Ik ook, ik ben een schande voor de maatschappijquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat een faggot ben ik, kots al na 1 shotje
Ja die bedoelde ik, wtfquote:
Wel een lekkere chick, met die krullen, dat halfbloedje.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Rossdale gaat het absoluut niet snappen als hij straks terugkomt en de TT leest
Ik heb diezelfde gedaan, gewoon overal de sjaakafhaak uithangen!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:53 schreef dreamzk het volgende:
Zo die test gedaan en gepretendeerd dat ik een mietje ben, kom maar door met die xbox.
Mijn riem zat nog op de vreethaakquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:56 schreef PierreTT het volgende:
Vraag 4 - Food for thought vs. Fast food
Je bent net terug van vakantie. Met jezelf spreek je af dat je één weekje gezond gaat eten na al die gyros, souvlaki's en andere vette happos. Op dag één sta je met je vrienden bij de drive in.
A. Een supermenu, up-scalen naar de megaburger en extra Franse frietjes graag.
Meen je?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:55 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Wel een lekkere chick, met die krullen, dat halfbloedje.
Jep, zou ik hard geven.quote:
Doen jullie ook de pannenkoek, inclusief beslag, stroop, poedersuiker etc?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:04 schreef KneusTeun het volgende:
Lol ik moest wel lachu om die gast die in slaap viel van die joint! Ik heb maten die dat ook hebben en die komen er vaak niet zo makkelijk mee weg
quote:
We worden helemaal waansinnig!quote:
Ik lust geen pannenkoeken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Doen jullie ook de pannenkoek, inclusief beslag, stroop, poedersuiker etc?
We zijn beruchtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |