Kijk vriendje Omnomnom gaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:54 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Weet je wel waar je het over hebt? Ik bedoel, ik heb wat domme dingen gehoord, maar
jouw post spant de kroon. Dankzij jou heb ik een afspraak bij de dokter gemaakt om te kijken of ik geen aneurysma heb ontwikkeld.
Ik wil niet onbeleefd zijn maar ik zou waarschijnlijk een meer logische verklaring kunnen afleggen door herhaaldelijk mijn hoofd op mijn keyboard te rammen.
Jij hebt het IQ van een hond met hersenletsel en ik vraag me af hoe jij een ei kan bakken zonder je huis af te branden. Ik hoop dat je de volgende keer dat je post eerst je huiswerk doet zodat ik niet weer een deel van mijn dag hoef op te geven om mijn frustraties over jou te uiten.
Lol u mad?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:33 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Lachen zeg vriend, ik zou je het huis door slaan als je voor me stond.
"Jij hebt een opening en ik heb zin!" Dat is de beste openingszin ever.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:04 schreef DuTank het volgende:
"Heb je een vuurtje?" dat is de beste openingszin ever.
Verder heb je die tips van TS niet nodig.
echt niet bro, Hee, ken ik jou niet ergens van? is de openingszin der openingszinnen. Werkt gegarandeerd. Als zei zegt ja (ook al weet je dat je haar nog nooit eerder hebt gezien) is ze geïnteresseerd. Als ze nee zegt, reply je gewoon met Maar ik wil je wel leren kennen?. Als ze je dan nog niet ziet zitten is het iig meteen duidelijk, en heb je helemaal geen tips van een turk nodig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:55 schreef Internet-Held het volgende:
[..]
"Jij hebt een opening en ik heb zin!" Dat is de beste openingszin ever.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
echt niet bro, Hee, ken ik jou niet ergens van? is de openingszin der openingszinnen. Werkt gegarandeerd. Als zei zegt ja (ook al weet je dat je haar nog nooit eerder hebt gezien) is ze geïnteresseerd. Als ze nee zegt, reply je gewoon met Maar ik wil je wel leren kennen?. Als ze je dan nog niet ziet zitten is het iig meteen duidelijk, en heb je helemaal geen tips van een turk nodig.Lol zwakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zeg altijd: "hey, het is duidelijk dat wij hier de knapste mensen zijn, waarom hebben we nog niet geneukt?".
Nee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:06 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje uit de oude doos.
gebeurd het tegenwoordig nog steeds in een disco/club dat als het nummer "La Bamba"van Los Lobos wordt gedraaid iedereen in een kring gaat staan en dan het leukste meisje/jongen om de beurt wordt uitgzocht en waarmee gezoend wordt?( je kans dus om toe te slaan in mijn tijd)
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Moehahah dit dusquote:Op maandag 23 mei 2011 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kleine toevoeging: als een chick naar jou toe komt dansen is die sowieso van jou (mits 6,5+)*.
* Geen leeftijd natuurlijk, maar de score op de schaal van lekker die tot 10 gaat.
Nou iets anders, tegenwoordig gebeurd dat bij het nummer 'I kIsSed a gUrl' van Katy Persyquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:06 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje uit de oude doos.
gebeurd het tegenwoordig nog steeds in een disco/club dat als het nummer "La Bamba"van Los Lobos wordt gedraaid iedereen in een kring gaat staan en dan het leukste meisje/jongen om de beurt wordt uitgzocht en waarmee gezoend wordt?( je kans dus om toe te slaan in mijn tijd)
![]()
Dat was dus ongeveer hoe mijn ouders elkaar ontmoeten, maar de zin was net ff anders:quote:Op maandag 23 mei 2011 18:04 schreef DuTank het volgende:
"Heb je een vuurtje?" dat is de beste openingszin ever.
Verder heb je die tips van TS niet nodig.
Mooi.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat was dus ongeveer hoe mijn ouders elkaar ontmoeten, maar de zin was net ff anders:
''Mag mijn hete tegen jouw koude?''
(Het ging over sigaretten hé? Voor de mensen met een foktop fantasie.)
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat was dus ongeveer hoe mijn ouders elkaar ontmoeten, maar de zin was net ff anders:
''Mag mijn hete tegen jouw koude?''
(Het ging over sigaretten hé? Voor de mensen met een foktop fantasie.)
Tsjee, doe niet zo mietig...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:44 schreef Om_nomnom het volgende:
Gast, ik denk dat er iets mis is met jouw brein. Waarom probeer je mij te tarten via het internet? Denk je echt dat iemand iets om jou geeft? Je praat tegen mensen alsof ze grofvuil zijn. Waarom zou je zo over willen komen? Geeft dit je een stoer gevoel? Probeer je te compenseren voor je kleine stinkende willie? Je moet naar een psychiater toe. Veel plezier met je leven waarin jij je afvraagd waarom niemand je mag. Ik geef je een hint, jij laat anderen zich enorm kut voelen. Maar je poging is mislukt op mij. Ik weet wie jij echt bent. Weetje, ik ben een aardige jongen. Jij daarentegen kan je eigen domheid niet in de hand houden, heb je dat überhaupt wel door? Als je wat ouder bent kan je misschien terugkijken naar posts als deze en zie je dat je onnodig gemeen was tegen mensen die jij niet eens kent. Op dit moment denk je dat je grappig bent en het allemaal leuk en aardig is. Ga zo door met mensen als stront te behandelen en zie waar je uiteindelijk terecht komt.
Jij kan niet concurreren met mijn verstand, dus geef nu maar gewoon op voordat je jezelf nog meer voor schut zet.
Jup en dat vind ik absoluut niet erg.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yeah sure, hebben je ouders je dat echt al die jaren wijsgemaakt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |