Dat middenveld is wel erg aanvallend. Zal denk ik worden:quote:Op maandag 23 mei 2011 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Sulejmani - de Jong - Ebecilio
Janssen - De Zeeuw - Eriksen![]()
Ik bedoelde de zeeuw in controle. Maar die opstelling is wel goedquote:Op maandag 23 mei 2011 17:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat middenveld is wel erg aanvallend. Zal denk ik worden:
Janssen ------ Eriksen
----------Anita--------------
Ik zou Boerrigther vervangen voor Lorenzoquote:Op maandag 23 mei 2011 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de zeeuw in controle. Maar die opstelling is wel goed
Het is idd wel een beetje een luxe probleem. Maar De Boer wil dus veel wisselen met dat middenveld, en we hebben genoeg wedstrijden voor de boeg dus iedereen zal wel speelminuten maken.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de zeeuw in controle. Maar die opstelling is wel goed
Hij krijgt zijn kans wel. Net als Cvitaquote:Op maandag 23 mei 2011 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Lodeiro zich erg goed laat zien. Dan zie ik het als een luxe die bert hjeeft bij oranje
Denk dat Demy controlerend gaat spelen.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat middenveld is wel erg aanvallend. Zal denk ik worden:
Janssen ------ Eriksen
----------Anita--------------
Twente doet volgend seizoen ook weer mee. Wie anders? PSV moet nu zelfs twee sponsors op het shirt zetten die kunnen Ajax en Twente niet meer bijbenen hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal leipo's op de Ajax Hyve dat Twente nu 5e wordt
Derk wordt gehaald voor de bank en mag vanuit daar doorgroeien.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:45 schreef Ethanolic het volgende:
Sulejmani---de Jong---Boer
Janssen------Erikssen
--------de Zeeuw
Lijkt mij het beste.
Met Janssen W. Hebben ze wel een goede vervanger die een goed loopvermogen heeft.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wel mooi dat we ff de beste speler van Twente kopen.
Klopt, maar ik denk dat hij binnen afzienbare tijd wel in de basis zal staan.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:48 schreef Pritt het volgende:
[..]
Derk wordt gehaald voor de bank en mag vanuit daar doorgroeien.
Psv gaat ben ik bang afdalen als ze rutten aanhouden. Jammer voor zo'n club met een kleurrijke historie. Aquote:Op maandag 23 mei 2011 17:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Twente doet volgend seizoen ook weer mee. Wie anders? PSV moet nu zelfs twee sponsors op het shirt zetten die kunnen Ajax en Twente niet meer bijbenen hoor.
Het mooie is dat er echt een shitload aan aanvallend/middenveld talent voor de deur staat. In de A selectie Eriksen, Lodeiro, Zeeuw, Jansen. En in de Jeugd Fischer, Rits, Sneijder, Bouy en Klaassen.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Lodeiro zich erg goed laat zien. Dan zie ik het als een luxe die bert hjeeft bij oranje
Loopvermogen is geschikt voor een heel ander spelletje dan dat Twente doorgaans probeert te spelen. Positioneel heb je niks aan loopvermogen en als je speelt op de aanval ook niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Janssen W. Hebben ze wel een goede vervanger die een goed loopvermogen heeft.
En met Vertonghen creer je een 4e man op het middenveld. Nuttige krachtquote:Op maandag 23 mei 2011 17:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het mooie is dat er echt een shitload aan aanvallend/middenveld talent voor de deur staat. In de A selectie Eriksen, Lodeiro, Zeeuw, Jansen. En in de Jeugd Fischer, Rits, Sneijder, Bouy en Klaassen.
Wijnaldum wouden ze ook binnenhengelen. Maar Joop heeft altijd wel goed aas voor een goede aankoopquote:Op maandag 23 mei 2011 17:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Loopvermogen is geschikt voor een heel ander spelletje dan dat Twente doorgaans probeert te spelen. Positioneel heb je niks aan loopvermogen en als je speelt op de aanval ook niet.
Wijnaldum is natuurlijk geen middenvelder. Strootman zie ik wel als echte vervanger van Theo maar die is prijzig, ben erg benieuwd naar Joop idd.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wijnaldum wouden ze ook binnenhengelen. Maar Joop heeft altijd wel goed aas voor een goede aankoop
Totaal andere speler.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Janssen W. Hebben ze wel een goede vervanger die een goed loopvermogen heeft.
Heb je ook geen hol aan als je goed combinatie spel probeert te spelen. Die moet je dan gaan afleren om op avontuur te gaan.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wijnaldum wouden ze ook binnenhengelen. Maar Joop heeft altijd wel goed aas voor een goede aankoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |