Nope niet in de buurt, heb je niet iemand in de buurt die wel een pasje heeft en overigens die flessen zijn fucking duur 4 euro ofzoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:05 schreef Lord Katundro het volgende:
[..]
Ik. wil. zo'n. pasje. Dieselsaus![]()
![]()
![]()
Kunnen we niet regelen dat je wat flessen voor me koopt? Woon je toevallig in Enschede?
Nee helaas ken ik niemand met een pasje.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:10 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nope niet in de buurt, heb je niet iemand in de buurt die wel een pasje heeft en overigens die flessen zijn fucking duur 4 euro ofzo
2,25quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Precies. Ik heb voor 2,5 een fatsoenlijke.
Hoeveel kost een bigmac nu trouwens?
Dat is maar goed ook anders was het gauw afgelopen met al die mooie boompjes hier op de wereld.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat doen ze in India ook, dus zo gek is dat blijkbaar niet.
Zeg alsjeblieft gewoon dat je een grapje maaktquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:18 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee maar wel een eigen koelcel/verwerking van producten (lange tijd opslaan/weggooien) etc.
Wat kan jou dat nou schelen? Jullie laten toch gewoon Italianen overvliegen die voor jullie vers Italiaans ijs maken?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:27 schreef stan97 het volgende:
Klopt idd, wel hoor.. Bekers zijn kleiner geworden en duurder.. Alles wordt duurder..
Nee, we hebben de belastingdienst op onze kop gekregen en moet bekennen dat magnetron maaltijden en op de camping in Markelo staan helemaal niet zo erg is..quote:Wat kan jou dat nou schelen? Jullie laten toch gewoon Italianen overvliegen die voor jullie vers Italiaans ijs maken?
Voor 15 euro zit je bij de Burger King sjok vol en ben je blij als je weer aan de betere hand bent (misselijkheid)quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:56 schreef Rpol het volgende:
idd echt duur. Zondag ipv friet te halen dachten we een keer naar de Mac te gaan. +/- 15 euro lichter met z'n 2en en nog steeds honger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |