Ik zou eerst vragen of die fouten expres zijn... als hij vraagt welke fouten, dan ga ik er denk ik geen energie in stekenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:59 schreef Spijker83 het volgende:
Zou je trouwens de heren/dames die met taalfouten smsen ook corrigeren?
Of laat je het dan er maar bij zitten?
Nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:59 schreef Spijker83 het volgende:
Zou je trouwens de heren/dames die met taalfouten smsen ook corrigeren?
Of laat je het dan er maar bij zitten?
ps: zoenen
Ik heb wel eens iemand afgewezen op spelling... Dat was echt heel, heel, heel erg slecht.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:00 schreef Ripley het volgende:
Ik ken genoeg mensen die vreselijk slecht spellen, maar niet dom zijn verder. Okay, het doet wel even pijn en is niet aantrekkelijk, maar ook geen dealbreaker
Vuige leugenaar!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
het duurde al te lang, ik heb totaal geen behoefte om die game te spelen....
Dus de taal zit je wel hoog..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou eerst vragen of die fouten expres zijn... als hij vraagt welke fouten, dan ga ik er denk ik geen energie in steken
Was ook iets van 'vroeger'...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik herinner me anders niets van dat zoenen.
GHBquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik herinner me anders niets van dat zoenen.
Mja, ik overdrijf iets. Het zou geen dealbreaker zijn, maar ik kan me er enorm aan storen en dan is het sowieso al minder overkomelijk. Denk ik.quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand afgewezen op spelling... Dat was echt heel, heel, heel erg slecht.
Ook trouwens een lekker woord: "sowieso" hoevaak dat wel niet verkeerd geschreven wordt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
GHB
[..]
Mja, ik overdrijf iets. Het zou geen dealbreaker zijn, maar ik kan me er enorm aan storen en dan is het sowieso al minder overkomelijk. Denk ik.
"nee maar ik ben dislektisch haha"quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou eerst vragen of die fouten expres zijn... als hij vraagt welke fouten, dan ga ik er denk ik geen energie in steken
Oh, met dyslexie heb ik er begrip voor! Maar de jongen in kwestie was niet dyslectisch, hij deed het bewust.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik nietMijn ex was zo dyslectisch als een deur, dus ik corrigeerde al zijn teksten
Sommige smsjes waren wel tenenkrommend
Ik ken ook wel mensen die dyslectisch zijn, maar in SMS'jes of op forums wordt dyslexie wel erg snel als excuus aangevoerd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, met dyslexie heb ik er begrip voor! Maar de jongen in kwestie was niet dyslectisch, hij deed het bewust.
Ik denk dat het minder uit maakt ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:04 schreef Ripley het volgende:
Maar als je iemand leuk genoeg vindt maakt het minder uit denk ik samzz? En als het zozo voelt is het wel een makkelijk excuus voor jezelf zeg maar
Ben je ook zo een type die bij de invoegstrook naar links gaat zodat mensen niet meer verder kunnen rijden?quote:
Ja, ik denk ook dat het de helft van de tijd ook een excuus is. Want ik ken ook mensen die daadwerkelijk dyslectisch zijn en die letten ook heel erg op hun spelling. Meestal zie je dat op fora en sms wel terug.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ken ook wel mensen die dyslectisch zijn, maar in SMS'jes of op forums wordt dyslexie wel erg snel als excuus aangevoerd.
Alsof ze vergeten dat er vaak spellcheck bestaat, ook hier op Fokquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ken ook wel mensen die dyslectisch zijn, maar in SMS'jes of op forums wordt dyslexie wel erg snel als excuus aangevoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |