is wel veeleisend qua hardware
of een nieuwe pcquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:00 schreef gianni61 het volgende:
mijn pc krijgt dat toch niet getrokken. met dirt2 kon die al bijna niks.
kutding.
tijd voor een ps3
ik game eigenlijk niet.quote:
Middag!quote:
Had ontbijt al op om 6 uurquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:37 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat lunch, ik heb net mijn ontbijt achter de kiezen
Ik een kwartier geledenquote:
Lievelingsdiertjequote:
Nuuuhhhhquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:37 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat lunch, ik heb net mijn ontbijt achter de kiezen
Vind hem wel verkracht die Ghost Reconquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:29 schreef Solique het volgende:
Dirt 3 haal ik later wel met korting.
Arma 3 weet ik niet, vorige delen waren ook meer bugs dan echt speelbaar.
Ghost Recon Online zit ik al in de beta, nu afwachten op de client om mee te doen
Heb tevens toch nog teveel games verder te spelen
Vergeleken met het meesterlijke deel 1 zijn alle andere delen minder.quote:
mja ghost recon AW was ook wel gaafquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Vergeleken met het meesterlijke deel 1 zijn alle andere delen minder.
Al hoop ik dat al dat tech enigszins mee gaat vallen dan getoond in de teaser.
Maar wij kunnen er nu toch nog weinig over zeggen, wacht wel op de beta.
ja, helaas soms wel wat te buggy of onoverzichtelijk.quote:
arma2 valt redelijk te spelen als je hem tweakt. je moet ze iig niet vergelijken met run en gun shooters zoals cod.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:29 schreef Solique het volgende:
Dirt 3 haal ik later wel met korting.
Arma 3 weet ik niet, vorige delen waren ook meer bugs dan echt speelbaar.
Ghost Recon Online zit ik al in de beta, nu afwachten op de client om mee te doen
Heb tevens toch nog teveel games verder te spelen
Genoeg bugs, glitches, crashes gehad met arma 2 hoe ver hij ook getweaked werd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
arma2 valt redelijk te spelen als je hem tweakt. je moet ze iig niet vergelijken met run en gun shooters zoals cod.
Bijnaquote:
serieus werken? Is dat anders dan werken?quote:
nee, maar wel bijna 15:00quote:
mja, deel 1 was het beste. kan al ergens tot missie 5 komen zonder gewonde of doodde aan mijn kantquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:54 schreef Solique het volgende:
[..]
ja, helaas soms wel wat te buggy of onoverzichtelijk.
met welke patch bedoel je ? heb je ook de beta patches geprobeert ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Genoeg bugs, glitches, crashes gehad met arma 2 hoe ver hij ook getweaked werd.
Ook het co-op/samenspelen was soms totaal niet te doen.
[..]
dat duurt ook nog 8 kwartier hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, maar wel bijna 15:00
[..]
mja, deel 1 was het beste. kan al ergens tot missie 5 komen zonder gewonde of doodde aan mijn kant
Geen idee, niet meer gespeeld sinds maanden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
met welke patch bedoel je ? heb je ook de beta patches geprobeert ?
jah maar gister moest ik er nog 28quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:01 schreef tripack het volgende:
[..]
dat duurt ook nog 8 kwartier hoor
ik moet dan nog 13 1/3 kwartier
ah oke. ^^quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, niet meer gespeeld sinds maanden.
Blijf niet lang hangen bij games als het niets is of tegen valt, had game ook geleend niet zelf gekocht.
Heb al teveel games dus leen veel tussen vrienden bespaard ons allen geld.quote:
gister was een uitzonderingquote:
ja ik koop veel digital download spellen, dus uitlenen wordt em nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb al teveel games dus leen veel tussen vrienden bespaard ons allen geld.
Ligt eraan waarvoor: consoles wisselen wij nogal vaak uit, voor pc laatste jaren vooral via steam.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik koop veel digital download spellen, dus uitlenen wordt em niet![]()
bovendien koop ik de meeste spellen in vergelijking tot mn vrienden.
zaagmansquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:08 schreef Pinguino81 het volgende:
nog maar 232 minuten werken!!!!!!!!!!!!!![]()
oh en zaagmans is zojuist langs geweest
ja das waar. ik leen mn ps3 games ook uit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Ligt eraan waarvoor: consoles wisselen wij nogal vaak uit, voor pc laatste jaren vooral via steam.
[..]
zaagmans
dat wel jahquote:
ik heb een gejailbreakte ps3.. ideaal.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja das waar. ik leen mn ps3 games ook uit.
ehm..?!! halloooo?quote:
ik ben er zojuist uitgekomen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:34 schreef tripack het volgende:
iedereen is in zijn middagdip gepleurt
en niet meer uitgekomen
Goed van jouquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:35 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
ik ben zojuist uit de kast gekomen.
Ik hou van jou lipjes ...quote:
hij kwam vanuit het nietsquote:
Ik heb ook ff een dipje..quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:34 schreef tripack het volgende:
en niet meer uitgekomen
gisteren, dat kan heul niet!quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:36 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ik hou van jou lipjes ...
Nog bedankt voor die geweldige avond gisteravond
Geef m een stoelquote:
Soms ontwaak ik er even uitquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:34 schreef tripack het volgende:
en niet meer uitgekomen
nee een probleem met een programma opgelost.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:34 schreef tripack het volgende:
en niet meer uitgekomen
whehehe niet een super oplossing lijkt mequote:Op woensdag 25 mei 2011 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee een probleem met een programma opgelost.
alleen de oplossing zat onligisch, profiel weggooien
ik weet de oplossing voor al jou problemenquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee een probleem met een programma opgelost.
alleen de oplossing zat onligisch, profiel weggooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |