For real?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet ik toch.... maar het nog even extra benadrukken is altijd leuk.
ik breek hem.. sowwy i'm a bitchquote:
Harteloos sekreet!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik breek hem.. sowwy i'm a bitch
jawel hequote:Op maandag 23 mei 2011 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Harteloos sekreet!
Ik zal je nog eens meenemen naar de film!
I knew itquote:Op maandag 23 mei 2011 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Naive koe als ik ben doe ik dat vast wel weer ja
FR ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
For real?
ik had t pas door toen ik het voor de tiende keer las
edit, je hoort deze eerder dan mijquote:
zou het logisch zijn dat dit de eerste keer was dat ik dat las ?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Harteloos sekreet!
Ik zal je nog eens meenemen naar de film!
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
I knew it![]()
komt omdat ik heul af en toe toch wel lief ben
Whut?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:25 schreef 129383 het volgende:
[..]
zou het logisch zijn dat dit de eerste keer was dat ik dat las ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das wel een pluspunt van vanavond hier in Amsterdam, vele dames met korte rokjes op de fiets die langs de bus moetenquote:
Kutjesdag vind je waarschijnlijk niet. Die is niet officieel uitgebracht, volgens mij.quote:
Heb je je camera + tele mee?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das wel een pluspunt van vanavond hier in Amsterdam, vele dames met korte rokjes op de fiets die langs de bus moeten
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja moet je maar niet naakend voor je cam staan dansen als we op msn aan t chatten zijn...
Das alles wat ze doet voor je op msn?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja moet je maar niet naakend voor je cam staan dansen als we op msn aan t chatten zijn...
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En anders scheurt er bij je eigen wel wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets zegt me dat die boer niet per ongeluk was!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
We horen je steeds al hoor. Ook toen je K3 vond en ook die boer!
Dat zou zomaar kunnen maar omdat hij niet door heeft dat we alles kunnen horen vraag ik t me af.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets zegt me dat die boer niet per ongeluk was!
Nou..... daar ben ik het niet mee eens.quote:
Hij was nogal vol in de mic!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen maar omdat hij niet door heeft dat we alles kunnen horen vraag ik t me af.
Helemaal gek die polenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:37 schreef ToT het volgende:
Ondertussen in Polen...Geniaal!!!
Als nummer 1 te lang is, kijk dan naar nummer 2!
Lekker dan!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helemaal gek die polen
Deze is ook mooi:
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:46 schreef Rensjebree het volgende:
mic staat nu uit!
even de connectie herstart!
klik op 0.25quote:
dromenland-->plezier-->jij--->quote:
Mooi opgelost!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
Ik hoor nu niet alles meer Rens en als je spreekt is t duidelijk.
Ja okee dat wel!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij legde net uit over zn mic van zn laptop ed.
Gewoon denken aan geile boerinnetjesquote:Op maandag 23 mei 2011 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wil ook slapen maar de bus stinkt naar kaasboerderij
Trussels!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:55 schreef Melting het volgende:
En nu ga ik plat! Ben moe!
Trusten en wie weet tot morgen!
Knetter stinkt heul niet naar kaas, die heeft lekkere luchtjesquote:Op maandag 23 mei 2011 21:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon denken aan geile boerinnetjes
veel plezier in dromenlandquote:Op maandag 23 mei 2011 21:55 schreef Melting het volgende:
Slaap lekker man!quote:Op maandag 23 mei 2011 21:55 schreef Melting het volgende:
Knetter is dan ook geen boerin.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Knetter stinkt heul niet naar kaas, die heeft lekkere luchtjes
Top dan ben ik er iig bij.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:58 schreef Rensjebree het volgende:
Oh morgen
Dj Kaklaars (90's)
di, 24. mei, 20:00 – 22:00
Lange 90's versie met meer 90's muziek!
Die met Rintje? Die zijn lelijk..quote:Op maandag 23 mei 2011 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Knetter is dan ook geen boerin.
Ik doelde op die kaasboerinnen reklame.
Je hebt nog goeie cd's om af te spelen toch?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ah niet intunen dusalstie toch stuk is
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt nog goeie cd's om af te spelen toch?
Omdat ik je smaak niet deel?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel naar pearl oid.
dat geeft jou niet t recht om dat ook te doenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat doe je zelf ook vaak genoeg schat
Heul wel. Das hetzelfde als jullie die steeds over m'n lengte zeikenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat geeft jou niet t recht om dat ook te doen
Wel.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat geeft jou niet t recht om dat ook te doen
ik heb niet genoeg plas om over 1.63 m heen te plassenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heul wel. Das hetzelfde als jullie die steeds over m'n lengte zeiken
Geeft niet, scheelt dweilen..quote:Op maandag 23 mei 2011 22:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb niet genoeg plas om over 1.63 m heen te plassen
oh als jij het zegt dan zal t wel zo zijnquote:
Die vind ik juist niet leukquote:Op maandag 23 mei 2011 22:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, er komen 3 of 4 verschillende types langs in die reclame. Zelfs een Fatima.
Beetje jammer!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die zitten onz radio voor dood te verklaren
Ik vind de meesten van die "babes" niet leuk gewoon.. geef mij maar dames als Knetter, Samzz, Carool of Faye enzo..quote:
En zelfs die willen je nietquote:Op maandag 23 mei 2011 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind de meesten van die "babes" niet leuk gewoon.. geef mij maar dames als Knetter, Samzz, Carool of Faye enzo..
Draakje is net een wijf iddquote:Op maandag 23 mei 2011 22:21 schreef Rensjebree het volgende:
Draak is nog even een moment uit de running!
Ze is zo terug!
En dat zijn geen babes?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind de meesten van die "babes" niet leuk gewoon.. geef mij maar dames als Knetter, Samzz, Carool of Faye enzo..
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Steeds stoppen als ze geen zin meer heeft enzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. als het plaatje het doet.. is hier een babe voor je.. zoals jij ze graag ziet-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]Behoorlijk.....gevuld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. als het plaatje het doet.. is hier een babe voor je.. zoals jij ze graag ziet![]()
[..]Goed dat het in een spoiler zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. als het plaatje het doet.. is hier een babe voor je.. zoals jij ze graag zietBeter onethisch dan oneetbaar
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe zou ze het op de BBQ doen denk je?
Heel dorp kan er van eten.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe zou ze het op de BBQ doen denk je?
[..]Oj, dat figuur heb ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. als het plaatje het doet.. is hier een babe voor je.. zoals jij ze graag ziet!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nah, vet. Denk niet dat Hannibal daarop zit te wachtenquote:
Kun je gewoon wegsnijden!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, vet. Denk niet dat Hannibal daarop zit te wachten
Nah thanks..quote:Op maandag 23 mei 2011 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Geef mij maar een wandelend geraamte met een velletje er omheen hoor!
Oh, gadverdammequote:Op maandag 23 mei 2011 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Geef mij maar een wandelend geraamte met een velletje er omheen hoor!
Nog wel meer denk ik. En als het te weinig is voor gemeente Rotterdam kun je altijd Do er nog bijpleuren.quote:
Jij valt op zeekoeienquote:Op maandag 23 mei 2011 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hehehe nee zo erg moet ik ook absoluut niet hebben hoor!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, gadverdammeIk moet ook echt geen vent die er zo uitziet *ril
Omdat je geen pics post die het tegendeel bewijzen!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, hoezo ben ik opeens tot zeekoe gedoopt?
Ja, dikke vinger hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat je geen pics post die het tegendeel bewijzen!
niet door mij hoorquote:Op maandag 23 mei 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, hoezo ben ik opeens tot zeekoe gedoopt?
Daar passen ze nooit inquote:Op maandag 23 mei 2011 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog wel meer denk ik. En als het te weinig is voor gemeente Rotterdam kun je altijd Do er nog bijpleuren.
Koelkast had een rookkast hè?
Ik heb trouwens wel eens een foto gepost die 't tegendeel bewijstquote:
True!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel eens een foto gepost die 't tegendeel bewijst
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben een cutie zeekoei![]()
oh hey moooee
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:34 schreef ToT het volgende:
Zet jij ook graag je beste beentje voor?Dat ziet er heel.... raar uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dude, wat zeik je. Heb je ook maar enig idee hoe wij eruit zien?quote:
neuh, niet iedereen hoeft dat te wetenquote:
Owjah!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh, niet iedereen hoeft dat te weten
daaromquote:
jupquote:
joah, ik wou 'm even over de 100 laten gaanquote:Op maandag 23 mei 2011 22:39 schreef ToT het volgende:
@ Liniaal: jij bent nummer 101!Ik was nummer 100!
je luistert nog steeds?quote:
Bij mij werkt de software niet meer!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
Maar, waar zijn alle DJ's gebleven? Het mooie weer? Hebben ze een leven?
je was gewoon te laatquote:Op maandag 23 mei 2011 22:40 schreef ToT het volgende:
@ Liniaal!
Ik wilde net Slayer aanvragen en ik kreeg de melding dat er al recent wat van deze artiest gedraaid was!
Ik dacht al: WTF?
Trial periode is afgelopen. Er is wel een oudere versie die het wel doet, maar die heeft verneukt geluid. Ik heb ook wel andere software geprobeerd, maar daar kom ik niet wijs uit.quote:
Hmmm... Da's jammerquote:Op maandag 23 mei 2011 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Trial periode is afgelopen. Er is wel een oudere versie die het wel doet, maar die heeft verneukt geluid. Ik heb ook wel andere software geprobeerd, maar daar kom ik niet wijs uit.
Morph wil me wel helpen met uitleg over een ander programma. Misschien dat ik hem hulp ga vragen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Da's jammerNiemand hier die je een tip kan geven?
morp is liefquote:Op maandag 23 mei 2011 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Morph wil me wel helpen met uitleg over een ander programma. Misschien dat ik hem hulp ga vragen.
Oh, dat zou ik doenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Morph wil me wel helpen met uitleg over een ander programma. Misschien dat ik hem hulp ga vragen.
tieten in t topicquote:
Knettertjequote:
jij hebt zequote:
Uhuquote:
Hoi hoi ToTquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:59 schreef Carooltje79 het volgende:
Oeh deze is lekker
* Carooltje zingt lekker mee![]()
quote:
100 punten voor jouw aanvraagquote:
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Och naast dat ik me helemaal kapotverveel gaat het wel best hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]hoe komt dat dan?
Whehehe, wat voor klusjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach verveling....ik zit al anderhalf jaar in de ziektewet en heb bijna geen vrienden in de buurt wonen. Dan krijg je dat he!![]()
Klusjes in en om het huisquote:Op maandag 23 mei 2011 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe, wat voor klusjes?![]()
Ach verveling....ik zit al anderhalf jaar in de ziektewet en heb bijna geen vrienden in de buurt wonen. Dan krijg je dat he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |