Zoveel alternatieven en dan toch zo 'moeilijk' doen om een gemankeerde appel naar binnen te krijgen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:35 schreef Pepelientje het volgende:
Op de appel terug te komen. Een collega van mij heeft hetzelfde. Zij lost het op door de appel een paar minuten in de magnetron te doen in blokjes. Zo blijft het wel een beetje hard, net geen moes, maar ze kan er wel tegen dan.
Ik hoop dat diezelfde mod dan ook even die afgrijselijke TT zal verbeteren....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 04:14 schreef zarGon het volgende:
En, oh, excuses voor het verneuken van je topic, GroenerDanGras. Een kusje alvast op de zachte lipjes van de moderator die het in de ochtend zal opruimen.
Ik bedoel meer: waarom wil ze per se een appel eten? Er zijn toch genoeg alternatieven?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:40 schreef Pepelientje het volgende:
Ja klopt, maar die 'speciale' appel werkt niet bij haar. Verder weet ik er ook niks vanaf, dus als er meer ideeen komen geef ik die meteen aan haar door.
Helaas helpt dat bij mij niet..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:26 schreef _Loki het volgende:
Heb ik ook. Dezelfde allergenen als bij hooikoorts zitten in de schil van de appel.
Schillen kan dus werken.
Je weet dat er in bijvoorbeeld tomatensoep in blik ook appelpulp zit? Om maar te zwijgen over sausjes en marinades in een restaurant. Als je er echt zwaar allergisch voor bent, is het niet zo makkelijk om gewoon te stoppen met appels eten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb alleen jeuk in mijn keel als ik een appel eet,
echter wel zodanig veel jeuk dat het echt irritant is.
Ben dus gewoon gestopt met appels eten. Opgelost.
Nee, alleen van rauwe appel. 2 happen zijn in feite al voldoende. Appelmoes, appeltaart (quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:48 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Je weet dat er in bijvoorbeeld tomatensoep in blik ook appelpulp zit? Om maar te zwijgen over sausjes en marinades in een restaurant. Als je er echt zwaar allergisch voor bent, is het niet zo makkelijk om gewoon te stoppen met appels eten.
En ik krijg de indruk dat jij alleen van grotere hoeveelheden last krijgt aangezien je zo luchtig doet?
Het was laatquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik hoop dat diezelfde mod dan ook even die afgrijselijke TT zal verbeteren....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |