abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_302027
Ken je dat, van die mensen waar je ooit contact mee had, maar waar je nu geen zin meer in hebt? Hoe gaan jullie hiermee om?

Voorbeeld:
Wij hebben op vakantie 'n jaar geleden 2 stelletjes leren kennen. Met een stel hebben we nog leuk contact. Het andere stel belt nog wel eens. Maar we weten totaal niks te vertellen, hebben nauwelijks raakvlakken. Nu is het al zo erg dat als ze bellen (we hebben nummerherkenning) we de telefoon gewoon laten overgaan...meestal voel je toch wel aan als het contact minder wordt en dan laat je zoiets doodbloeden cq verwateren....

Is dit herkenbaar? Wat doen jullie hiermee?

#geen
pi_302034
gewoon eerlijk vertellen. Het is misschien niet leuk, maar ja....
The FOK!ker Formerly Known As Stranger In The Night
  donderdag 17 augustus 2000 @ 21:35:43 #3
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_302041
Inderdaad, ik heb nu 1 vriendin waar het contact zo goed als weg is. Was iemand die ik via internet heb leren kennen, maar ze komt niet meer online. Heel jammer, maarja, van beiden kanten fout...Zowel van mij als van haar...Zo is het leven...
pi_302050
Ik kende iemand van een mud (soort roleplay game) en hij belde me weleens. Goede gesprekken. Leuke man. Heb veel aan hem gehad nadat ik mijn relatie had verbroken na 7 jaar. Maar sinds die tijd begon hij vervelend te doen. Je weet wel: meer willen want ik was nu vrijgezel. Ik heb hem proberen duidelijk te maken dat ik dat niet wilde. Het hielp niet. Ook ik dacht als de telefoon ging: nee heh, niet hij...
Op een gegeven moment hield het bellen op. Ik hoorde via via dat hij mijn nummer zocht, zijn pc met daarin mijn telefoonnummer was helemaal kapot. Ik heel erg opgelucht.
Heeft een goede vriendin van me een paar weken geleden mijn nummer aan hem gegeven!!! Grrrrr
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 augustus 2000 @ 21:43:19 #5
862 Arcee
Look closer
pi_302055
quote:
Op 17 augustus 2000 21:27 schreef DuchessX het volgende:
Ken je dat, van die mensen waar je ooit contact mee had, maar waar je nu geen zin meer in hebt?
Precies, van die lui die je dan in de stad of bij de bushalte tegenkomt en hoopt dat ze je niet zien. Maar als ze je dan wel zien dan zeg je gelijk: "Hé! Hoi!" en volgt er een bullshit gesprekje waarbij het lijkt of je allebei blij bent elkaar weer 's te zien...

Ach ja, zo gaat dat

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_302077
quote:
Op 17 augustus 2000 21:27 schreef DuchessX het volgende:
Ken je dat, van die mensen waar je ooit contact mee had, maar waar je nu geen zin meer in hebt? Hoe gaan jullie hiermee om?
OP ICQ heb ik er zo eentje.
Euuhh hoe heet ze ook alweer eeuuhh D....
  Redactie Frontpage donderdag 17 augustus 2000 @ 23:17:30 #7
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_302183
Ik heb dit ook met vrienden uit mijn ouwe woonplaats. Soms bellen ze me nog wel es, je praat dan wat en belooft elkaar gauw weer es te zien. Laatst stond één van hen op mijn voicemail, of ik hem wilde terugbellen. Dat was een maand geleden, ik heb hem nog niet terug gebeld. Nou ja, jammer dan! We hebben nu ieder ons eigen leven. Ook met mijn stiefzusje heb ik helemaal geen contact meer, en ook van sommigen in mijn ICQ-lijstje vraag ik me soms af wat ze in Godsnaam nog in mijn lijstje doen !
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  donderdag 17 augustus 2000 @ 23:36:55 #8
3878 Vork
Manisch creatief
pi_302199
Dat heb ik ook wel jah,

vaak t gevoel dat ze mij nietmeer hoeven te zien of te spreken ipv andersom...

pi_302217
Ik ken wel een aantal mensen die mij constant bellen met oninteressant langdradig gezeur waar ik echt GEEN zin in heb en dan is nummerherkenning wel fijn Gelukkig heb ik het eentje al op subitle wijze duidelijk kunnen maken en die belt ook al een stuk minder en die andere, ach, zo erg is het nou ook weer niet .
  vrijdag 18 augustus 2000 @ 01:53:25 #10
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_302275
quote:
Op 17 augustus 2000 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik kende iemand van een mud (soort roleplay game) en hij belde me weleens.
[off-topic] mud. kewl [/off-topic]
Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_302535
Nou, ik moet zeggen dat ik van deze situaties nooit zo'n probleem maak.
OP een gegeven moment ga ik het contact gewoon bewust afbouwen. Enigzins subtiel, je kent het wel.
Eerst zelf geen contact meer zoeken en niet happig reageren als de ander contact zoekt.
Totdat je alleen nog een kerstkaartje stuurt ofzo en zelfs dat houdt een keertje op.

Dit duurt wel wat langer, maar ik vind dit de meest 'rustige' manier voor mezelf dan.
Ik zou me er niet prettig bij voelen om te zeggen tegen de ander dat ik het niet meer zo zoek contact met hem/haar te onderhouden...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')