he, dat is toch niet meer nodig nu je die series hebt?quote:
zal hem ff aanpassen.. Ben zelf geel en mn vriendjes paars.quote:
Jawel. Anders kunnen mensen grappen uithalen en zo topics centraal/sticky krijgen.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
he, dat is toch niet meer nodig nu je die series hebt?
Ik ben groen, TS is grijs en vrienden heb ik niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
zal hem ff aanpassen.. Ben zelf geel en mn vriendjes paars.
Morgenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:44 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Hopelijk tussen je navel en je schouders. Maar wanneer mocht het verband er nou af?
Dat jij geen vrienden hebt is logisch aangezien je MOD bentquote:Op maandag 23 mei 2011 17:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben groen, TS is grijs en vrienden heb ik niet.
Heh?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jawel. Anders kunnen mensen grappen uithalen en zo topics centraal/sticky krijgen.
quote:Op maandag 23 mei 2011 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
MorgenHoewel ik vermoed dat het er daarna nog weer even omheen gaat om de zwelling nog weer verder tegen te gaan, maar dan kan ik het in ieder geval zelf eraf doen voor douchen enzo.
Doe es een voorstel met andere smileys?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:54 schreef Nizno het volgende:
ook zonder kleur voor een TS vind ik deze smilies niet echt lekker combineren.....
ik zal ff puzzelen straks welke combi leuk is.... eerst ff mn visitekaartjes op foto zetten voor de rest van het bestuur.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:55 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Doe es een voorstel met andere smileys?
Ik wilde eerstdoen maar die is zo negatief.
Misschien beter thuis in de homo reeksquote:Op maandag 23 mei 2011 17:56 schreef skunkasaur het volgende:
En deis ook zo alsof 'ie ergens heel erg last heeft.
Crewbashquote:Op maandag 23 mei 2011 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat jij geen vrienden hebt is logisch aangezien je MOD bent
Volgens mij kan je nu nog een tweede deel openen. Stel dat dit een sticky zou zijn. Dan kan je dus nog een tweede sticky openen en daar een beetje mee lopen trollen oid. Niet handig dus.quote:
als dit al bash is.. dan heb je mij nog niet kwaad meegemaakt.quote:
wij willen heul niet sticky!!!quote:[..]
Volgens mij kan je nu nog een tweede deel openen. Stel dat dit een sticky zou zijn. Dan kan je dus nog een tweede sticky openen en daar een beetje mee lopen trollen oid. Niet handig dus.
Daarom is er besloten dat topics handmatig centraal/stickygezet moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |