Voorbeeld:
Wij hebben op vakantie 'n jaar geleden 2 stelletjes leren kennen. Met een stel hebben we nog leuk contact. Het andere stel belt nog wel eens. Maar we weten totaal niks te vertellen, hebben nauwelijks raakvlakken. Nu is het al zo erg dat als ze bellen (we hebben nummerherkenning) we de telefoon gewoon laten overgaan...meestal voel je toch wel aan als het contact minder wordt en dan laat je zoiets doodbloeden cq verwateren....
Is dit herkenbaar? Wat doen jullie hiermee?
quote:Precies, van die lui die je dan in de stad of bij de bushalte tegenkomt en hoopt dat ze je niet zien. Maar als ze je dan wel zien dan zeg je gelijk: "Hé! Hoi!" en volgt er een bullshit gesprekje waarbij het lijkt of je allebei blij bent elkaar weer 's te zien...
Op 17 augustus 2000 21:27 schreef DuchessX het volgende:
Ken je dat, van die mensen waar je ooit contact mee had, maar waar je nu geen zin meer in hebt?
Ach ja, zo gaat dat
quote:OP ICQ heb ik er zo eentje.
Op 17 augustus 2000 21:27 schreef DuchessX het volgende:
Ken je dat, van die mensen waar je ooit contact mee had, maar waar je nu geen zin meer in hebt? Hoe gaan jullie hiermee om?
vaak t gevoel dat ze mij nietmeer hoeven te zien of te spreken ipv andersom...
quote:[off-topic] mud. kewl
Op 17 augustus 2000 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik kende iemand van een mud (soort roleplay game) en hij belde me weleens.
Dit duurt wel wat langer, maar ik vind dit de meest 'rustige' manier voor mezelf dan.
Ik zou me er niet prettig bij voelen om te zeggen tegen de ander dat ik het niet meer zo zoek contact met hem/haar te onderhouden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |