en van de instansies!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:38 schreef Schalks. het volgende:
het is de schuld van de hoge heeren in de gemeentenraad met hun vriendjsepolitiek die aleen maar met onzin bezeg zijn en niet eve stekels kunnen opruimen!!1!
turken zijn altijd grappig omdat ik er ook een benquote:Op maandag 23 mei 2011 20:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je vind jezelf wel grappig of niet?
Je moeder was wel grappig gisteren. Ik kietelde haar dood ouwequote:Op maandag 23 mei 2011 20:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je vind jezelf wel grappig of niet?
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:40 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
turken zijn altijd grappig omdat ik er ook een ben
Dus datquote:Op maandag 23 mei 2011 20:43 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
Wij verrijken jullie economie
Wij zijn allemaal ondernemer
Das waar.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:43 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
Wij verrijken jullie economie
Wij zijn allemaal ondernemer
ken je feiten bitchquote:Op maandag 23 mei 2011 20:46 schreef captainkid het volgende:
[..]
Das waar.
Een overvaller is ook ondernemer toch.
Turken verwarren met Marokkanen en negersquote:Op maandag 23 mei 2011 20:46 schreef captainkid het volgende:
[..]
Das waar.
Een overvaller is ook ondernemer toch.
dus ditquote:Op maandag 23 mei 2011 20:48 schreef -EindBaasTurk het volgende:
[..]
Turken verwarren met Marokkanen en negers
Mensen die zich laten overvallenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:49 schreef Raap het volgende:
JA HALLO ER IS HIER LAATST IEMAND OVERVALLEN DOR EEN ALLOCHTOON . VIND JE DAT NORMAAL
Broeder we schrijven hier samen geschiedenis met bazenreactiesquote:Op maandag 23 mei 2011 20:50 schreef -EindBaasTurk het volgende:
[..]
Mensen die zich laten overvallenLoop er dan niet bij als een ICT nerdje
Dit.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:51 schreef -EindBaasTurk het volgende:
Het zijn ook echt altijd van die sulletjes en kneusjes die lastig gevallen worden. Jullie stralen gewoon zwakte uit, daarom zijn jullie zo'n makkelijke doelwit.
blijf off-topicquote:Op maandag 23 mei 2011 20:55 schreef -Datdus- het volgende:
Net zoals ze hier de meest giftige bessen van nederland hebben gepland.
geplandquote:Op maandag 23 mei 2011 20:55 schreef -Datdus- het volgende:
Net zoals ze hier de meest giftige bessen van nederland hebben gepland.
o.us heeft mij gequoteerd, jouw argument is invalide.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |