Ja, per persoon! Maar ik vind dat heel leuk werkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:29 schreef AnneX het volgende:
Teruggelezen: wijn en Kaas ? Neuh : Lein en Kaas.
Sunny : thijs kan leuke jurkjes uitzoeken.
En Lie wat een werk ! zo'n afscheidspakket.
Is dat bedoeld per persoon ?
Voor vrijdag is de LLMP besteld bij mij.
Heel veel succes hoor!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:37 schreef TAV74 het volgende:
Nou, zo maar eens naar de sporthal voor een ongetwijfeld wederom prettig gesprek
Succes!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:37 schreef TAV74 het volgende:
Nou, zo maar eens naar de sporthal voor een ongetwijfeld wederom prettig gesprek
Ik vond ze er iets hobbezakkerig uit zien eigenlijk... heb ze laten hangen dus..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:21 schreef LieLie het volgende:
Ik ga morgen wel even bij de Hema kijken of ze deze nog hebben
[ afbeelding ]
Ja? Ze zien er hetzelfde uit als een zwart jurkje dat ik van de hema heb, die valt heel mooi.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vond ze er iets hobbezakkerig uit zien eigenlijk... heb ze laten hangen dus..
Hmm ok, het proberen waard dan, al betwijfel ik of ze bij mij ook mooi zouden vallenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja? Ze zien er hetzelfde uit als een zwart jurkje dat ik van de hema heb, die valt heel mooi.
Ik vind het vrij irritant dat je bij de Hema niks kunt passen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm ok, het proberen waard dan, al betwijfel ik of ze bij mij ook mooi zouden vallen
Nou, altijd, altijd. Maar ze hebben best wel leuke dingen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:00 schreef Stereotomy het volgende:
Hema heeft altijd mooie kleding voor vrouwen, voor mannen valt het altijd wat tegen. Behalve de onderbroeken.
Zo, lekker gegeten, straks lekker sporten.
Periode van een weekje of 8 spier opbouw nu
Ja, daarom hou ik het meestal bij rokjes, vestjes en t-shirts.. maar goed over ruilen/terugbrengen doen ze ook niet moeilijk verder..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik vind het vrij irritant dat je bij de Hema niks kunt passen.
Oh ja, mijn handdoeken heb ik ook van de Hema, mooie kleuren. Wijn vind ik ook goed, vleeswaar ook. En mijn multipitamientjes.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:03 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind 't beddengoed van Hema wel oké, kleding koop ik er nooit.
Voor mij is Hema te groot, alles houdt op bij maat Mquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:03 schreef Bluezz het volgende:
Voor mij is de hema te klein. Behalve de onderbroeken
Oh en ik heb er mijn badpakkie vandaan
dat stond in de krant en er hangt een foto van het personeel met: beste hema van Nederland op t raamquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ?
en feli met je nieuwe contract.
Die van ons heeft ook een oorkondequote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nietes!! Die staat hier in het dorpmet oorkonde en al
niet van 2011quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nietes!! Die staat hier in het dorpmet oorkonde en al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |