quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee nu sta je er ook mooi alleen voor hoor.
Hoe laat wil je naar bed en gebruik je melatonine om in slaap te komen of om normalere bedtijden aan te houden?quote:
Nou.. dat hangt natuurlijk nauw samen, maar vooral om mijn natuurlijke slaapritme een paar uur naar voren te schuivenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe laat wil je naar bed en gebruik je melatonine om in slaap te komen of om normalere bedtijden aan te houden?
Even doorvragen vanwege pseudowetenschappelijke interesse hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. dat hangt natuurlijk nauw samen, maar vooral om mijn natuurlijke slaapritme een paar uur naar voren te schuiven
*pakt potje er bij*quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Even doorvragen vanwege pseudowetenschappelijke interesse hoorWat is de dosering die voor jou is voorgeschreven?
Nope, staat echt 5mg opquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
mg? Niet 0.5 mg?
Hm, krijg er ook trek in numaar moet nog ff alert blijven
ja so far so goodquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:40 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, bedankt voor de info. Goed dat melatonine werkt voor jou, 't heeft mij iig ook erg goed geholpen.
Je bent nu al verslaafd?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
mg? Niet 0.5 mg?
Hm, krijg er ook trek in numaar moet nog ff alert blijven
Een jaar of 3 geleden merkte mr. CF terecht op dat ik wat rare posttijden aanhield. Dankzij een paar maanden melatonine met faseverschuiving (wat Sunny ook doet nu) loopt mijn klok weer wat synchroner met de rest van de wereld. Ik gebruik bijna nooit meer melatonine, maar heb nog wel een potje staan.quote:
Ja, je bioritme is nu wel een stuk beter.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
Een jaar of 3 geleden merkte mr. CF terecht op dat ik wat rare posttijden aanhield. Dankzij een paar maanden melatonine met faseverschuiving (wat Sunny ook doet nu) loopt mijn klok weer wat synchroner met de rest van de wereld. Ik gebruik bijna nooit meer melatonine, maar heb nog wel een potje staan.
Mijn max dosering per keer was 0.5 mg.
Ik blijf aan mezelf werken hequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, je bioritme is nu wel een stuk beter.
Beter dan wat/wie?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:37 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, je bioritme is nu wel een stuk beter.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:18 schreef Stereotomy het volgende:
TAV is momenteel vreemd aan het gaan bij handballen.
je ruilt een stabiele 1.0 in voor een afgeslankte beta versie?quote:
Je hebt jezelf benoemd als voorzitter van de nieuw op te richten club en vervolgens al het overige werk gedelegeerd richting secretaris en penningmeester?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef TAV74 het volgende:
![]()
geen tijd voor, ik moest bier drinken en plannen smeden voor een nieuwe verenigingWas een legendarische bijeenkomst met het bestuur, 10 minuten waren we klaar. We mochten door handballen, maar dan traden zij af
![]()
Dus gaan we het zelf maar regelen, geen gezeik meer, goedkoper en we hebben de taken goed verdeeld dus ik durf het wel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |