nee maar serieus, je hoeft de vraag niet te ontwijkenquote:
Doe ik nietquote:Op maandag 23 mei 2011 21:19 schreef leeell het volgende:
[..]
nee maar serieus, je hoeft de vraag niet te ontwijken
Nee, emocultuur is een cultuur waarin het opwekken en uiten van emoties een centrale rol speelt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, emocultuur is een cultuur waarin het opwekken en uiten van emoties een centrale rol speelt.Dat je dat moet leren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Nee, emocultuur is een cultuur waarin het opwekken en uiten van emoties een centrale rol speelt.trieste stof negerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
[..]
Nee, emocultuur is een cultuur waarin het opwekken en uiten van emoties een centrale rol speelt.Emocultuur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
hoe heet de lesmethode?quote:
Met gegevens opschrijven krijg je al punten.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:22 schreef Snuf. het volgende:
Dat zou wat zijn zegAls ik geen 2 weet te halen voor wiskunde, daardoor een herkansing heb
Moet ik een 2 gaan halen voor de herkansing
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Half 2. Dus 's middags zonder mij, kan je dat aan?
Zo zit dat.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:23 schreef xCore het volgende:
[..]
Morgen uitslapen, dus tot 12 uur geen Etsu! Daarna nog een uurtje Etsu en daarna weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |