Dyslexie kunnen ze dan wel weer perfect schrijven op 1 of andere vage manier...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Het dizzlekzie-excuus wordt echt veel te vaak gebruikt door mensen die gewoon te dom of te lui zijn om na denken over fatsoenlijke spelling.
Haha wat een toeval hequote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dyslexie kunnen ze dan wel weer perfect schrijven op 1 of andere vage manier...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch even laten zien. Ben er best trots op
Het veulen op de tekening leeft ondertussen niet meer. Een week terug ongeveer ingeslapen, beide achterbenen kats doormidden.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik geef meteen toe dat ik lui en dom ben, echter vind ik het correct gebruik van onze mooie taal wel erg belangrijk, al ga ik er ook met enige regelmaat mee de mist in.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dyslexie kunnen ze dan wel weer perfect schrijven op 1 of andere vage manier...
Zin om van het weekend te gaan shoppen babs?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hier een Tristannetje in de dop
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
Erg mooi weer Samzz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch even laten zien. Ben er best trots op
Het veulen op de tekening leeft ondertussen niet meer. Een week terug ongeveer ingeslapen, beide achterbenen kats doormidden.![]()
Mooi hoor! Erg knap gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch even laten zien. Ben er best trots op
Het veulen op de tekening leeft ondertussen niet meer. Een week terug ongeveer ingeslapen, beide achterbenen kats doormidden.![]()
Ja, vind ik ook.quote:
Twas een flauwe woordspeling Qquote:
Don’t like my women single, I like my chicks in two'squote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah jij played er gewoon meerdere tegelijk.
lolquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:20 schreef Godtje het volgende:
Ook een manier om het uit te leggen.![]()
http://www.kuro5hin.org/story/2006/3/14/175929/544
en ook deze is erg mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch even laten zien. Ben er best trots op
In Alphen toevallig?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
Zin om van het weekend te gaan shoppen babs?
Vraag het aan Baby die is de code tikker geloof ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
lol
Wordt het er ook echt duidelijker van?
ik ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:23 schreef Godtje het volgende:
Vraag het aan Baby die is de code tikker geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |