Ik heb geen idee, maar dat van die emocultuur staat in het boekje 'Denkbewegiingen' van Mariette Willemsen.quote:
Nee? Niemand boos of gepikeerd?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
NTG tijd: X8^3282Y
Normale mensen tijd: 13:30
Ik snap 'm niet eens, twee variabelenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
NTG tijd: X8^3282Y
Normale mensen tijd: 13:30
Dat dus.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet eens, twee variabelen?
Norm wordt wel lager als iedereen daar de punten voor krijgt.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:27 schreef Etsu het volgende:
Norm wordt heus niet lager op ofzo hoor. Het is gewoon hun fout.
*Boks* moattie.quote:
Bron.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Norm wordt wel lager als iedereen daar de punten voor krijgt.
De toets heeft een hoger percentage van behaalde punten en derhalve een lagere norm nodig om het gemiddelde cijfer op te krikken/af te zwakken.quote:
Zoals dat daar staat niet. Er staat ook geen uitkomst o.i.d. bijquote:
Goedzo jongen.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
De toets heeft een hoger percentage van behaalde punten en derhalve een lagere norm nodig om het gemiddelde cijfer op te krikken/af te zwakken.
ja jwz, want ik had vanmiddag een opgave en stonden 2 variabelen tussen, toen wilde ik met GR uitrekenen maar kwam niet verder !111!1111EINZquote:Op maandag 23 mei 2011 21:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Zoals dat daar staat niet. Er staat ook geen uitkomst o.i.d. bij.
er was eens een persoon op een forum met meidennaam, meiden-ui, meidengedrag maar was eigenlijk een jongenquote:
rekenmachine-error = WiA-er errorquote:Op maandag 23 mei 2011 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja jwz, want ik had vanmiddag een opgave en stonden 2 variabelen tussen, toen wilde ik met GR uitrekenen maar kwam niet verder !111!1111EINZ
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:33 schreef leeell het volgende:
[..]
er was eens een persoon op een forum met meidennaam, meiden-ui, meidengedrag maar was eigenlijk een jongen
einde
Jij snapt hem.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
rekenmachine-error = WiA-er error
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |