Greijdanus, talentstad of CCC?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:54 schreef yosander het volgende:
Ik rij die chicks (en douchebags) bijna altijd aan omdat ze ongegeneerd ze weg oversteken op mijn route naar school.
Maar die smatjes kijken meestal wel uit.
CCC natuurlijkquote:
coolio, heb je meneer voor Maatschappijleer (hier op het forum zonder naam) al gehad? Als je vaak te laat komt moet je opdrukken, anders kom je de klas niet meer in, als je sporarisch op tijd komt krijg je als beloning een spekjequote:
Doe examens nuquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
coolio, heb je meneer voor Maatschappijleer (hier op het forum zonder naam) al gehad? Als je vaak te laat komt moet je opdrukken, anders kom je de klas niet meer in, als je sporarisch op tijd komt krijg je als beloning een spekje
moest bij beiden opdrukken elke keer dat ik t laat kwam. Oude generaal de 'doctor' heeft mij bijna zijn boek laten overschrijven omdat ik een keer bij hem in slaap ben gevallen en hem toen uit ging lachen omdat hij zijn beamer niet snaptequote:Op woensdag 25 mei 2011 01:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Doe examens nu. Heb hem niet gehad voor MA, had een andere held (oud generaal o.i.d.
). Maar ik weet wie je bedoelt en ken zijn regels ook
, hij wenste me nog succes vanmiddag haha.
Wanneer heb jij op 't CCC gezeten danquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:14 schreef linpunt het volgende:
[..]
moest bij beiden opdrukken elke keer dat ik t laat kwam. Oude generaal de 'doctor' heeft mij bijna zijn boek laten overschrijven omdat ik een keer bij hem in slaap ben gevallen en hem toen uit ging lachen omdat hij zijn beamer niet snapte
Lang geleden, maar iedere docent kent mij. Berucht om te laat komen en het zwaaien van de scepter van de schoolkrant.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Wanneer heb jij op 't CCC gezeten dan? Want ik kan me nog herinneren inderdaad dat hij een boek had uitgegeven en die moesten we allemaal kopen enzo
.
Wat is lang, minder dan zes jaarquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:16 schreef linpunt het volgende:
[..]
Lang geleden, maar iedere docent kent mij. Berucht om te laat komen en het zwaaien van de scepter van de schoolkrant.
Haha, dan is de schoolkrant met mij vergaan. Ik was verantwoordelijk voor alle quotes en beetje tegen mensen bitchen dat ze dingen moesten schrijven. De tijd voor het nieuwe logo..quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat is lang, minder dan zes jaar? Die schoolkrant wordt niet eens meer uitgegeven volgens mij
. Kon altijd wel lachen om die uitspraken van leraren
.
ervaring ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:52 schreef Zolder het volgende:
Feit is wel dat de meiden op MBO's kk lelijk zijn.
Maakte je ook die tekeningenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:20 schreef linpunt het volgende:
[..]
Haha, dan is de schoolkrant met mij vergaan. Ik was verantwoordelijk voor alle quotes en beetje tegen mensen bitchen dat ze dingen moesten schrijven. De tijd voor het nieuwe logo..
De nostalgie, toen je nog vet chill over Windesheim kon crossen, toen gebouw X nog niet eens bestond.. Ik heb zelfs meegemaakt dat de fietstunnel niet bestond..
Meppel zuigt, ik woon er ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:31 schreef ghettofred het volgende:
Hier in de ghetto van Meppel genoeg van die turken.![]()
Meestal zijn ze wel aardig, maar je moet ze niet proberen aan te kijken.
Ze vragen altijd wat mijn probleem is, nou eerlijk gezegd is het probleem dat ik tussen turken woon.
Durf ik nooit te zeggen, ik zeg altijd niets en kijk vaak naar de grond.
Toch dom in je eigen land, naar de grond kijken als een mietje,
Maar wat moet je anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |