SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
In de zin van een middel is het wel een goeie vergelijking, maar een knuppel heeft geen keuze, het leeft niet, jij wel als je wordt ingezet op die manier.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat mag. Ik vind het ook geen rare mening.
Ik vind het trouwens wel een goede vergelijking. De vreemdganger zoekt een middel, net als iemand die jou wil slaan ook een middel zoekt. Als iemand met mij vreemdgaat, dan ben ik het middel. Ik zal nooit aansturen op seks met iemand die in een relatie zit zonder eerst wederzijdse interesse bevestigd te hebben gekregen.
Je bedoelt wanneer ik toch toehap?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wanneer ga je dan zeg maar te ver
dat je geen boot meer afhoudt
Dat klopt, maar ik blijf er wel bij dat als ik het niet ben, het uiteindelijk wel iemand anders wordt. Wie moet het dan het meest worden aangerekend?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In de zin van een middel is het wel een goeie vergelijking, maar een knuppel heeft geen keuze, het leeft niet, jij wel als je wordt ingezet op die manier.
Uiteraard moet het jou niet het meest worden aangerekend, maar de persoon die met jou vreemdgaat. Dat was de discussie ook niet lijkt me. Meer dat je er vanuit moreel besef niet aan mee wil doen tot dat die andere persoon de relatie beindigd heeft.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik blijf er wel bij dat als ik het niet ben, het uiteindelijk wel iemand anders wordt. Wie moet het dan het meest worden aangerekend?
Doet een modje wel even.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:07 schreef heloef het volgende:
Had dan tenminste die tik fout er uit gahaald
En duik je dan wel of niet met haar het bed in?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik blijf er wel bij dat als ik het niet ben, het uiteindelijk wel iemand anders wordt. Wie moet het dan het meest worden aangerekend?
Als het een ONS is, ja. Als voor of na die ONS blijkt dat ze meer dan leuk voor een keertje vindt, dan niet (meer). In relaties stoken om iemand af te pakken doe ik niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En duik je dan wel of niet met haar het bed in?
Waarom dan dat 'als ik het niet word (waar ze mee vreemd gaat) dan wordt het wel een ander'? Dat klinkt als een halfslachtige rechtvaardiging.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als het een ONS is, ja. Als voor of na die ONS blijkt dat ze meer dan leuk voor een keertje vindt, dan niet (meer). In relaties stoken om iemand af te pakken doe ik niet.
De praktijk is niet zwart of wit. Voor mij niet, althans. Ik weet dat van mijzelf, ik kan wel heel hypocriet de moraalridder uithangen maar bij mij werkt dat niet zo.
Die rechtvaardiging heb ik alleen aangehaald in de discussie over wie moreel verantwoordelijk isquote:Op maandag 23 mei 2011 17:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom dan dat 'als ik het niet word (waar ze mee vreemd gaat) dan wordt het wel een ander'? Dat klinkt als een halfslachtige rechtvaardiging.
Zeg dan gewoon 'als ik geil ben en de gelegenheid doet zich voor dan duik ik erop'.
quote:Op maandag 23 mei 2011 17:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom dan dat 'als ik het niet word (waar ze mee vreemd gaat) dan wordt het wel een ander'? Dat klinkt als een halfslachtige rechtvaardiging.
Zeg dan gewoon 'als ik geil ben en de gelegenheid doet zich voor dan duik ik erop'.
Onzin, die discussie is er nooit geweest. Iedereen is het er bij voorbaat al over eens dat degene in een relatie hoofdverantwoordelijk is. Dat onslaat jou echter niet van je "plicht" tot fatsoenlijk gedrag.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die rechtvaardiging heb ik alleen aangehaald in de discussie over wie moreel verantwoordelijk is![]()
Ja, dat vind je, dat is wel duidelijk, want dat herhaal je steeds.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die rechtvaardiging heb ik alleen aangehaald in de discussie over wie moreel verantwoordelijk isDe praktijk is inderdaad dat ik geil ben, zij ook en dat we seks hebben. Neemt niet weg dat ik nog steeds vind dat, als ik het niet ben, wel iemand anders zou kunnen zijn op de duur en dat ik mijn kans grijp.
Die discussie is er wel geweest, ik heb namelijk gesteld mij niet verantwoordelijk te voelen voor andermans relatie. Ik heb die verantwoordelijkheid grotendeels bij de vreemdganger gelegd, en mijn onderbouwing voor die mening is dat ze het anders wel met iemand anders doet.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:23 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Onzin, die discussie is er nooit geweest. Iedereen is het er bij voorbaat al over eens dat degene in een relatie hoofdverantwoordelijk is. Dat onslaat jou echter niet van je "plicht" tot fatsoenlijk gedrag.
Ik vind dat ik geen verantwoordelijkheid voor haar relatie heb. Dan zijn we het daarover oneens. De enige verantwoordelijkheid die ik meen te hebben is dat ik niet zelf moedwillig in relaties ga stoken. Dat doe ik dan ook niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat vind je, dat is wel duidelijk, want dat herhaal je steeds.
En ik vind dat als je er willens en wetens in die situatie voor kiest om een ONS met haar te hebben, erken het dan gewoon en probeer niet slap je eigen verantwoordelijkheid haar kant op te schuiven.
Waar ligt dat verschil 'm dan in? Als je gaat stoken in een relatie en zij gaat daarop in, dan kan je ook stellen dat die relatie sowieso al niet goed zat.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:30 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind dat ik geen verantwoordelijkheid voor haar relatie heb. Dan zijn we het daarover oneens. De enige verantwoordelijkheid die ik meen te hebben is dat ik niet zelf moedwillig in relaties ga stoken. Dat doe ik dan ook niet.
Niet de verantwoordelijkheid voor haar relatie. De verantwoordelijkheid voor jouw keuze om met haar naar bed te gaan terwijl je weet dat ze een relatie heeft.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind dat ik geen verantwoordelijkheid voor haar relatie heb. Dan zijn we het daarover oneens. De enige verantwoordelijkheid die ik meen te hebben is dat ik niet zelf moedwillig in relaties ga stoken. Dat doe ik dan ook niet.
Ik vind verleiden of verleid worden wel een groot verschil (als je het zo zwart-wit stelt)quote:Op maandag 23 mei 2011 17:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar ligt dat verschil 'm dan in? Als je gaat stoken in een relatie en zij gaat daarop in, dan kan je ook stellen dat die relatie sowieso al niet goed zat.
Dat is niet altijd waar, denk ik. Er is een verschil tussen in de verleiding komen en de verleiding opzoeken.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar ligt dat verschil 'm dan in? Als je gaat stoken in een relatie en zij gaat daarop in, dan kan je ook stellen dat die relatie sowieso al niet goed zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |