Zeg dat volgende keer dan godver het is ook nooit goed ..quote:
watquote:
Neem je verlies op als een man.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:08 schreef Snuf. het volgende:
JA WEETJE WAAROM IK VERLOOROMDAT IK DE LAPO HAD MOEST IK 10 SECONDEN WACHTEN
JA WTF MAN
Ik hou ook van jouquote:Op maandag 23 mei 2011 23:09 schreef Snuf. het volgende:
Dit is echt het gayste moment in de geschiedenis van deze sc
Pure onzin.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:08 schreef yosander het volgende:
Ik ga momenteel KEIHARD van de Dextro jeweeeeeeeeet.
Ik wilde er zelf een openen, maar ik was te laat.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:08 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zeg dat volgende keer dan godver het is ook nooit goed ..
Jonge die suikers worden toch versneld opgenomen jwz.quote:
breinpijnquote:Op maandag 23 mei 2011 23:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Impliceren dat je ontkent dat je expliceert dat ik iets impliceer.
neequote:Op maandag 23 mei 2011 23:10 schreef Snuf. het volgende:
Iemand nog iets interessants gedaan de laatste 2 uur?
quote:
Alsof jij niet voldoende suiker in je lichaam hebt.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Jonge die suikers worden toch versneld opgenomen jwz.
quote:Your musical compatibility with Rosdorff is SUPER
Music you have in common includes Dire Straits, Bob Dylan, Alamo Race Track, Mumford & Sons and The Offspring.
PI's dienen ook gelezen te worden.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof jij niet voldoende suiker in je lichaam hebt.
Van een teveel aan suiker word je juist loom en moe.
Je weet dat ik snel ben..de 100ste heb ik alleen gemistquote:Op maandag 23 mei 2011 23:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik wilde er zelf een openen, maar ik was te laat.
goede lastfm, altijd 14.gifquote:
helaas ik ook.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:12 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je weet dat ik snel ben..de 100ste heb ik alleen gemist
De teloorgang van de PI.quote:
Heb je ze onder een macro staan, die smiley's? Of zoek je ze net als mij altijd weer opnieuw opquote:
Dat laatstequote:Op maandag 23 mei 2011 23:14 schreef -tape- het volgende:
[..]
Heb je ze onder een macro staan, die smiley's? Of zoek je ze net als mij altijd weer opnieuw op?
IK HAD FIPOquote:Op maandag 23 mei 2011 23:15 schreef Etsu het volgende:
WAT IS DITZIT IK WISKUNDE OPGAVEN DOOR TE NEMEN EN ANTWOORDEN IN MIJN HOOFD TE BEREKENEN, MAKEN JULLIE LAPO, TT, FIPO ZONDER MIJ.
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
GodverdommeDit maakt me nog bozer dan ik al was
![]()
![]()
![]()
MAAR dat kwam omdat ik lapo had en dus niet fipo kon maken omdat ik 10 seconden moest wachtenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
GodverdommeDit maakt me nog bozer dan ik al was
![]()
![]()
![]()
opbokkenquote:
Echt zo.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat laatste. Ken d'r maar een paar van PF uit m'n kop
.
WiA ofnie?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:15 schreef Etsu het volgende:
WAT IS DITZIT IK WISKUNDE OPGAVEN DOOR TE NEMEN EN ANTWOORDEN IN MIJN HOOFD TE BEREKENEN, MAKEN JULLIE LAPO, TT, FIPO ZONDER MIJ.
Had 'ie maar WiB moeten kiezen.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:19 schreef Snuf. het volgende:
Etsu is een beetje boos omdat hij wiskunde niet begrijpt
Is dat een vraagquote:
Ik zit inderdaad te staren naar een vraag, waar ze vragen om procentuele verandering maar waar ik niet uit kom.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:19 schreef Snuf. het volgende:
Etsu is een beetje boos omdat hij wiskunde niet begrijpt
Overslaanquote:Op maandag 23 mei 2011 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad te staren naar een vraag, waar ze vragen om procentuele verandering maar waar ik niet uit kom.Ik dacht serieus met n-o/ox100, maar antwoordmodel zegt van niet.
Zei ik WiB? Ik bedoel Cquote:Op maandag 23 mei 2011 23:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hij begrijpt het dan wel niet maar hij is niet autistisch he
En waarom precies niet?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja jonge dat kan ik morgen toch niet maken
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hij begrijpt het dan wel niet maar hij is niet autistisch he
Denk je echt dat dat helpt voor de nomering?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:20 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
als iedereen die geen natuurkunde heeft nou toch even klachten in gaat sturen
Iedereen kan die 1,5u vrijmaken om WiA examen in te koppen.quote:
Dat is beu.. Waarom wiskunde als compensatiequote:Op maandag 23 mei 2011 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb een 6,1 nodig, want ik heb compensatiepunt nodig jwzz.
Impliceren dat vwo WiA-stof van hetzelfde niveau is als havo-niveau.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:21 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Iedereen kan die 1,5u vrijmaken om WiA examen in te koppen.
Nee, maar het zou wel een blijk van steun zijn voor je Natuurkundige broedersquote:Op maandag 23 mei 2011 23:21 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Denk je echt dat dat helpt voor de nomering?
Omdat ik fucking faal in Engels en waarschijnlijk een 5 heb voor eco, en maar een 8 heb als combo.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat is beu.. Waarom wiskunde als compensatie
Nee.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:22 schreef xCore het volgende:
Iemand die met mij wil ruilen? Maak ik morgen WiA () maak jij voor mij biologie
Deal.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:22 schreef xCore het volgende:
Iemand die met mij wil ruilen? Maak ik morgen WiA () maak jij voor mij biologie
Je vindt het gewoon mooi staan als het cijfertje van aantal klachten hoger ligt?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:22 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
[..]
Nee, maar het zou wel een blijk van steun zijn voor je Natuurkundige broeders
Sta gewoon een 5 voor Engels? BREATH!quote:Op maandag 23 mei 2011 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik fucking faal in Engels en waarschijnlijk een 5 heb voor eco, en maar een 8 heb als combo.dus wil ik een 4 staan voor engels, en een 5 voor eco (of andersom), dan heb ik een 7 nodig
En M&O heb ik al verpest, dus blijft wiskunde over
Faalbaas.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik fucking faal in Engels en waarschijnlijk een 5 heb voor eco, en maar een 8 heb als combo.dus wil ik een 4 staan voor engels, en een 5 voor eco (of andersom), dan heb ik een 7 nodig
En M&O heb ik al verpest, dus blijft wiskunde over
Ik bedoelde eigenlijk wel hier ja, ik post niet veel op PF, ik lees alleen.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Is dat een vraag? Ja, niet de url natuurlijk, maar voor op PF zelf
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij snapt hemquote:Op maandag 23 mei 2011 23:23 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Je vindt het gewoon mooi staan als het cijfertje van aantal klachten hoger ligt?
Jezelf eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:25 schreef xCore het volgende:
[..]
Jezelf eenvinden....
Vertrouwen heet dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:25 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk wel hier ja, ik post niet veel op PF, ik lees alleen.Heerlijk nummer inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Album al binnen?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |