I don't give a BigMac sir !quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Je opent om 8.07 een topic over McDonalds. Fatty.
1 McFlurryquote:
Gaat om de sauzenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:10 schreef staticdata het volgende:
Als ik Patat/Friet zonder zout wil krijg ik echt geen korting hoor
En bij de mc niet voor je ijs zonder 'flurry' en als dat je niet bevalt ga je er niet heen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:10 schreef RiftNL het volgende:
[..]
1 McFlurry
@Pipo Onzin bij de friettent betaal je voor frietje zonder toch ook minder dan frietje mayo?
Spreek je me tegen dwaas? WTFquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:11 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
En bij de mc niet voor je ijs zonder 'flurry' en als dat je niet bevalt ga je er niet heen.
Ja waren geen lekkere smaakies op voorraad hehe. Lekkerste is Milka maarja al jaren uit de handelquote:
Klein beetje maar schat.quote:
Die houden we er gewoon in.quote:
Ik zou ze bellen en ze klappenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:14 schreef RiftNL het volgende:
Ben in staat om die paupers dalijk nog op te bellen srs hou me tegen!
Dat komt omdat dat iets is wat is gegroeid in onze cultuur. Nederlanders zijn ontzettende gierigaards.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:10 schreef RiftNL het volgende:
[..]
1 McFlurry
@Pipo Onzin bij de friettent betaal je voor frietje zonder toch ook minder dan frietje mayo?
Zeker wel! Hier althans wel hahahaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:16 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat iets is wat is gegroeid in onze cultuur. Nederlanders zijn ontzettende gierigaards.Maar bij een friettent betaal je ook niet minder voor een hamburger zonder uien of zoiets.
Dat dussss jij bent een ekte baas, pm voor date plsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:19 schreef Absurditeit het volgende:
TS is teleurgesteld dat hij bij McDonald's niet voor 1 euro kan ontbijten.
De billen van je vriendin en nou weg uit mn topic voor ik DSK roep om je kraag onder te spuiten!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |