ik kom mee etenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Op verzoek van huppelkind: gebakken aardappeltjes met spek en ui en appelmoes
Lekker gezond dus
Ieuwquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Op verzoek van huppelkind: gebakken aardappeltjes met spek en ui en appelmoes
Lekker gezond dus
Ja heul nietquote:
Is lekker hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ieuw
op de gebakken aardappeltjes na dan
Ik vond mijn kip matras lekkerderquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja heul niet
[..]
Is lekker hoor![]()
En een toetje na
klinkt lekker hoor.. alleen dan zonder de speklapjesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:45 schreef Bos81 het volgende:
Vanavond hetzelfde als gisteren op. Speklapjes in stukjes gesneden met champignons en prei, woksausje erdoor heen geroerd en dan noodles erbij.
Okee, vind het wel lekker. Had ook met kip gekund, maar dat had ik al die 4 dagen daarvoor gehad. Dus even wat ander vlees..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
klinkt lekker hoor.. alleen dan zonder de speklapjes
Ik ben vis-intolerantquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:56 schreef Iridal het volgende:
Let op:
Zure haring met appel en creme freche
Da's lekker!
afwisseling is lekker en goedquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, vind het wel lekker. Had ook met kip gekund, maar dat had ik al die 4 dagen daarvoor gehad. Dus even wat ander vlees..
Ja al eet ik de laatste tijd eigenlijk alleen maar kip, gehakt of speklapjes en die dan roerbakken met groentes. Misschien toch maar donderdag aardappels, groente en een ander soort stukje vlees nemen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben vis-intolerant
[..]
afwisseling is lekker en goed![]()
Zal ik wat energie komen brengen?quote:
Doen.quote:
Misschien zo even doen ja...quote:
Welk genre?quote:
quote:
HAHAHAHAquote:
hij vroeg om een liedje toch?quote:
Yea goeie haha!quote:
Hi hi!quote:
quote:
Draakjequote:
Kan ik me voorstellen jahquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:37 schreef draculettetje het volgende:
Nee als het allemaal mee zit vrijdag naar huis! heb het gehad hier
hihi succesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:41 schreef draculettetje het volgende:
Gelre apeldoorn! ah zuster komt me helpen bh uit doen ha ha
Beterschap!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:41 schreef draculettetje het volgende:
Gelre apeldoorn! ah zuster komt me helpen bh uit doen ha ha
morge, hoe gaat het ?quote:
alloaquote:
sla erop !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |