Zeg dat volgende keer dan godver het is ook nooit goed ..quote:
watquote:
Neem je verlies op als een man.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:08 schreef Snuf. het volgende:
JA WEETJE WAAROM IK VERLOOROMDAT IK DE LAPO HAD MOEST IK 10 SECONDEN WACHTEN
JA WTF MAN
Ik hou ook van jouquote:Op maandag 23 mei 2011 23:09 schreef Snuf. het volgende:
Dit is echt het gayste moment in de geschiedenis van deze sc
Pure onzin.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:08 schreef yosander het volgende:
Ik ga momenteel KEIHARD van de Dextro jeweeeeeeeeet.
Ik wilde er zelf een openen, maar ik was te laat.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:08 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zeg dat volgende keer dan godver het is ook nooit goed ..
Jonge die suikers worden toch versneld opgenomen jwz.quote:
breinpijnquote:Op maandag 23 mei 2011 23:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Impliceren dat je ontkent dat je expliceert dat ik iets impliceer.
neequote:Op maandag 23 mei 2011 23:10 schreef Snuf. het volgende:
Iemand nog iets interessants gedaan de laatste 2 uur?
quote:
Alsof jij niet voldoende suiker in je lichaam hebt.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Jonge die suikers worden toch versneld opgenomen jwz.
quote:Your musical compatibility with Rosdorff is SUPER
Music you have in common includes Dire Straits, Bob Dylan, Alamo Race Track, Mumford & Sons and The Offspring.
PI's dienen ook gelezen te worden.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof jij niet voldoende suiker in je lichaam hebt.
Van een teveel aan suiker word je juist loom en moe.
Je weet dat ik snel ben..de 100ste heb ik alleen gemistquote:Op maandag 23 mei 2011 23:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik wilde er zelf een openen, maar ik was te laat.
goede lastfm, altijd 14.gifquote:
helaas ik ook.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:12 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je weet dat ik snel ben..de 100ste heb ik alleen gemist
De teloorgang van de PI.quote:
Heb je ze onder een macro staan, die smiley's? Of zoek je ze net als mij altijd weer opnieuw opquote:
Dat laatstequote:Op maandag 23 mei 2011 23:14 schreef -tape- het volgende:
[..]
Heb je ze onder een macro staan, die smiley's? Of zoek je ze net als mij altijd weer opnieuw op?
IK HAD FIPOquote:Op maandag 23 mei 2011 23:15 schreef Etsu het volgende:
WAT IS DITZIT IK WISKUNDE OPGAVEN DOOR TE NEMEN EN ANTWOORDEN IN MIJN HOOFD TE BEREKENEN, MAKEN JULLIE LAPO, TT, FIPO ZONDER MIJ.
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
GodverdommeDit maakt me nog bozer dan ik al was
![]()
![]()
![]()
MAAR dat kwam omdat ik lapo had en dus niet fipo kon maken omdat ik 10 seconden moest wachtenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
GodverdommeDit maakt me nog bozer dan ik al was
![]()
![]()
![]()
opbokkenquote:
Echt zo.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat laatste. Ken d'r maar een paar van PF uit m'n kop
.
WiA ofnie?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:15 schreef Etsu het volgende:
WAT IS DITZIT IK WISKUNDE OPGAVEN DOOR TE NEMEN EN ANTWOORDEN IN MIJN HOOFD TE BEREKENEN, MAKEN JULLIE LAPO, TT, FIPO ZONDER MIJ.
Had 'ie maar WiB moeten kiezen.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:19 schreef Snuf. het volgende:
Etsu is een beetje boos omdat hij wiskunde niet begrijpt
Is dat een vraagquote:
Ik zit inderdaad te staren naar een vraag, waar ze vragen om procentuele verandering maar waar ik niet uit kom.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:19 schreef Snuf. het volgende:
Etsu is een beetje boos omdat hij wiskunde niet begrijpt
Overslaanquote:Op maandag 23 mei 2011 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad te staren naar een vraag, waar ze vragen om procentuele verandering maar waar ik niet uit kom.Ik dacht serieus met n-o/ox100, maar antwoordmodel zegt van niet.
Zei ik WiB? Ik bedoel Cquote:Op maandag 23 mei 2011 23:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hij begrijpt het dan wel niet maar hij is niet autistisch he
En waarom precies niet?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja jonge dat kan ik morgen toch niet maken
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hij begrijpt het dan wel niet maar hij is niet autistisch he
Denk je echt dat dat helpt voor de nomering?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:20 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
als iedereen die geen natuurkunde heeft nou toch even klachten in gaat sturen
Iedereen kan die 1,5u vrijmaken om WiA examen in te koppen.quote:
Dat is beu.. Waarom wiskunde als compensatiequote:Op maandag 23 mei 2011 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb een 6,1 nodig, want ik heb compensatiepunt nodig jwzz.
Impliceren dat vwo WiA-stof van hetzelfde niveau is als havo-niveau.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:21 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Iedereen kan die 1,5u vrijmaken om WiA examen in te koppen.
Nee, maar het zou wel een blijk van steun zijn voor je Natuurkundige broedersquote:Op maandag 23 mei 2011 23:21 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Denk je echt dat dat helpt voor de nomering?
Omdat ik fucking faal in Engels en waarschijnlijk een 5 heb voor eco, en maar een 8 heb als combo.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat is beu.. Waarom wiskunde als compensatie
Nee.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:22 schreef xCore het volgende:
Iemand die met mij wil ruilen? Maak ik morgen WiA () maak jij voor mij biologie
Deal.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:22 schreef xCore het volgende:
Iemand die met mij wil ruilen? Maak ik morgen WiA () maak jij voor mij biologie
Je vindt het gewoon mooi staan als het cijfertje van aantal klachten hoger ligt?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:22 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
[..]
Nee, maar het zou wel een blijk van steun zijn voor je Natuurkundige broeders
Sta gewoon een 5 voor Engels? BREATH!quote:Op maandag 23 mei 2011 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik fucking faal in Engels en waarschijnlijk een 5 heb voor eco, en maar een 8 heb als combo.dus wil ik een 4 staan voor engels, en een 5 voor eco (of andersom), dan heb ik een 7 nodig
En M&O heb ik al verpest, dus blijft wiskunde over
Faalbaas.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik fucking faal in Engels en waarschijnlijk een 5 heb voor eco, en maar een 8 heb als combo.dus wil ik een 4 staan voor engels, en een 5 voor eco (of andersom), dan heb ik een 7 nodig
En M&O heb ik al verpest, dus blijft wiskunde over
Ik bedoelde eigenlijk wel hier ja, ik post niet veel op PF, ik lees alleen.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Is dat een vraag? Ja, niet de url natuurlijk, maar voor op PF zelf
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij snapt hemquote:Op maandag 23 mei 2011 23:23 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Je vindt het gewoon mooi staan als het cijfertje van aantal klachten hoger ligt?
Jezelf eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:25 schreef xCore het volgende:
[..]
Jezelf eenvinden....
Vertrouwen heet dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:25 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk wel hier ja, ik post niet veel op PF, ik lees alleen.Heerlijk nummer inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Album al binnen?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Ik ookquote:Op maandag 23 mei 2011 23:28 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik voel me echt genaaid door natuurkunde.
dankjewel xCore.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:31 schreef xCore het volgende:
Ik ben pitten. De groetj0ns! En morgen alle WiA schatjes: heel veel succes!
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
dankjewel xCore.Sal iick wel nodig hebben
wie niet, ik had gehoopt een 7,8 te halen, maar nu eerst maar eens hopen op een 5,8quote:Op maandag 23 mei 2011 23:28 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik voel me echt genaaid door natuurkunde.
En WiC danquote:Op maandag 23 mei 2011 23:31 schreef xCore het volgende:
Ik ben pitten. De groetj0ns! En morgen alle WiA schatjes: heel veel succes!
Crypsis live op Free Festivalquote:
Jullie hebben geen succes nodig.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:32 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En WiC danwij worden echt gediscrimineerd
Alvast veel succes gewenst Emma met wiskunde Cquote:Op maandag 23 mei 2011 23:32 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En WiC danwij worden echt gediscrimineerd
Ik koop geen muziekquote:Op maandag 23 mei 2011 23:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Heerlijk nummer inderdaad. Album al binnen?
Dankuwel Sanderquote:Op maandag 23 mei 2011 23:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Alvast veel succes gewenst Emma met wiskunde C
Bedoelde meer 'digitaal' binnenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:33 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik koop geen muziekIk luister aanzienlijk meer rap als hardstyle/core thuis. Heb wel wát cd'tjes voor in de auto, maar eigenlijk meer livesets.
Ik had Unleashed (album) gedownload. Alleen 1 en 2 vind ik leuk. De rest is meer hard en niet melodischquote:
Ik wil een 5,5.. heb ik alleen bij een leuke N-termquote:Op maandag 23 mei 2011 23:32 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
[..]
wie niet, ik had gehoopt een 7,8 te halen, maar nu eerst maar eens hopen op een 5,8
Antwoort ik niet op msn? of bedoel je gewoon dat ik weinig zeg überhaupt?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:35 schreef strontboer het volgende:
[..]
Trusten, aangezien je op msn maar weinig zegt
Beidequote:Op maandag 23 mei 2011 23:36 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Antwoord ik niet op msn? of bedoel je gewoon dat ik weinig zeg überhaupt?
JULLIE MOGEN PAS NAAR HUIS, PAS ALS ÍK HET ZEEEEG!quote:Op maandag 23 mei 2011 23:35 schreef AchmedJan het volgende:
HE HE HE, HEB IK GEZEGD DAT JIJ WEG MOCHT GAAN?
Sorryquote:
Dat wel ja, uiteraard. Ja inderdaad, heb hier nu al weer voor 180 euro aan kaartjes liggen. Het duurt voor sommige feesten nog een paar maanden voordat ik er heen ga.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Bedoelde meer 'digitaal' binnen. Feesten zijn al duur zat
.
over jou jwzzquote:Op maandag 23 mei 2011 23:37 schreef yosander het volgende:
Trusten emzor en wat voor geheime dingetjes hebben jullie nu weer besproken?
huh wtf?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik echt een schijtnummer
.
En ik zie altijd beelden van die BBC documentaire met van die mensen uit 't oerwoud voor me.
Moment.quote:
Jaaa.. dat wil jij wel weten hequote:Op maandag 23 mei 2011 23:37 schreef yosander het volgende:
Trusten emzor en wat voor geheime dingetjes hebben jullie nu weer besproken?
Jaquote:
Maar heb jij Unleashed dan ook?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja! Heb vannacht nauwelijks kunnen slapen
! Telkens raakte ik beland in een nachtmerrie
!
Heb 'm nog niet binnen. Tracklist ziet er goed uit in ieder geval, maar ben wel wat meer van het rauwequote:Op maandag 23 mei 2011 23:35 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik had Unleashed (album) gedownload. Alleen 1 en 2 vind ik leuk. De rest is meer hard en niet melodisch
ach meisie tochquote:Op maandag 23 mei 2011 23:38 schreef yosander het volgende:
[..]
!
Het punt is juist dat we niet echt veel praten.. daarom is Ruben boos op mijquote:Op maandag 23 mei 2011 23:38 schreef yosander het volgende:
[..]
!
nou nou nou zegquote:Op maandag 23 mei 2011 23:39 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Het punt is juist dat we niet echt veel praten.. daarom is Ruben boos op mij
Ja wtf is ditquote:
Wil je erover pratenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:39 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Het punt is juist dat we niet echt veel praten.. daarom is Ruben boos op mij
Mijn kabel is brak en valt de hele tijd uit mijn laptop :/quote:Op maandag 23 mei 2011 23:40 schreef strontboer het volgende:
[..]
nou nou nou zeg
Ik kan niet helpen dat jouw internetverbinding brak is en dus het merendeel niet ontvangt![]()
hardquote:Op maandag 23 mei 2011 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat poepig.maar ik ben niet geinteresseerd in je. I'm sorry.
hoi Grootste hater van de SCquote:Op maandag 23 mei 2011 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat poepig.maar ik ben niet geinteresseerd in je. I'm sorry.
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen, als je afgewezen wordt.
Wat heb ik u misdaan?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik haat niemand hier, behalve jou en xCore.
Die vocals komen daar uit, o.a. te horen @ 1 uur en 11 minuten en 1 uur en 26 minutenquote:
Ja, dat ook, maar dat was niet alleen zijn schuld.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ERVOOR GEZORGD DAT DE SC 3 UUR GESLOTEN WAS
Oke morgen hoor ik hetquote:Op maandag 23 mei 2011 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik daar een nachtje over nadenken? Kan ik redenen bedenken.
Maak maar een afspraak met m'n secretaressequote:Op maandag 23 mei 2011 23:41 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja! Ruben en ik moeten in therapie.. want zo kan het niet verder...
Hoeveel kost je per uur?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Maak maar een afspraak met m'n secretaresse
OMFGGGGG 3 UUR?????quote:Op maandag 23 mei 2011 23:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ERVOOR GEZORGD DAT DE SC 3 UUR GESLOTEN WAS
IK WAS IN DIE TIJD EXAMEN AAN HET MAKEN EN TOEN IK TERUG KWAM WAS DIE WEER OPEN MAAR HET GAAT OP HET PRINCIPEquote:Op maandag 23 mei 2011 23:46 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
OMFGGGGG 3 UUR?????
STEL JE VOOR MAN, 3 UUR ZONDER SC
op?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
IK WAS IN DIE TIJD EXAMEN AAN HET MAKEN EN TOEN IK TERUG KWAM WAS DIE WEER OPEN MAAR HET GAAT OP HET PRINCIPE
Een schamele 190 euro excl. btw.quote:
Ik hoor 't welquote:
epic tochquote:Op maandag 23 mei 2011 23:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Die vocals komen daar uit, o.a. te horen @ 1 uur en 11 minuten en 1 uur en 26 minuten.
Dag lieverd.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:52 schreef AchmedJan het volgende:
Nu ben ik echt slapen.
Byeee, love you Etsu![]()
Ruben welquote:Op maandag 23 mei 2011 23:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
is niemand morgen en overmorgen vrij ofzo?
Dat wel. Zat dat een keer voor de gein te kijken en hoorde toen die vocals, wtfquote:
Overmorgen wel.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ikquote:Op maandag 23 mei 2011 23:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Inderdaad, slapen is overgewaardeerdquote:
Ze hadden die van Headhunterz er in moeten gooien. Was 't wel wat minder saai gewordenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat wel. Zat dat een keer voor de gein te kijken en hoorde toen die vocals, wtf!
Hehequote:Op maandag 23 mei 2011 23:57 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ze hadden die van Headhunterz er in moeten gooien. Was 't wel wat minder saai geworden
Ja!quote:Op maandag 23 mei 2011 23:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb morgen nog Grieks...quote:Op maandag 23 mei 2011 23:47 schreef Flitskikker het volgende:
Nou Dido et al, nu nog knokken voor Latijn en Bio
Neem jij live oordopjes mee? Anders krijg je zo'n piep hoorde ik.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Hehe. Maar dat nummer doet live soms zeer aan je kop als het geluid daar te hard staat of niet goed afgesteld
.
Sta je daar wel goed voor? Ik hoorde dat het makkelijker was dan Latijn (i.i.g. het vertalen, en de rest is verhaalvorm dus ook makkelijker).quote:
Helemaal niet. Dit jaar staan de Historiën van Herodotus (vergeef me als ik het fout schrijf) op het programma waarvan vooral het eerste deel niet verhalend is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:01 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Sta je daar wel goed voor? Ik hoorde dat het makkelijker was dan Latijn (i.i.g. het vertalen, en de rest is verhaalvorm dus ook makkelijker).
Kan je wel, Dastan. Je haalt zeker weten een 10.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dit jaar staan de Historiën van Herodotus (vergeef me als ik het fout schrijf) op het programma waarvan vooral het eerste deel niet verhalend is.
Ik heb geen Grieks, jongen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je wel, Dastan. Je haalt zeker weten een 10.
Nee. Moet ik wel eens gaan aanschaffen als ik meer grotere evenementen ga bezoeken want daar staat 't geluid meestal een tikje harder. Gelukkig waar ik vaak kom, staat het geluid goed afgesteld, wel hard, maar je moet er sowieso ook voor zorgen dat je elk (half)uur even naar een andere ruimte gaat waar het geluidsniveau wat lager isquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:00 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Neem jij live oordopjes mee? Anders krijg je zo'n piep hoorde ik.
Volgens mij had ik dat al gevraagd maar ik heb het antwoord vergeten.
Je reageerde op een bericht over Grieks, dus vandaar dat ik dat aannam.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet dat dan? Impliceren dat je geen 10 kan halen op Latijn.
Niet teveel aannemen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je reageerde op een bericht over Grieks, dus vandaar dat ik dat aannam.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:18 schreef Joosterd het volgende:
Ik wilde eigenlijk in Ninja style het volgende topic kapen maar omdat het niet echt storm loopt post ik deze post.![]()
Hallonquote:
Vandaag nauwelijks thuis geweest.quote:
quote:
Wat is er nou allemaal aan het handje?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden dat er een luchtje aan die VLC installer zat
Ik ben er ook nog wel evenquote:
Welke?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Site wou VLC codec, ik installeer zoals ik altijd doe (heel vaak op ok en accepteer drukken) en hoppa 2 nieuwe kutprogramma's erbij
Ik heb je wel doorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Via een of andere vage site, ik wist gewoon dat ik niet slim bezig was maja
Wel goed om even te onstpannen enzo, jeweetquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hmm ja, maar zo'n site bedoel ik niet
Dirty Sanchez: The Moviequote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:35 schreef WasMachinator het volgende:
Hopelijk kom ik de komende week geen Lisa tegen(of een trampoline). tering wat was dat kut gister..
iemand nog een goede film om te kijken ipv te leren?
Bedoel je niet Maaike?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:35 schreef WasMachinator het volgende:
Hopelijk kom ik de komende week geen Lisa tegen(of een trampoline). tering wat was dat kut gister..
iemand nog een goede film om te kijken ipv te leren?
die vraag had ik goed:P. maar Lisa is de echte bitch, waarom moest zij zonodig die trampoline op :S!quote:
of een enkeltje naar Aldebaran..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Oh, heette zei lisa?
Naja ze mogen beide branden in de hel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |