Ohja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar hebben ze doggy style voor uitgevonden schat
Ohja.quote:
avada kedavra.. was dat niet die ene spreuk?!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst drie uur Harry Potter kijken en dan een avada kedavra van de toverstaf van Techno.
Hahaquote:
Is Techno zo dodelijk ja?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst drie uur Harry Potter kijken en dan een avada kedavra van de toverstaf van Techno.
Je zal meerdere la petit morte krijgen van hemquote:
Wat?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je zal meerdere la petit morte krijgen van hem
orgasmequote:
Weer wat geleerdquote:
Have funquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Weer wat geleerd
Ben er weer vandoor, een stel zwetende mannenlichamen van bier voorzien.![]()
Ennn . . . Speel jij het spel ook? Zo ja - ben je er goed in?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:28 schreef -Engel- het volgende:
Yo daar
2 van mijn collega's willen dat ik een lid van hun clan wordt... ze spelen een of ander spel....
met veel schieten enzo....
Niet doenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:28 schreef -Engel- het volgende:
Yo daar
2 van mijn collega's willen dat ik een lid van hun clan wordt... ze spelen een of ander spel....
met veel schieten enzo....
Nee... en nee... ik faal echt hard in alle spelletjes waarbij ik dingen moet neerschietenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ennn . . . Speel jij het spel ook? Zo ja - ben je er goed in?
Welk spel gaat het?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ze lief doen, wil ik best een keer als aas door het veld heenlopen
Dan zou ik om de sfeer te behouden op je werk niet ingaan op zijn voorstel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... en nee... ik faal echt hard in alle spelletjes waarbij ik dingen moet neerschieten
HI WTquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan zou ik om de sfeer te behouden op je werk niet ingaan op zijn voorstel.
EN HOI TROUWENS!
Is wel een cool spel vind ik, het enige wat ik speel als ik game..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Badcompany of battlefield ... ff zoeken
dat moet het spel zijn dan.... ze zeiden ook al zoiets... en ik kan wel onwijs goed slopenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:34 schreef Retronix het volgende:
[..]
Is wel een cool spel vind ik, het enige wat ik speel als ik game..
http://www.battlefieldbadcompany2.com/
Het spel ziet er erg cool uit, ALLES kan kapot, en is heel slim bedacht want je moet echt samenwerken..
Je hebt 4 classes, waarvan eentje Medic. Misschien is dat wat voor jou? Je collega's oplappen door verbanddoosjes naar ze te droppen terwijl je de tegenstander neermaait..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat moet het spel zijn dan.... ze zeiden ook al zoiets... en ik kan wel onwijs goed slopen
oe dat klinkt wel wat als iets voor mijquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:37 schreef Retronix het volgende:
[..]
Je hebt 4 classes, waarvan eentje Medic. Misschien is dat wat voor jou? Je collega's oplappen door verbanddoosjes naar ze te droppen terwijl je de tegenstander neermaait..
Ik ben gek op het spel Uru en ik heb ook van die idiote spring en dansspelletjesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben meer van kaart- en bordspelletjes
Geboortendatum in engels invullen dus: mm-dd-yyyyquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oe dat klinkt wel wat als iets voor mij
maarruh ik moet mijn leeftijd ergens intikken, maar het invulveld weigert het te slikken
Wat voor spelletjes?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben gek op het spel Uru en ik heb ook van die idiote spring en dansspelletjes
er tikt niksquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geboortendatum in engels invullen dus: mm-dd-yyyy
zegt mijn niets die spelletjesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
er tikt niks
En ik heb dus Uru, zo'n dansmat, konijntjes smijten etc.
Dat klinkt wel leuk. Wel altijd een mannetje en een vrouwtje achterlaten maar in principe is het een heel "groene" sport.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
er tikt niks
En ik heb dus Uru, zo'n dansmat, konijntjes smijten etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |