abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97232635
Hey Fok! Forum,

Anderhalf jaar geleden heb ik via internet een prachtig meisje leren kennen. Slim, sexy en een beetje nerdy, net als ik :). Het is voor mij mijn eerste echte liefde en ik ben ook mijn maagdelijkheid aan haar verloren (ik ben 19). Maanden hebben we genoten van de tijd met elkaar, maar sinds een aantal maanden hebben we moeite op 1 vlak: Sex.

Mijn vriendin begon ongeveer een jaar geleden met pijnlijke steken bij de penetratie. Nu had ze een geschiedenis met blaas ontstekingen dus dachten we dat het niks ernstigs was. Maar ondanks geen sex voor een tijd om de ontstekingen te laten genezen had ze nog steeds last van pijn. Daarna dachten we dat het misschien een vaginale infectie was en daar heeft ze bij de huisarts medicatie voor gekregen. Deze leken een tijd te helpen aangezien het geen pijn meer deed bij de sex. Nu is helaas 3 maanden geleden de pijn opnieuw begonnen en dit keer is het geen infectie, we hebben verschillende doktoren ernaar laten kijken.

Mijn vriendin had 3 maanden geleden ook aan mij gevraagd of het misschien aan mij kon liggen dat het zo'n pijn deed bij haar. Dit dacht ze omdat ik nog wel eens mijn erectie kan verliezen tijdens de sex waardoor ik 'slap' haar penetreer. Ik, onzeker als wat (eerste meisje met wie ik seks had), dacht niet dat het aan mij kon liggen en wachtte te passief af op wat er volgen zou. Ik wou niet geloven dat het aan mij kon liggen.

Nu ben ik afgelopen maand geconfronteerd met het feit dat mijn vriendin een redelijk uitzichtloze toekomst ziet in ons, onder deze druk ben ik toch zelf naar de huisarts gegaan en deze gaf me een goed advies. Door met een halfharde haar te penetreren triggerde ik de pijn bij mijn vriendin. Zij verwacht dat er pijn komt en spant dus haar spieren (onbewust) aan om zo te voorkomen dat er iets naar binnen gaat. Als ik hem dan toch erin duw doet dat dus ontzettend pijn.

Enfin, Ik was me volkomen onbewust dat dit kon, dat dit bestond of dat het uberhaupt aan mij kon liggen. Om eerlijk te zijn heeft ze me vaker (2/3x) erop gewezen dat het probleem misschien bij mij kon liggen en ik heb het elke keer verdrukt, verborgen onder het niet willen accepteren dat er misschien iets mis is met mijn jongeheer ofzo. Het is natuurlijk ook een stukje schaamte dat meespeelt dat uitgereknd op mijn eerste meisje hij niet goed wil functioneren van tijd tot tijd. Je voelt je man onwaardig..

Vlak nadat ik me bewust was geworden van het feit dat het dus aan mij lag, begon mijn vriendin te zeggen dat onze relatie op een cliff aan het lopen was. Ze is kwaad op me dat ik te passief heb gereageerd op haar pijn en te weinig actie heb ondernomen om haar te helpen. Dit leidde uiteindelijk tot de break waarin we nu zitten (2 weken nu) waarin ze wil nadenken of ik het nog wel waard ben om al haar negatieve sex ervaringen met mij voor te verwerken. We zien elkaar niet meer in deze break, maar praten nog wel via skype/msn/sms.

Ik voel me natuurlijk super kut dat ik het zo ver heb laten komen, wat natuurlijk nooooit mijn bedoeling was. Als ik wist dat het aan mij zou kunnen liggen dan had ik veel eerder gehandeld, maar ik wist het gewoon simpelweg niet. Ze zegt dat ze tijd nodig heeft om de negatieve ervaringen te kunnen loslaten en om te overwegen door te gaan met mij.

Ik wil dol en dolgraag bij haar blijven, ik zou alles doen om het te laf reageren op mijn eigen problemen goed te kunnen maken. Maar ik heb het idee dat ze me de kans niet meer gunt. Ik pieker me dood wat ik nog kan doen om mijn kansen te vergroten (om het zo te zeggen). Buiten het elkaar niet meer zien, spreken we elkaar nog gewoon op skype en msn. Onze gesprekken zijn gewoon, eigenlijk zoals altijd: beetje lullen, beetje lachen. gewoon gezellig dus.

Duidelijk is dus dat ik aangegeven heb echt te willen veranderen voor haar en dingen te willen proberen om onze sex weer goed te krijgen. Ik vind het zelf ook eeuwig zonde als het door dit 'mankement' uit zou gaan, omdat we naast de liefde ook elkaars beste maatjes zijn. Het uitmaken is voor mij te definitief als het eigenlijk duidelijk is dat we allebei nog van elkaar houden.

Duss Fok! Forum, sorry voor deze lap tekst, maar het voelt goed mijn verhaal ergens kwijt te kunnen. Wat kan ik doen, hebben jullie nog advies of misschien ervaringen? Ik wil haar ontzettend graag weer zien, maar durf het initiatief eigenlijk niet goed meer te nemen.

Groeten
pi_97232828
Beter nu het initiatief nemen dan straks spijt hebben niets gedaan te hebben ;)

Ook al snap ik vrouwen ook niet... sommige meisjes verliezen juist hun interesse als je te duidelijk bent en zodra je ze weer uit je hoofd hebt gezet hebben ze weer interesse... Hmm... keuzes keuzes
Who is Sebastian Rooks?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:34:56 #3
305256 Ph.D.PowerPauper
Waanzinnig Weldenkend
pi_97232906
Hoe de fuck is dit precies jouw schuld? En ziet je vriendin geen toekomst meer alleen hierdoor, of spelen er nog andere zaken op de achtergrond een rol? En jij hebt te 'passief' gereageerd op haar pijn... Wat had je dan moeten doen. 112 bellen ofzo?
Google is your friend!
www.justfuckinggoogleit.com/
pi_97232989
Ze zoekt dan een dom excuus om het uit te maken. Naast neuken kan je ook pijpen en beffen en denk je nou echt dat je relatie op dat punt breekt?

Grow a dick zou ik zeggen
pi_97233010
@Sebastian_Rooks, ik zou ook niet meer precies weten wat ik nog kan doen.. Ik heb spijt van het niet op tijd reageren op haar pijn, maar ik kan moeilijk tijdens onze break haar opzoeken en dwingen iets te doen toch?

@PH.D.PowerPauper, Het is ook niet echt mijn schuld, maar het voelt als mijn schuld. Ze heeft me vaker de clue gegeven dat het misschien dus aan mij ligt dat het pijn doet. Verder spelen er geen rollen mee ( zo ver ik weet natuurlijk )
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:42:23 #6
305256 Ph.D.PowerPauper
Waanzinnig Weldenkend
pi_97233110
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:38 schreef r00tbox het volgende:

@PH.D.PowerPauper, Het is ook niet echt mijn schuld, maar het voelt als mijn schuld. Ze heeft me vaker de clue gegeven dat het misschien dus aan mij ligt dat het pijn doet. Verder spelen er geen rollen mee ( zo ver ik weet natuurlijk )
Maar zoals ik het verhaal lees ligt het helemaal niet aan jou. Zij verwacht pijn en zij spant aan waardoor het zeer doet. Dat kon jij ook niet weten. Dan is het toch niet jouw schuld! Mooie boel is dat! Een relatie loopt inderdaad niet op zoiets stuk. Hoe ben jij om gegaan met haar omtrent deze pijn? Heb je begrip getoond en dergelijke?
Google is your friend!
pi_97233111
@Fes1-2, ze zegt dat deze negatieve ervaringen onze tijd samen in bed totaal verpesten, omdat ze alles sexueel getint meteen assoscieerd met het krijgen van pijn. Deze negatieve ervaring begint dan ook zwaarder te wegen dan onze positieve tijd samen.
pi_97233203
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:42 schreef Ph.D.PowerPauper het volgende:

[..]

Maar zoals ik het verhaal lees ligt het helemaal niet aan jou. Zij verwacht pijn en zij spant aan waardoor het zeer doet. Dat kon jij ook niet weten. Dan is het toch niet jouw schuld! Mooie boel is dat! Een relatie loopt inderdaad niet op zoiets stuk. Hoe ben jij om gegaan met haar omtrent deze pijn? Heb je begrip getoond en dergelijke?
In bed als het pijn deed stopte ik meteen, en meestal knuffelde ik haar dan om te troosten. Ik moet bekennen dat de dag erna, leek alles weer goed bij haar en sprong ik er zo weer bovenop om tegen dezelfde pijn aan te lopen. (hormonen he;) Ze heeft me niet echt duidelijk aangegeven dat ik moest stoppen met het verleiden en voorspel enzo. Dat is wat mij ook dwars zit
pi_97233215
Dude ze heeft vaginisme. Dat jij af en toe een halve slappe erin probeert te rammelen is geenszins een oorzaak van het probleem. Dat er een uberhaupt een penis in de buurt komt is het probleem. (Of eigenlijk een indirecte reden zelfs)

Heeft niks met jou te maken.
pi_97233253
En nadat jij zelf bij de huisarts was en dat advies kreeg, is je vriendin daarna
ook nog geweest? Blijkbaar kan die huisarts zonder dat ze erbij is ineens wel
het juiste advies geven.
pi_97233260
@Cracka-ass, we weten nu inderdaad dat het waarschijnlijk om vaginisme gaat. De vraag is alleen of zij nog de energie in mij wil steken om alle negatieve ervaringen te droppen en eigenlijk weer opnieuw te beginnen

@Specularium, we wonen op afstand van elkaar en hebben niet dezelfde arts. Ik heb gezegd open te staan voor een gesprek met een seksuoloog maar daar zijn we nog niet verder op in gegaan
pi_97233300
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:26 schreef r00tbox het volgende:
Ze zegt dat ze tijd nodig heeft om de negatieve ervaringen te kunnen loslaten en om te overwegen door te gaan met mij.
Een vrouw denkt niet na, een vrouw kiest en rationaliseert achteraf de keuze die ze allang gemaakt heeft in haar hoofd.

Uithuilen en doorgaan.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:49:59 #13
305256 Ph.D.PowerPauper
Waanzinnig Weldenkend
pi_97233325
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:47 schreef r00tbox het volgende:
@Cracka-ass, we weten nu inderdaad dat het waarschijnlijk om vaginisme gaat. De vraag is alleen of zij nog de energie in mij wil steken om alle negatieve ervaringen te droppen en eigenlijk weer opnieuw te beginnen
Negatieve ervaringen kan je natuurlijk niet zomaar droppen en dan vrolijk overnieuw beginnen. Wat zijn de negatieve ervaringen precies, dat het pijn deed? Jij bent toch meteen gestopt als het pijn deed. Waarom zijn die ervaringen dan zo verschrikkelijk negatief?
Google is your friend!
pi_97233343
Als je er sindsdien geen 20 x per dag op probeert te duiken ben ik nog steeds van mening dat zij een huillie is en vragen hoe ze denkt dat dit zal gaan in een volgende relatie. Alsof elk wijf pijn krijgt van een slappe pik.....
pi_97233371
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:49 schreef Ph.D.PowerPauper het volgende:

[..]

Negatieve ervaringen kan je natuurlijk niet zomaar droppen en dan vrolijk overnieuw beginnen. Wat zijn de negatieve ervaringen precies, dat het pijn deed? Jij bent toch meteen gestopt als het pijn deed. Waarom zijn die ervaringen dan zo verschrikkelijk negatief?
Het komt omdat we het zo vaak toch geprobeerd hebben denk ik. De negatieve ervaringen zijn vooral dat ze alles met sex assoscieert met mij en dat het pijn doet. Daarom is al het contact met mij niet fijn voor haar. Denk ik.

@Fes, nee ik was ook van mening dat uitmaken geen zin had omdat de negatieve ervaringen gewoon terugkomen bij een andere jongen.
pi_97233431
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:49 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Een vrouw denkt niet na, een vrouw kiest en rationaliseert achteraf de keuze die ze allang gemaakt heeft in haar hoofd.

Uithuilen en doorgaan.
Harde waarheid, mijn beste.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:54:44 #17
305256 Ph.D.PowerPauper
Waanzinnig Weldenkend
pi_97233438
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:52 schreef r00tbox het volgende:

[..]

Het komt omdat we het zo vaak toch geprobeerd hebben denk ik. De negatieve ervaringen zijn vooral dat ze alles met sex assoscieert met mij en dat het pijn doet. Daarom is al het contact met mij niet fijn voor haar. Denk ik.
Nou dat vind ik echt een bullshit verhaal. Tuurlijk is het kut als het pijn doet en kut als je niet kunt neuken. Maar daar kan je het in een relatie toch over hebben en elkaar troosten. Ik snap niet waarom die ervaringen zo negatief voor haar zijn geweest. Is ze misschien seksueel misbruikt ooit? Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaginisme
Google is your friend!
pi_97233508
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:54 schreef Ph.D.PowerPauper het volgende:

[..]

Nou dat vind ik echt een bullshit verhaal. Tuurlijk is het kut als het pijn doet en kut als je niet kunt neuken. Maar daar kan je het in een relatie toch over hebben en elkaar troosten. Ik snap niet waarom die ervaringen zo negatief voor haar zijn geweest. Is ze misschien seksueel misbruikt ooit? Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaginisme
Zover ik weet is ze niet seksueel misbruikt, al is ze wel een keer 'betast' aan haar borsten. Verder ligt het probleem niet meer zozeer bij de seks, maar bij het wel of niet doorgaan en verwerken van de ervaringen om er samen uit te komen
  dinsdag 24 mei 2011 @ 00:59:55 #19
177940 Tunafish
met staart
pi_97233569
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 00:47 schreef r00tbox het volgende:
Wat denkt ze nou, dat wanneer het ophoudt tussen jullie ze ineens wel pijnloos seks kan hebben? Of dat na het 'droppen' van die ervaringen het weer magisch goed gaat en jullie de hele dag door kunnen neuken? Elkaar een paar weken niet zien helpt daar niet tegen, daarmee groei je alleen maar meer uit elkaar.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 01:00:51 #20
305019 Lauren.
Fuck yeah
pi_97233593
Beetje raar dat ze die negatieve gevoelens zo op jou projecteert. Als ze een nieuwe vriend gaat zoeken zal ze ook dichtklappen wanneer hij het zal proberen. Dan kan ze beter met iemand die ze al vertrouwt (jou) gaan uitvinden hoe het op te lossen is..

Succes ermee in ieder geval! Vreet jezelf maar niet teveel op, als je haar niet gedwongen oid hebt is het echt niet jouw schuld :)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 01:06:10 #21
305256 Ph.D.PowerPauper
Waanzinnig Weldenkend
pi_97233684
Het enige wat je op dit moment kan doen is denk ik je behoefte geven. Haar laten weten hoeveel je van haar houdt en dat je graag met haar verder wil. Als dat gevoel bij haar ontbreekt, dan wordt het flink moeilijk, ook al is het hardstikke irrationeel wat ze doet. Gevoel laat zich niet sturen door rationaliteit. Als dat gevoel bij haar ontbreekt, dan kan je haar maar beter wat ruimte geven denk ik. We hebben vanavond wel gezien dat klemmen dan niet helpt.
Google is your friend!
pi_97233691
Wat een diva :D
pi_97233780
Thx voor je advice Ph.D.Power :) much appriciated. Ik denk dat we er samen uit kunnen komen en zal alles er aan doen dit over te brengen wanneer ik haar opzoek dit weekend. Duimen dus :)
pi_97233851
Een vaginistische reactie kun je alleen oplossen door wat oefeningen te doen? Maar in dat geval begin je dus echt bij punt nul, dan moet zij eerst maar eens beginnen door met zichzelf te spelen (en gewoon een vinger inbrengen ofzo, later kun jij als partner dit doen). Kan overigens maanden duren trouwens voordat je dan weer bij penetratie bent, maar Google het even :) Het is in ieder geval niet iets wat je van je af kunt zetten door er hard over na te denken :P

In de tussentijd is het handig als je aan je eigen zelfvertrouwen werkt, maar wellicht helpen dezelfde oefeningen om je comfortabeler te voelen bij haar in een seksuele context (wanneer zij jou er weer bij wilt hebben althans) :)

Maar goed, krijg haar eerst maar eens zover dat ze er op die manier aan wilt werken ;)

Edit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 01:18:15 #25
305256 Ph.D.PowerPauper
Waanzinnig Weldenkend
pi_97233879
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 01:11 schreef r00tbox het volgende:
Thx voor je advice Ph.D.Power :) much appriciated. Ik denk dat we er samen uit kunnen komen en zal alles er aan doen dit over te brengen wanneer ik haar opzoek dit weekend. Duimen dus :)
No problemo buddy. Misschien kunnen jullie iets leuks gaan doen waardoor jullie gewoon lol hebben samen! Misschien komen de vlinders dan een beetje terug bij haar. Gewoon ff afleiding zeg maar. Iets wilds, iets leuks... misschien een dagje weg? Even een dagje geen druk op de relatie maar gewoon samen wat leuks doen.
Google is your friend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')