Als ik hem zie ken ik hem vast wel. Maar ik heb schijnbaar geen interesse in namen. Ik had Pietjes naam 's morgens op fapboek gezien, vier uur later moet je mij er echt niet meer naar vragen. Ik weet het niet meer. En dat is soms best lullig als ze amicaal op je afkomen en vanuit de verte jouw naam al roepen terwijl jij met je bek vol tanden staatquote:
Dan roep je gewoon: Hoi Pik terug, dat is altijd goedquote:Op maandag 23 mei 2011 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ik hem zie ken ik hem vast wel. Maar ik heb schijnbaar geen interesse in namen. Ik had Pietjes naam 's morgens op fapboek gezien, vier uur later moet je mij er echt niet meer naar vragen. Ik weet het niet meer. En dat is soms best lullig als ze amicaal op je afkomen en vanuit de verte jouw naam al roepen terwijl jij met je bek vol tanden staat
Filmtitels idem, ik onthoud ze niet, kan er geen plaatjes bij bedenken en als ik de plaatjes voor m'n oge zie weet ik de titel niet. Met een paar uitzonderingen.quote:
Niet als het een vrouw isquote:Op maandag 23 mei 2011 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan roep je gewoon: Hoi Pik terug, dat is altijd goed
Beter zwaai ik dan met het plaatje van Bobquote:Op maandag 23 mei 2011 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan roep je gewoon: Hoi Pik terug, dat is altijd goed
quote:
Trusten teun en meissies, ik duik er ook inquote:Op maandag 23 mei 2011 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Idem lekker slapen, ik ga de andere kant op, maar wel hetzelfde doen
Dees, doeg
Ja, hoe zou dat nu komen!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Niet dat het ergens op slaat, maar het is wel waar
En waarom heb ik immer de laatste, wordt er echt flauw van.
Het ging bij DGK ook zo hard bij mij, maar het laatste jaar viel eigenlijk wel mee.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach troost je, ik ook niet maar sta ook elke dag verbazingwekkend hoog in Dagcijfers #217
We proberen de boel hier bij elkaar te houden hè, dat mag wat postings opleverenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Sjessus, wat moet je dan niet allemaal voor onzin uitkramen zeg
Waarom, vroeger las ik wel eens mee en dan lachte ik me zo nu en dan rot, echt waar, aparte kliek was het toen. Waard om te koesteren, maar wat er nu over is, vormt toch een heel ander topic met een totaal andere sfeer. Overigens geen uniek proces hoor, ik heb het meer gezien, wie niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We proberen de boel hier bij elkaar te houden hè, dat mag wat postings opleveren
asjeblief
[ afbeelding ]
In dit geval vroeg je erom. Coos trok slechts de juiste en voor de hand liggende conclusie hierquote:Op maandag 23 mei 2011 23:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Trouwens, ik vind het feit dat mensen daar meerdere keren per week kritiek op hebben en er ook statistieken bij lopen te zoeken nog net een tikkie ernstiger
Er is teveel gebeurt, het vertrouwen dat iemand het niet serieus meent als je verrot gescholden wordt is weg, de korrel zout is foetsie. Er zit nu dan ook regelmatig gemeend venijn onder, dubbele ladingen, etc. En op de één of andere manier blijft dat schijnbaar hangen, raken mensen daar niet los van en wordt het gevoel dat iemand de pik op je heeft steeds sneller getriggerd.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom, vroeger las ik wel eens mee en dan lachte ik me zo nu en dan rot, echt waar, aparte kliek was het toen. Waard om te koesteren, maar wat er nu over is, vormt toch een heel ander topic met een totaal andere sfeer. Overigens geen uniek proces hoor, ik heb het meer gezien, wie niet.
thnx for the tea
Maar als de plaat dikker is dan het hoofd zelf, dan zie je dat niet jonguh.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
In dit gevoel vroeg je erom. Coos trok slechts de juiste en voor de hand liggende conclusie hier
Ik heb er geen kansberekening op losgelaten, maar volgens mij valt het dan nog wel mee als je dat zou doen. Iets van 25 procent terwijl ik ze vaker open de laatste tijd.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
In dit geval vroeg je erom. Coos trok slechts de juiste en voor de hand liggende conclusie hier
Waarom heb je een plaat voor je kop als je veel post op een forum dat opgericht is om er op te postenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar als de plaat dikker is dan het hoofd zelf, dan zie je dat niet jonguh.
Ik zeg toch ook niet dat ik het belachelijk vind dat je iedere zomerse dag met je reet in het strandzand gaat liggen?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Voor het antwoord hierop verwijs ik naar: [RLS] SC#1223 - De vis wordt duur betaaldquote:Op maandag 23 mei 2011 23:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarom heb je een plaat voor je kop als je veel post op een forum dat opgericht is om er op te posten
Misschien zitten hier teveel mensen die zo'n SC te serieus nemen op het moment. "Ik post niet meer hoor, ik ben voorlopig weg, ik ben het helemaal zat, ik heb er niet van kunnen slapen". Hoe serieus neem je zo'n SC dan? Ik bedoel als je ergens je ziel bloot legt in het één of andere Psychologie-topic en er wordt op getrapt okee, tot daar aan toe, maar in een laagdrempelige SC waar allerlei "idioten" voorbij scheuren, kom op zeg ......quote:Op maandag 23 mei 2011 23:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er is teveel gebeurt, het vertrouwen dat iemand het niet serieus meent als je verrot gescholden wordt is weg, de korrel zout is foetsie. Er zit nu dan ook regelmatig gemeend venijn onder, dubbele ladingen, etc. En op de één of andere manier blijft dat schijnbaar hangen, raken mensen daar niet los van en wordt het gevoel dat iemand de pik op je heeft steeds sneller getriggerd.
Ok, doe ik Coosquote:Op maandag 23 mei 2011 23:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Voor het antwoord hierop verwijs ik naar: [RLS] SC#1223 - De vis wordt duur betaald
![]()
Laat het even bezinken Teun dan zie je het wel.
Weet je wel wat een plaat kost die dikker is dan het hoofd van Teunquote:Op maandag 23 mei 2011 23:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Precies!!! Stizzz is internepquote:Op maandag 23 mei 2011 23:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Misschien zitten hier teveel mensen die zo'n SC te serieus nemen op het moment. "Ik post niet meer hoor, ik ben voorlopig weg, ik ben het helemaal zat, ik heb er niet van kunnen slapen". Hoe serieus neem je zo'n SC dan? Ik bedoel als je ergens je ziel bloot legt in het één of andere Psychologie-topic en er wordt op getrapt okee, tot daar aan toe, maar in een laagdrempelige SC waar allerlei "idioten" voorbij scheuren, kom op zeg ......
Je hebt volkomen gelijk en toch overkomt het je als je bij voortduring lastig gevallen wordt of je het gevoel krijg dat dat zo is. Het gaat dan vroeg of laat echt wel zuigen en als je dan ook nog eens de indruk hebt dat er met twee maten gemeten wordt (perceptie of niet), dan gaat je dat toch echt een keer opbreken.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Misschien zitten hier teveel mensen die zo'n SC te serieus nemen op het moment. "Ik post niet meer hoor, ik ben voorlopig weg, ik ben het helemaal zat, ik heb er niet van kunnen slapen". Hoe serieus neem je zo'n SC dan? Ik bedoel als je ergens je ziel bloot legt in het één of andere Psychologie-topic en er wordt op getrapt okee, tot daar aan toe, maar in een laagdrempelige SC waar allerlei "idioten" voorbij scheuren, kom op zeg ......
Het is meer een vuige karaktertrek dat ik gewoon heel lastig opgeef. Hoe meer en hoe groter de weerstand, des te onverzettelijker ik wordt. Lastig hoorquote:Op maandag 23 mei 2011 23:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet je wel wat een plaat kost die dikker is dan het hoofd van Teundie liggen niet voor het opscheppen hoor
Dan is er de laatste 24 uur heel wat afgestorven bij je.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De hele dag naar dit scherm kijken is uiteindelijk ook gewoon hartstikke dodelijk voor je geest
.
Ik kijk dag in dag uit naar dit scherm, kun je nagaan wat er allemaal al morsdood isquote:Op maandag 23 mei 2011 23:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan is er de laatste 24 uur heel wat afgestorven bij je.
Kan eigenlijk alleen zeggen; Als je weinig of geen respect voor een persoon hebt of voor zijn/haar mening, what the hell maakt het dan uit wat voor mening die persoon over je heeft ? Klinkt simpel, maar echt zouden meer mensen moeten doenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk en toch overkomt het je als je bij voortduring lastig gevallen wordt of je het gevoel krijg dat dat zo is. Het gaat dan vroeg of laat echt wel zuigen en als je dan ook nog eens de indruk hebt dat er met twee maten gemeten wordt (perceptie of niet), dan gaat je dat toch echt een keer opbreken.
Wat ik zelf dan minder begrijp is dat mensen het niet na een paar uur, desnoods een paar dagen los kunnen laten en er overheen kunnen stappen en weer gewoon door kunnen posten. Desnoods ontloop je iemand een beetje. Maar ja, als die ander dat dan weer niet doet, je verder ook nog de hele dag naar dit scherm zit te kijken.......
Als ik voor mijzelf praat, ik had totaal geen lust om een unban te vragen toen ik een ban had. Was er kotsziek van, dat genote iedere keer op niets af (vanuit mijn point of view dan), dus ook dat gaat uiteindelijk zuigen. Na twee maanden was ik zover dat ik wel weer zin had om te posten. Het resultaat zie je hierboven
De hele dag naar dit scherm kijken is uiteindelijk ook gewoon hartstikke dodelijk voor je geest
Even weg zijn maakt dat je er weer fris naar kijkt.
Maar ehm, wat vroeg je nu?
zullen we die gast eens gaan bellen? Met z'n allen en dan een flinke zooi vis bestellen, paar honderd kilo ppquote:
Daar heb je wel gelijk aan, maar als 30 keer per dag over zo iemand struikelt kun je je toch lelijk bezeren.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan eigenlijk alleen zeggen; Als je weinig of geen respect voor een persoon hebt of voor zijn/haar mening, what the hell maakt het dan uit wat voor mening die persoon over je heeft ? Klinkt simpel, maar echt zouden meer mensen moeten doen
Volgens mij een Conger ofzo,quote:
TTquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij een Conger ofzo,
Maar kan iemand m uitleggen, want ik snap m niet, of is ie dan niet leuk meer
Wat heb jij gerookt joh vanavond?? Alweer zo'n internep wijsheid waar ik het 100% mee eens ben.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan eigenlijk alleen zeggen; Als je weinig of geen respect voor een persoon hebt of voor zijn/haar mening, what the hell maakt het dan uit wat voor mening die persoon over je heeft ? Klinkt simpel, maar echt zouden meer mensen moeten doen
Kssttt.....Heintje de 2e.quote:
Niet....ik heb gezegd als het gezellig is ben ik er weerquote:
Gewoon één van de basisregels om een beetje relaxed door dit leven zeilen en niet alleen toepasbaar op Internep hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat heb jij gerookt joh vanavond?? Alweer zo'n internep wijsheid waar ik het 100% mee eens ben.![]()
Ik post nu al twaalf jaar met die instelling hier en dat zal de komende twaalf jaar ook niet veranderen. Niet goed?? Ook geen geld terug!![]()
Nog maar dertien jaar dan krijg ik een gouden speldje van Danny wegens 25 jaar FOK.![]()
Of wordt het een horloge met inscriptie?? Wat denk jij???
Kan ook heel goed Coos, ik zie ze meestal alleen als ze warm op m'n bord belanden met een beetje garnituurquote:
watquote:Op maandag 23 mei 2011 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje, heb je je Mede8er MED400X Mini al geupgrade? Er is nieuwe software voor beschikbaar.
Moet je even bellen, zij lossen al je problemen opquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:35 schreef Kally het volgende:
Ik had me verslapen, kwartier maar, maar nu ben ik uit mijn ritme
Wat moet ik in godsnaam met drie trolleys?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Voor de reizigers onder ons, een goede deal
Kan een hoop bier inquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat moet ik in godsnaam met drie trolleys?
Goeiemorgen.
Ik heb een AC Ryan. Ooit firmware geupdate en toen werkte de boel niet meer. Enorm veel moeite doen om de boel uberhaupt weer aan de praat te krijgen. Sindsdien ben ik wat sceptisch tov hippe nieuwe firmware.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik meende dat je destijds vertelde dat je dezelfde mediastremer had
Volgens mij is het niet meer hip om hip te zeggen en ook gers hoor ik tegenwoordig nog maar heel weinigquote:
Wat zit je nou boos te kijken?quote:
Kwaliteitje.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb een AC Ryan. Ooit firmware geupdate en toen werkte de boel niet meer. Enorm veel moeite doen om de boel uberhaupt weer aan de praat te krijgen. Sindsdien ben ik wat sceptisch tov hippe nieuwe firmware.
Ja. Plus de deadline staat voor vandaag, dus ik moet echt wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:13 schreef Deisyy het volgende:
@Cc, ik zou het wel doen, want vanaf morgen wordt het weer hangmattenweer.
Ja maar... die letters zullen zich uiteindelijk automagisch omvormen tot cijfers op je bankrekening.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:11 schreef Copycat het volgende:
Ik heb geen zin om deze brochure te gaan schrijven.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |