Je houdt de moed er in elk geval wel inquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, lekker stukje met de auto, muziekje erbij en tegen de tijd dat je aankomt ben je helemaal in de stemming.![]()
(of bloed chagrijnig)
Trouwens, toeval of niet? Het ESF 2012 spectakel moet beginnen op 22 mei, en volgens G00gle zou het voor mij 2 dagen en 22 uur rijden zijn. Al die 2-tjes bij elkaar kan toch alleen maar betekenen dat Nederland dan 2e wordt?![]()
http://maps.google.nl/map(...)7&g=baku&ie=UTF8&z=4
Je rijdt ferrari en komt onderweg geen enkele hinder tegen? 6000 km in drie dagen is 2000 kilometer per dag!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, lekker stukje met de auto, muziekje erbij en tegen de tijd dat je aankomt ben je helemaal in de stemming.![]()
(of bloed chagrijnig)
Trouwens, toeval of niet? Het ESF 2012 spectakel moet beginnen op 22 mei, en volgens G00gle zou het voor mij 2 dagen en 22 uur rijden zijn. Al die 2-tjes bij elkaar kan toch alleen maar betekenen dat Nederland dan 2e wordt?![]()
http://maps.google.nl/map(...)7&g=baku&ie=UTF8&z=4
Eigenlijk moet er gewoon weer een discussie komen waarom zo'n land mee mag doen aan het ESF.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Je rijdt ferrari en komt onderweg geen enkele hinder tegen? 6000 km in drie dagen is 2000 kilometer per dag!
Azerbeidzjan is exclusieverquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
Had Zweden maar gewonnen. Of Italië. Of Ierland.
Dan was de FOK! ESF meet 2012 een stuk toegankelijker
én nog steeds officieel in oorlog met Armeniëquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er gewoon weer een discussie komen waarom zo'n land mee mag doen aan het ESF.
Je moet GVD door Iran om er te komen![]()
Geen 'Drip drop', need I say more?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
én nog steeds officieel in oorlog met Armenië
Je gaat op je wenken bediend worden, wedden?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hup APK, nu is het wel weer genoeg. Je mand in!
Dan zou je bij Knut op de thee kunnen. Zweden is best te doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
Had Zweden maar gewonnen. Of Italië. Of Ierland.
Dan was de FOK! ESF meet 2012 een stuk toegankelijker
Jullie waren welkom geweest!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan zou je bij Knut op de thee kunnen. Zweden is best te doen.
Wat doe je twee keer een dag in Zweden?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Zweden herinner ik me aan een relaxte sfeer toen ik er vorig jaar twee keer een dag was.
Drank en sigaretten kopen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Wat doe je twee keer een dag in Zweden?
Dat is alleen voor Noren goedkoperquote:
Ik was op vakantie in Denemarken. Keertje Helsingborg met trein en boot (we zaten op Sjaelland) en een keertje Malmo en omgeving via de tunnelbrug.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Wat doe je twee keer een dag in Zweden?
En je moet 21 zijn voor sterke drankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |