Ik wil even een review schrijven over
www.herinneringoplinnen.nl .
Ik heb daar in totaal 2 doeken besteld... altijd vlotte levering en duidelijke communicatie. 1 doek wat ik had besteld was mijn inziens niet zo mooi in kleur... ik heb toen met ze gemaild (waar ze zeer snel op reageren) en ik kreeg kosteloos een nieuw doek toegestuurd wat wél mooi in de verf zat.
Nu heb ik een doek al een aantal maanden, ik denk bijna een jaar? En hij begint flink te bobbelen. Alsof het doek niet meer strak om het frame zit. Ik heb gisteren contact met ze opgenomen met de vraag wat ik hieraan zou kunnen doen en waar dit door zou kunnen komen.
Ik had vanochtend een reactie terug dat ik een nieuwe foto mocht uploaden en kosteloos een nieuw doek toegestuurd kreeg. Het oude doek hoefde niet terug.
Ik heb nog even een mailtje terug gestuurd of het ook een andere foto mocht zijn aangezien ik de huidige foto niet meer had, en dat was geen probleem.
Ik moet eerlijk zijn ; topservice.
Het komt mijn inziens nog maar zelden voor dat je zo netjes geholpen wordt en gewoon een compleet nieuw doek van 90x60 toegestuurd krijgt.
Vandaar ook mijn verhaal en deze positieve review.
Herinneringoplinnen.nl : bedankt!