Fuck off. Mannen of eigenlijk jongens moeten eens een keer nadenken voordat ze aan seks beginnen.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:15 schreef darpios het volgende:
[..]
Dit dus. Hem een beetje valse hoop geven.
quote:Op maandag 23 mei 2011 17:15 schreef Tamashii het volgende:
Ja serieuze reactie. Uitmaken die handel natuurlijk, hij heeft duidelijk geen respect voor je. Hij word boos als je er over begint, hij duwt gewoon door als je niet wilt en toont nergens fucking begrip voor.
Doe toch normaal. Het is wat je zelf wilt, maar door de OP heb ik al het idee dat je iets wilt als: 'een goed gesprek' wat je nooit gaat krijgen met die gozer want dat heb je al geprobeerd, dus klaar ermee.
?????quote:Op maandag 23 mei 2011 17:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Fuck off. Mannen of eigenlijk jongens moeten eens een keer nadenken voordat ze aan seks beginnen.
Nouja, ik heb het dan generaliserend over die jongen die het heeft over valse hoop. Als je niet verder wilt, wil je niet verder en dan moet het gewoon stoppen. Ja het is ff kut, maar toch ook geen drama, come on.quote:
Ja, je weet wel, luisteren als een meisje nee zegt.quote:
Zo, Yvonne kroonenberg?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Fuck off. Mannen of eigenlijk jongens moeten eens een keer nadenken voordat ze aan seks beginnen.
Na dit is verkrachting, ze wou niet, onvrijwillige seksquote:Op maandag 23 mei 2011 17:20 schreef IndianRose87 het volgende:
Om dit nu verkracht te noemen vind ik wel een beetje TE... of niet?
Laat niet weg dat hij gewoon een botte boer is, dat hij jouw mening niet respecteerd.
Dit dus, we zijn toch geen holbewoners zeker?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:19 schreef Seven. het volgende:
Ja, je weet wel, luisteren als een meisje nee zegt.
Deze opmerking had ik wel verwacht, maar niet van een vrouw... Ik vind het ook 'gewoon' verkrachting. Zij wilde niet, geeft dit aan en dan klaar.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:20 schreef IndianRose87 het volgende:
Laat niet weg dat hij gewoon een botte boer is, dat hij jouw mening niet respecteerd.
Het gaat hier totaal niet om mijn gedachten vriend, maar als iemand het heeft over 'valse hoop' denk ik bij mezelf, gawd wat ben je dan afschuwelijk als je dat soort reacties hierop gaat plaatsen terwijl onvrijwillig, onvrijwillig blijft en het geen pretje is als iemand zijn stijve lul in jouw kleine tere grotje boort omdat die gozer zonodig zijn ding moet doen. Dan neem je maar een fucking pop. En ja, als het gaat om onvrijwillige seks, dan mag je me best Yvonne Kroonenberg noemen.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo, Yvonne kroonenberg?
Doe even normaal en vergelijk niet alle mannen met jouw gedachten.
Zo geef je de TS alleen maar slechte hoop een geen goed advies.
Nou voorruit, omdat je uit emotie sprakquote:Op maandag 23 mei 2011 17:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, ik heb het dan generaliserend over die jongen die het heeft over valse hoop. Als je niet verder wilt, wil je niet verder en dan moet het gewoon stoppen. Ja het is ff kut, maar toch ook geen drama, come on.
Als je (meerdere keren) nee zegt en hij gaat door, dan noemen ze dat ook wel verkrachting. Verkrachting komt ook veruit het vaakst voor binnen een relatie ofwel een (goede) bekende. En daarom is het zo lastig, want als je achteraf aangeeft dat je je aangetast voelt, dan krijg je ook nog te horen 'dat je het lekker vond' en dus is je argument niet meer valide.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:20 schreef IndianRose87 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |