quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien moet je haar nog eens komen bekijken (met zn 2?) deze zomer. Kun je verslag doen in Lesbeau.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar alleen als ze zich dan in mn gilletje heeft gevroten!!
Friet met saté en appeltaart. Prima lekker hoor, voor 4,95.quote:
Je giletje bedoel je? Maakt het voor BE misschien ook wat begrijpelijkerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar alleen als ze zich dan in mn gilletje heeft gevroten!!
Kzal Skylar eens peilen!
Jamaar ze is ook maar 3,5. Dan isset niet zo gek niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hiihiih, nou ja ik had het ook maar in de winkel gevraagd van heee u ziet er uit of u verstand van kinderen heeft! Deze maat (kleinste die er was) voor hoeveel maanden isda?
En toen zei zij geloof ik iets van 4/5... En toen dacht ik ooooo das mooi, want jullie krijgen vast heel veel zooi in de minimaatjes...
En toen wipte jij je tetjes even uit je top?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:57 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik werd aangestaard door een lesbo in de trein. Volgens mij heeft ze geen één keer geknipperd.Was dit een van jullie? Hou daar eens mee op!
Ik had een houthakkersblouse aan. Dan moeten al die knoopjes weer los.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En toen wipte jij je tetjes even uit je top?
Ik snap nooit wat mensen (mannen of vrouwen) daarmee hopen te bereiken. Het is fucking irritant en wannabe-intimiderend, dus op welke reactie hoop je in hemelsnaam?
Ja wie niet! Daarom snap ik echt niet wat de staarders nou hopen te bereiken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:01 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik had een houthakkersblouse aan. Dan moeten al die knoopjes weer los.Anders had ik het natuurlijk wel gedaan.
Ik weet het niet, ik vind het eng.
Laat ons het Anti Staarmensen Front oprichten! Samen trekken wij ten strijde!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja wie niet! Daarom snap ik echt niet wat de staarders nou hopen te bereiken.
Jeeeeuujjquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:36 schreef wonderer het volgende:
Drains eruit, thank god. Nu elke dag de gaasjes vervangen en nog een paar weken met verband rondlopen, maar vanaf donderdag mag ik weer douchen
Over het resultaat... Ik moet nog even wennen. Het is sowieso nog erg gezwollen dus hoe het er precies uit gaat zien, weet ik nog niet.
Die hadden eigenlijk wel wat meer naar de zijkant gemogen, maar goed. Eerst maar eens kijken hoe alles heeltquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:38 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
JeeeeuujjZitten je tepels wel goed?
Ik was het niet. Ik zou je gewoon aanspreken denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:01 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik had een houthakkersblouse aan. Dan moeten al die knoopjes weer los.Anders had ik het natuurlijk wel gedaan.
Ik weet het niet, ik vind het eng.
Ik geloof dat ik blij ben dat ie in het niets is verdwenenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:48 schreef lezzer het volgende:
Waar de fuck is mijn post over de kotsende Mexicaan naast de Starbucks gebleven
En ik had m nog wel extra speciaal gecensureerdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik blij ben dat ie in het niets is verdwenen
De enige keren dat ik bij ST dronk, was in Nederland en toen had ik de rooibos thee en die is keilekkerquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:40 schreef Bakfiets. het volgende:
Als je van mierzoet met water houdt wel.
Tsja, thee maken kunnen ze wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
De enige keren dat ik bij ST dronk, was in Nederland en toen had ik de rooibos thee en die is keilekker
Ik drink sowieso alleen caffeinevrije koffie en al die room en suiker helpt niet echt voor de lijn, dus ik hou het bij theequote:Op woensdag 25 mei 2011 00:43 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Tsja, thee maken kunnen ze wel.De koffie is gewoon overrated crap.
Een vrouw met smaakquote:
Das mooi kut.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:56 schreef lezzer het volgende:
Speciaal voor Vanyel: het is niet te vreten hier, en geen restaurants in de buurt...
Ja, zo behandel ik het inderdaad, als een traktatie (met een donut erbijquote:Op woensdag 25 mei 2011 03:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een vrouw met smaak
Met slagroom en alles best lekker voor een keertje, maar niet als koffie, meer als snoep drinken.
je kan hem koppelen aan Gmail en dan de Gmailagenda gebruiken. Deze is ook in outlook te zetten dus daarmee heb je je agenda altijd bij de hand.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh V en andere nerds in dit topics... Ik krijg een hippe telefoon. Van mijn werk. Nu gaattie ook outlook syncen met mijn werkpc, maar zou ik dat (en dan met name mijn agenda en contacten, bij voorkeur niet de mail) terug kunnen laten syncen naar mijn EIGEN pc? (Prive dus?) Niet dat wanneer ik em helemaal hip instel en mijn hele leven in dat ding gooi en dat ik dan wanneer ik mijn baan opzeg ik alles kwijter dan kwijt ben bedoel ik...
(ooooh en in het ideale plaatje zou het ook nog eens allemaal naar mijn macbookje kunnen syncen, maar het is geen iphone (het is een S2) dus dat laat ik maar even helemaal buiten beschouwing...)
goedemorgen broekkiequote:
Ja, ik heb hier wel de broek aan.quote:
kom maar naar groningen dan zal ik wel ff kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:40 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ja, ik heb hier wel de broek aan.
Ik ga maar eens op weg naar Utrecht. Ik ben te herkennen aan mijn zwarte Vans, veel succes.
verrek.. die had ik helemaal over het hoofd gezien....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |