abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97207383
Ik heb nu ongeveer 5 maanden een relatie met mijn vriend. We hebben geregeld seks gehad en dit verliep altijd goed. Op een avond had ik er echt geen zin in, in hét dan. We hadden wel het voorspel gedaan enzovoorts. Maar ik had er gewoon echt geen zin in. Dit vertelde ik hem ook meerdere malen. (misschien wel 10 keer achter elkaar). Toch bleef hij door gaan, doordat ik niet wilde, spande ik alles aan en deed het enorm veel pijn. Hij heeft me verkracht, drong het tot me door. & toen werd hij ook boos op zichzelf. Ik ben nog altijd diep van binnen boos op hem, en weet eerlijk gezegd niet echt wat ik moet doen. Ik probeer er met hem over te praten, maar telkens als ik er over begin, dan slaat hij dicht of wordt hij weer enorm boos. Tegen mijn ouders durf ik het niet te vertellen, omdat ik bang ben dat hun gelijk super boos, ook op mij, worden. Toen ik het met vriendinnen hierover had, zeiden ze dat ik het moest uitmaken. Maar ik hou nog van hem, maar t ligt gewoon nog zo hoog voor mij. Ik ben het vertrouwen in hem kwijt, en vooral op het seksuele gebied. Ik denk dat het ook weer een tijd duurt voor we eenmaal weer verder kunnen gaan als een beetje handwerk.. Wat te doen nu?
Graag serieuze reacties..
  maandag 23 mei 2011 @ 17:14:51 #2
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_97207469
Je vriendinnen die je persoonlijk kent zeggen dat je het uit moet maken, jij wil dat niet, vervolgens vraag je ons om een mening terwijl je zelf al een keuze hebt gemaakt ?
  maandag 23 mei 2011 @ 17:14:58 #3
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_97207472
Was hij op dat bewuste moment dronken/ aangeschoten of drugs gebruikt o.i.d.?
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_97207478
Waarom dan wel een voorspel doen ?
pi_97207511
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:15 schreef RVP67 het volgende:
Waarom dan wel een voorspel doen ?
Dit dus. Hem een beetje valse hoop geven.
pi_97207518
Ja serieuze reactie. Uitmaken die handel natuurlijk, hij heeft duidelijk geen respect voor je. Hij word boos als je er over begint, hij duwt gewoon door als je niet wilt en toont nergens fucking begrip voor.

Doe toch normaal. Het is wat je zelf wilt, maar door de OP heb ik al het idee dat je iets wilt als: 'een goed gesprek' wat je nooit gaat krijgen met die gozer want dat heb je al geprobeerd, dus klaar ermee.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_97207549
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:15 schreef darpios het volgende:

[..]

Dit dus. Hem een beetje valse hoop geven.
Fuck off. Mannen of eigenlijk jongens moeten eens een keer nadenken voordat ze aan seks beginnen.
pi_97207620
quote:
2s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:15 schreef Tamashii het volgende:
Ja serieuze reactie. Uitmaken die handel natuurlijk, hij heeft duidelijk geen respect voor je. Hij word boos als je er over begint, hij duwt gewoon door als je niet wilt en toont nergens fucking begrip voor.

Doe toch normaal. Het is wat je zelf wilt, maar door de OP heb ik al het idee dat je iets wilt als: 'een goed gesprek' wat je nooit gaat krijgen met die gozer want dat heb je al geprobeerd, dus klaar ermee.
^O^
Rustig aan.
pi_97207629
quote:
2s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:16 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Fuck off. Mannen of eigenlijk jongens moeten eens een keer nadenken voordat ze aan seks beginnen.
?????
Rustig aan.
pi_97207684
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

?????
Nouja, ik heb het dan generaliserend over die jongen die het heeft over valse hoop. Als je niet verder wilt, wil je niet verder en dan moet het gewoon stoppen. Ja het is ff kut, maar toch ook geen drama, come on.
pi_97207696
Dit zal je toch echt uit moeten maken, hij vindt sex belangrijker dan jouw wensen lijkt me toch wel dat je dit ook zonder ons in moet kunnen zien.
  maandag 23 mei 2011 @ 17:19:53 #12
277627 Seven.
We are Borg.
pi_97207715
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

?????
Ja, je weet wel, luisteren als een meisje nee zegt.

TS, op deze manier ben ik talloze keren verkracht door mijn ex. Je maakt mij niet wijs dat dit buiten de seks ook een leuke gezonde relatie is.
Resistance is futile.
pi_97207726
Om dit nu verkracht te noemen vind ik wel een beetje TE... of niet?

Laat niet weg dat hij gewoon een botte boer is, dat hij jouw mening niet respecteerd.
pi_97207730
quote:
2s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:16 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Zo, Yvonne kroonenberg?
Doe even normaal en vergelijk niet alle mannen met jouw gedachten.

Zo geef je de TS alleen maar slechte hoop een geen goed advies.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_97207759
Gewoon stoppen met die relatie.
Who motivates the motivator?
pi_97207764
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:20 schreef IndianRose87 het volgende:

Laat niet weg dat hij gewoon een botte boer is, dat hij jouw mening niet respecteerd.
Na dit is verkrachting, ze wou niet, onvrijwillige seks
Rustig aan.
  maandag 23 mei 2011 @ 17:21:29 #17
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97207784
quote:
2s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:19 schreef Seven. het volgende:
Ja, je weet wel, luisteren als een meisje nee zegt.
Dit dus, we zijn toch geen holbewoners zeker? :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 23 mei 2011 @ 17:21:43 #18
344797 CyberJesus
The final word.
pi_97207795
-edit- opzouten uitgedroogde pisvlek

[ Bericht 80% gewijzigd door Re op 23-05-2011 17:32:39 ]
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
pi_97207812
Dumpen. Je zou zelfs aangifte kunnen doen, al weet ik niet of dat zin heeft. Het gaat echt te ver wat hij heeft gedaan. natuurlijk ben je het vertrouwen in hem kwijt. Dit soort loosers geeft alle mannen een slechte naam.

Ookal heb je wel voorspel gedaan, nee is nee.

Edit: Ook nog sterkte ermee, lijkt me best een kloterige situatie. Als je je er echt rottig over voelt kun je ermee naar de huisarts die je weer naar een psycholoog kan verwijzen. Zij hebben een geheimhoudingsplicht, dus niemand hoeft er daarna verder over te weten te komen.
Whatever...
  maandag 23 mei 2011 @ 17:22:34 #20
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_97207836
quote:

Deze opmerking had ik wel verwacht, maar niet van een vrouw... Ik vind het ook 'gewoon' verkrachting. Zij wilde niet, geeft dit aan en dan klaar.

Voorkeur is wel dat ze het dan anders afmaakt ;) Maar zelfs als dat niet kan dan is het gewoon jammer.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_97207854
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:20 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Zo, Yvonne kroonenberg?
Doe even normaal en vergelijk niet alle mannen met jouw gedachten.

Zo geef je de TS alleen maar slechte hoop een geen goed advies.
Het gaat hier totaal niet om mijn gedachten vriend, maar als iemand het heeft over 'valse hoop' denk ik bij mezelf, gawd wat ben je dan afschuwelijk als je dat soort reacties hierop gaat plaatsen terwijl onvrijwillig, onvrijwillig blijft en het geen pretje is als iemand zijn stijve lul in jouw kleine tere grotje boort omdat die gozer zonodig zijn ding moet doen. Dan neem je maar een fucking pop. En ja, als het gaat om onvrijwillige seks, dan mag je me best Yvonne Kroonenberg noemen.
pi_97207894
quote:
2s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:19 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Nouja, ik heb het dan generaliserend over die jongen die het heeft over valse hoop. Als je niet verder wilt, wil je niet verder en dan moet het gewoon stoppen. Ja het is ff kut, maar toch ook geen drama, come on.
Nou voorruit, omdat je uit emotie sprak :)
Rustig aan.
pi_97207913
Ik heb eens iemand uit mijn onderbroek moeten vissen die bleef slapen terwijl ik al out was gegaan en ik ben een man. Ben ik verkracht? Telt dat eigenlijk wel voor mannen?

Voelde echt vies daarna :'(

(en niet South Park eronder gooien met 't 'niiice' van Kyle's broertje)
pi_97207938
Wat heb je gedaan om de verkrachting te voorkomen? Heeft hij je ook in bedwang gehouden of zo? Ja, het is wel verkrachting en dat het je vriend is doet daar niets aan af. Ik zou hem sowieso dumpen, dat lijkt me duidelijk. Aangifte of iets dergelijks kan jij alleen zelf bepalen aan de hand van hoe groot de kans is dat hij het bij een ander doet. En of je die vergelding voor jezelf wil.
  maandag 23 mei 2011 @ 17:25:11 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_97207949
quote:

Als je (meerdere keren) nee zegt en hij gaat door, dan noemen ze dat ook wel verkrachting. Verkrachting komt ook veruit het vaakst voor binnen een relatie ofwel een (goede) bekende. En daarom is het zo lastig, want als je achteraf aangeeft dat je je aangetast voelt, dan krijg je ook nog te horen 'dat je het lekker vond' en dus is je argument niet meer valide.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')