Dat die dingen tegenwoordig ook al aan kunnen bellen. De techniek staat voor niets.quote:col·lec·tor m -s, -toren toestel voor het verzamelen van
opgewekte elektriciteit, van aanwezige zonnewarmte
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:02 schreef Chulaa het volgende:
typisch hollanders, te beroerd om iets aan een ander te geven
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:02 schreef Chulaa het volgende:
Je kan ook gewoon de deur opendoen en haar dat vriendelijk meedelen en niet op je luie reet blijven zitten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:39 schreef amenth het volgende:
vorige keer bel ging ik doe ope zie zo chimeid staan met zon bus gooi er gelijk euro in uit me zak en deed deur dicht vroeg nie eens waarvor zal ook wel gedacht hebbe
neequote:Op maandag 23 mei 2011 21:28 schreef GX3 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn collectors
-edit- of ben ik de enige die aan Mass Effect moest denken?![]()
Dat is nou de invloed van 400 jaar lang calvinismequote:Op maandag 23 mei 2011 19:02 schreef Chulaa het volgende:
Daarom deed ik ook niet open. Had het er dus wel beter bij kunnen typen.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef Saisai het volgende:
je kunt ook gewoon zeggen: "nee, ik weet hoe het economisch stelsel in elkaar zit en dat goede doelen geen enkel effect hebben op langere termijn. en nu optiefen."
'collectors' zijn hardnekkig en steken hun voet tussen de deurquote:Op maandag 23 mei 2011 18:57 schreef RemcoDelft het volgende:
TS kan niet gewoon zeggen: "NEE", onder het sluiten van de deur?
Dan ram je die voet aan gort en als ze dan de politie bellen noem je het huisvredenbreuk ofzoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:58 schreef Mr.Troll het volgende:
[..]
'collectors' zijn hardnekkig en steken hun voet tussen de deur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |