Ik zou eerst vragen of die fouten expres zijn... als hij vraagt welke fouten, dan ga ik er denk ik geen energie in stekenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:59 schreef Spijker83 het volgende:
Zou je trouwens de heren/dames die met taalfouten smsen ook corrigeren?
Of laat je het dan er maar bij zitten?
Nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:59 schreef Spijker83 het volgende:
Zou je trouwens de heren/dames die met taalfouten smsen ook corrigeren?
Of laat je het dan er maar bij zitten?
ps: zoenen
Ik heb wel eens iemand afgewezen op spelling... Dat was echt heel, heel, heel erg slecht.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:00 schreef Ripley het volgende:
Ik ken genoeg mensen die vreselijk slecht spellen, maar niet dom zijn verder. Okay, het doet wel even pijn en is niet aantrekkelijk, maar ook geen dealbreaker
Vuige leugenaar!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
het duurde al te lang, ik heb totaal geen behoefte om die game te spelen....
Dus de taal zit je wel hoog..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou eerst vragen of die fouten expres zijn... als hij vraagt welke fouten, dan ga ik er denk ik geen energie in steken
Was ook iets van 'vroeger'...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik herinner me anders niets van dat zoenen.
GHBquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik herinner me anders niets van dat zoenen.
Mja, ik overdrijf iets. Het zou geen dealbreaker zijn, maar ik kan me er enorm aan storen en dan is het sowieso al minder overkomelijk. Denk ik.quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand afgewezen op spelling... Dat was echt heel, heel, heel erg slecht.
Ook trouwens een lekker woord: "sowieso" hoevaak dat wel niet verkeerd geschreven wordt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
GHB
[..]
Mja, ik overdrijf iets. Het zou geen dealbreaker zijn, maar ik kan me er enorm aan storen en dan is het sowieso al minder overkomelijk. Denk ik.
"nee maar ik ben dislektisch haha"quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou eerst vragen of die fouten expres zijn... als hij vraagt welke fouten, dan ga ik er denk ik geen energie in steken
Oh, met dyslexie heb ik er begrip voor! Maar de jongen in kwestie was niet dyslectisch, hij deed het bewust.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik nietMijn ex was zo dyslectisch als een deur, dus ik corrigeerde al zijn teksten
Sommige smsjes waren wel tenenkrommend
Ik ken ook wel mensen die dyslectisch zijn, maar in SMS'jes of op forums wordt dyslexie wel erg snel als excuus aangevoerd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, met dyslexie heb ik er begrip voor! Maar de jongen in kwestie was niet dyslectisch, hij deed het bewust.
Ik denk dat het minder uit maakt ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:04 schreef Ripley het volgende:
Maar als je iemand leuk genoeg vindt maakt het minder uit denk ik samzz? En als het zozo voelt is het wel een makkelijk excuus voor jezelf zeg maar
Ben je ook zo een type die bij de invoegstrook naar links gaat zodat mensen niet meer verder kunnen rijden?quote:
Ja, ik denk ook dat het de helft van de tijd ook een excuus is. Want ik ken ook mensen die daadwerkelijk dyslectisch zijn en die letten ook heel erg op hun spelling. Meestal zie je dat op fora en sms wel terug.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ken ook wel mensen die dyslectisch zijn, maar in SMS'jes of op forums wordt dyslexie wel erg snel als excuus aangevoerd.
Alsof ze vergeten dat er vaak spellcheck bestaat, ook hier op Fokquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ken ook wel mensen die dyslectisch zijn, maar in SMS'jes of op forums wordt dyslexie wel erg snel als excuus aangevoerd.
Ja, dat bedoel ik. Slechte spelling betekent niet automatisch dat iemand dom isquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik corrigeerde mijn ex trouwens wel gewoon, ze studeerde verdomme aan de universiteit, komop. Ze vond het ook niet erg hoor, ze werd er beter door.
Ik vond het wel "dom" opzich, maar het is voornamelijk desinteresse, en dat vind ik ook gewoon domquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Slechte spelling betekent niet automatisch dat iemand dom is
Ik ook niet, maar dat ligt meer aan de vraag dan aan de spelfouten. Spelfouten ben ik wel gewend inmiddelsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou een smsje met "we hebben lekker gezoent he?" oid ook niet meer beantwoorden denk ik.
Ben zelf inderdaad ook een kluns met spelling.. Probeer het altijd wel, maar er is dan altijd die twijfel of het wel goed is.. Gelukkig krijg je op Fok vaak snel reacties als het niet goed is..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:07 schreef Cue_ het volgende:
Met sms/mail of wat dan ook ga ik mensen niet snel corrigeren. Zeker aangezien het een snel medium is en dus mensen sneller fouten maken omdat ze er minder bij stil staan. Mijn teksten bestaan vaak uit vele fouten. De d's en t's probeer ik niet te maken, maar gebeurd ook wel eens.
Maar sommigen hebben er gewoon weinig kaas van gegeten. Als ik ze kan helpen doe ik da twel, maar dat komt vanzelf wel een keer dan.
lol, ik ben juist diegene die hem er nog ff snel tussen zetquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben je ook zo een type die bij de invoegstrook naar links gaat zodat mensen niet meer verder kunnen rijden?![]()
Mooi voorbeeldquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:07 schreef Cue_ het volgende:
Met sms/mail of wat dan ook ga ik mensen niet snel corrigeren. Zeker aangezien het een snel medium is en dus mensen sneller fouten maken omdat ze er minder bij stil staan. Mijn teksten bestaan vaak uit vele fouten. De d's en t's probeer ik niet te maken, maar gebeurd ook wel eens.
Maar sommigen hebben er gewoon weinig kaas van gegeten. Als ik ze kan helpen doe ik da twel, maar dat komt vanzelf wel een keer dan.
Ik zou alleen maar kunnen dromen dat vriendje alleen nog maar hetzelfde soort fouten als jij maaktquote:
nee echt. euhm het is niet serieus genoeg, nu snap ik wel dat we het over een spelletje hebben, gamen.. maar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven...quote:
Gadver!quote:
Sowieso zou ik , als ik dyslect was, me echt genaaid voelen door al die mongolen van het VMBO die te pas en te onpas dyslexie als kutexcuus gebruiken.. het zijn net Marokkanen die bij alles "ies dieskrimienaasie" blatenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:12 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die d/t fouten maken en dan beweren dat het door de dyslexie komt, die zijn pas grappig
Ja, lekker zo'n lineaire game.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
op aliens schieten en/of strippers, het trekt me niet zo.... doe mij maar een MW3, die komt 8 november
Je hebt een nog dommer exemplaar gevonden?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou alleen maar kunnen dromen dat vriendje alleen nog maar hetzelfde soort fouten als jij maakt
Volgens mij hebben we hier een Tristannetje in de dopquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
nee echt. euhm het is niet serieus genoeg, nu snap ik wel dat we het over een spelletje hebben, gamen.. maar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven...
op aliens schieten en/of strippers, het trekt me niet zo.... doe mij maar een MW3, die komt 8 november
Het dizzlekzie-excuus wordt echt veel te vaak gebruikt door mensen die gewoon te dom of te lui zijn om na denken over fatsoenlijke spelling.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso zou ik , als ik dyslect was, me echt genaaid voelen door al die mongolen van het VMBO die te pas en te onpas dyslexie als kutexcuus gebruiken.. het zijn net Marokkanen die bij alles "ies dieskrimienaasie" blaten.
Dyslexie kunnen ze dan wel weer perfect schrijven op 1 of andere vage manier...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Het dizzlekzie-excuus wordt echt veel te vaak gebruikt door mensen die gewoon te dom of te lui zijn om na denken over fatsoenlijke spelling.
Haha wat een toeval hequote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dyslexie kunnen ze dan wel weer perfect schrijven op 1 of andere vage manier...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch even laten zien. Ben er best trots op
Het veulen op de tekening leeft ondertussen niet meer. Een week terug ongeveer ingeslapen, beide achterbenen kats doormidden.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik geef meteen toe dat ik lui en dom ben, echter vind ik het correct gebruik van onze mooie taal wel erg belangrijk, al ga ik er ook met enige regelmaat mee de mist in.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dyslexie kunnen ze dan wel weer perfect schrijven op 1 of andere vage manier...
Zin om van het weekend te gaan shoppen babs?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hier een Tristannetje in de dop
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
Erg mooi weer Samzz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch even laten zien. Ben er best trots op
Het veulen op de tekening leeft ondertussen niet meer. Een week terug ongeveer ingeslapen, beide achterbenen kats doormidden.![]()
Mooi hoor! Erg knap gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch even laten zien. Ben er best trots op
Het veulen op de tekening leeft ondertussen niet meer. Een week terug ongeveer ingeslapen, beide achterbenen kats doormidden.![]()
Ja, vind ik ook.quote:
Twas een flauwe woordspeling Qquote:
Don’t like my women single, I like my chicks in two'squote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah jij played er gewoon meerdere tegelijk.
lolquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:20 schreef Godtje het volgende:
Ook een manier om het uit te leggen.![]()
http://www.kuro5hin.org/story/2006/3/14/175929/544
en ook deze is erg mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch even laten zien. Ben er best trots op
In Alphen toevallig?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
Zin om van het weekend te gaan shoppen babs?
Vraag het aan Baby die is de code tikker geloof ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
lol
Wordt het er ook echt duidelijker van?
ik ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:23 schreef Godtje het volgende:
Vraag het aan Baby die is de code tikker geloof ik.
en heel veel verschillende vrouwen!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:25 schreef Godtje het volgende:
Nou dan maakt dit het makkelijker. Kan je over pikken in kutjes lezen terwijl....
Nee tegen die ranzige chocoladebommetjes met slagroomvulling.quote:
Maar toch verlies je veel, van de singles?quote:
Ik heb gelachenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:20 schreef Godtje het volgende:
Ook een manier om het uit te leggen.![]()
http://www.kuro5hin.org/story/2006/3/14/175929/544
Ja, het wordt er heel duidelijk van (nou ja goed, ik wist dit al, maar zo is het iig een heel stuk minder droog)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
lol
Wordt het er ook echt duidelijker van?
Behalve dan dat de laatste keer dat ik het gedaan heb 4 jaar terug was en we een kl*te leraar hadden!quote:
Dus moet je deze lezenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Behalve dan dat de laatste keer dat ik het gedaan heb 4 jaar terug was en we een kl*te leraar hadden!
Dus volgde het echt niet
\Vind je het goed als ik me het komende jaar eerst even op het programmeren concentreer wat ik daadwerkelijk ook ga gebruiken?quote:
Mooie tijden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroegah, toen we gewoon nog ANSI C klopten.
Neequote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
\Vind je het goed als ik me het komende jaar eerst even op het programmeren concentreer wat ik daadwerkelijk ook ga gebruiken?
goeie ouwe tijd hequote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroegah, toen we gewoon nog in steen hakten
Oh, dat klinkt niet als iets dat ik gebruiken ga ooitquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Object-oriented_programming
Jij klopte C met gewone letters, echt wel kicke!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroegah, toen we gewoon nog ANSI C klopten.
Oke oke.... dames en heren en homo's en verstokte rare freaky vrijgezellen meaning youquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
noem het beestje gewoon bij zijn naam... je kan het wel.....
zeg mij maar na...... homo's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |