Als ik hem zie ken ik hem vast wel. Maar ik heb schijnbaar geen interesse in namen. Ik had Pietjes naam 's morgens op fapboek gezien, vier uur later moet je mij er echt niet meer naar vragen. Ik weet het niet meer. En dat is soms best lullig als ze amicaal op je afkomen en vanuit de verte jouw naam al roepen terwijl jij met je bek vol tanden staatquote:
Dan roep je gewoon: Hoi Pik terug, dat is altijd goedquote:Op maandag 23 mei 2011 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ik hem zie ken ik hem vast wel. Maar ik heb schijnbaar geen interesse in namen. Ik had Pietjes naam 's morgens op fapboek gezien, vier uur later moet je mij er echt niet meer naar vragen. Ik weet het niet meer. En dat is soms best lullig als ze amicaal op je afkomen en vanuit de verte jouw naam al roepen terwijl jij met je bek vol tanden staat
Filmtitels idem, ik onthoud ze niet, kan er geen plaatjes bij bedenken en als ik de plaatjes voor m'n oge zie weet ik de titel niet. Met een paar uitzonderingen.quote:
Niet als het een vrouw isquote:Op maandag 23 mei 2011 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan roep je gewoon: Hoi Pik terug, dat is altijd goed
Beter zwaai ik dan met het plaatje van Bobquote:Op maandag 23 mei 2011 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan roep je gewoon: Hoi Pik terug, dat is altijd goed
quote:
Trusten teun en meissies, ik duik er ook inquote:Op maandag 23 mei 2011 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Idem lekker slapen, ik ga de andere kant op, maar wel hetzelfde doen
Dees, doeg
Ja, hoe zou dat nu komen!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Niet dat het ergens op slaat, maar het is wel waar
En waarom heb ik immer de laatste, wordt er echt flauw van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |