abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97206690

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
  maandag 23 mei 2011 @ 17:00:38 #2
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97206740
Nieuw topic, nieuw onderwerp :)

Bijna deel 100 *O*
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_97206770
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:57 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat mag. Ik vind het ook geen rare mening.

Ik vind het trouwens wel een goede vergelijking. De vreemdganger zoekt een middel, net als iemand die jou wil slaan ook een middel zoekt. Als iemand met mij vreemdgaat, dan ben ik het middel. Ik zal nooit aansturen op seks met iemand die in een relatie zit zonder eerst wederzijdse interesse bevestigd te hebben gekregen.

In de zin van een middel is het wel een goeie vergelijking, maar een knuppel heeft geen keuze, het leeft niet, jij wel als je wordt ingezet op die manier.
pi_97206786
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:58 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

wanneer ga je dan zeg maar te ver
dat je geen boot meer afhoudt
Je bedoelt wanneer ik toch toehap?

Geen idee, ik heb het één keer meegemaakt en gezegd geen interesse te hebben. Pas toen het enige tijd uit was heb ik er toch werk van gemaakt.

Ik pak echt niet alles wat ik maar pakken kan. Dat is inderdaad puur egoïstisch, ik kan ook gewoon nee zeggen. Mijn morele grenzen liggen blijkbaar gewoon wat ruimer dan bij de rest.
pi_97206855
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In de zin van een middel is het wel een goeie vergelijking, maar een knuppel heeft geen keuze, het leeft niet, jij wel als je wordt ingezet op die manier.
Dat klopt, maar ik blijf er wel bij dat als ik het niet ben, het uiteindelijk wel iemand anders wordt. Wie moet het dan het meest worden aangerekend?
pi_97206956
Welke spannende dingen gaan er allemaal gebeuren in deel 100? Voorspel het hier en win een prijs.
Ron Paul 2012
pi_97207090
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:02 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ik blijf er wel bij dat als ik het niet ben, het uiteindelijk wel iemand anders wordt. Wie moet het dan het meest worden aangerekend?
Uiteraard moet het jou niet het meest worden aangerekend, maar de persoon die met jou vreemdgaat. Dat was de discussie ook niet lijkt me. Meer dat je er vanuit moreel besef niet aan mee wil doen tot dat die andere persoon de relatie beindigd heeft.

Maar wat jij zegt is wel waar, dat ze anders wel een ander zal vinden, of ze moet jou toevallig erg leuk vinden. Toch lijkt het me hoe dan ook vervelend om bij zo'n driehoeksverhuiding betrokken te zijn.
  maandag 23 mei 2011 @ 17:07:29 #8
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97207117
Had dan tenminste die tik fout er uit gahaald _O-
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_97207158
Curssussen moet het zijn inderdaad.
Ron Paul 2012
pi_97207228
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:07 schreef heloef het volgende:
Had dan tenminste die tik fout er uit gahaald _O-
Doet een modje wel even.
  maandag 23 mei 2011 @ 17:10:50 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_97207263
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:02 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

En duik je dan wel of niet met haar het bed in?
The love you take is equal to the love you make.
pi_97207394
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En duik je dan wel of niet met haar het bed in?
Als het een ONS is, ja. Als voor of na die ONS blijkt dat ze meer dan leuk voor een keertje vindt, dan niet (meer). In relaties stoken om iemand af te pakken doe ik niet.

De praktijk is niet zwart of wit. Voor mij niet, althans. Ik weet dat van mijzelf, ik kan wel heel hypocriet de moraalridder uithangen maar bij mij werkt dat niet zo.
pi_97207449
Heb ff een tijdje niet meegelezen (want: te druk), maar ff snel bijgelezen door de laatste 100 posts in het vorige deel te lezen en ik moet zeggen: interessante topic-wending. Er zit namelijk al een tijdje een bezette vrouw achter mij aan, waarmee ik vrij vaak (enkele keren in de maand) afspreek en vrijwel altijd zonder haar vriend erbij, die ik dus wel een beetje ken, maar ook weer niet heel erg goed. Het heeft er alle schijn van dat ik met haar dingen zou kunnen doen, maar dat heb ik tot nu toe steeds afgehouden omdat ik het niet vind kunnen aangezien zij bezet is.
Maar ... eerlijk gezegd weet ik niet helemaal zeker of ik dat steeds maar vol blijf houden aangezien ze wel degelijk in de categorie "aantrekkelijk genoeg om ..." valt, maar aangezien seks voor mij de eerste keer zou zijn zou dat het wel dubbel spannend maken en dus denk ik dat ik het uit de weg blijf gaan.

Tsja, beetje jammer dat op een normale manier een leuke, vrijgezelle, vrouw tegenkomen bij mij steeds niet gebeurt, maar dit wel op m'n pad is gekomen. Heb ik weer ...
Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
  maandag 23 mei 2011 @ 17:16:34 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_97207554
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:13 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als het een ONS is, ja. Als voor of na die ONS blijkt dat ze meer dan leuk voor een keertje vindt, dan niet (meer). In relaties stoken om iemand af te pakken doe ik niet.

De praktijk is niet zwart of wit. Voor mij niet, althans. Ik weet dat van mijzelf, ik kan wel heel hypocriet de moraalridder uithangen maar bij mij werkt dat niet zo.
Waarom dan dat 'als ik het niet word (waar ze mee vreemd gaat) dan wordt het wel een ander'? Dat klinkt als een halfslachtige rechtvaardiging.

Zeg dan gewoon 'als ik geil ben en de gelegenheid doet zich voor dan duik ik erop'.
pi_97207659
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waarom dan dat 'als ik het niet word (waar ze mee vreemd gaat) dan wordt het wel een ander'? Dat klinkt als een halfslachtige rechtvaardiging.

Zeg dan gewoon 'als ik geil ben en de gelegenheid doet zich voor dan duik ik erop'.
Die rechtvaardiging heb ik alleen aangehaald in de discussie over wie moreel verantwoordelijk is :') De praktijk is inderdaad dat ik geil ben, zij ook en dat we seks hebben. Neemt niet weg dat ik nog steeds vind dat, als ik het niet ben, wel iemand anders zou kunnen zijn op de duur en dat ik mijn kans grijp.
  maandag 23 mei 2011 @ 17:21:08 #16
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97207767
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

^O^
Zwak excuus inderdaad.
Er zijn genoeg relaties die door tijdelijke problemen verleiding bieden tot vreemdgaan, maar die weer goed kunnen komen als er in dat tijdelijke interval niets gebeurd. Daarnaast zou je iemand die je zelf ook maar van een ander hebt afgepakt toch nooit volledig vertrouwen voor een volwaardige relatie, dus doe je het gewoon puur voor snel, kortdurend eigen gewin.
  maandag 23 mei 2011 @ 17:23:29 #17
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97207886
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:18 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Die rechtvaardiging heb ik alleen aangehaald in de discussie over wie moreel verantwoordelijk is :')
Onzin, die discussie is er nooit geweest. Iedereen is het er bij voorbaat al over eens dat degene in een relatie hoofdverantwoordelijk is. Dat onslaat jou echter niet van je "plicht" tot fatsoenlijk gedrag.
  maandag 23 mei 2011 @ 17:23:52 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_97207901
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:18 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Die rechtvaardiging heb ik alleen aangehaald in de discussie over wie moreel verantwoordelijk is :') De praktijk is inderdaad dat ik geil ben, zij ook en dat we seks hebben. Neemt niet weg dat ik nog steeds vind dat, als ik het niet ben, wel iemand anders zou kunnen zijn op de duur en dat ik mijn kans grijp.
Ja, dat vind je, dat is wel duidelijk, want dat herhaal je steeds.

En ik vind dat als je er willens en wetens in die situatie voor kiest om een ONS met haar te hebben, erken het dan gewoon en probeer niet slap je eigen verantwoordelijkheid haar kant op te schuiven.
  maandag 23 mei 2011 @ 17:24:46 #19
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97207933
Lienekien _O_
pi_97208162
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:23 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Onzin, die discussie is er nooit geweest. Iedereen is het er bij voorbaat al over eens dat degene in een relatie hoofdverantwoordelijk is. Dat onslaat jou echter niet van je "plicht" tot fatsoenlijk gedrag.
Die discussie is er wel geweest, ik heb namelijk gesteld mij niet verantwoordelijk te voelen voor andermans relatie. Ik heb die verantwoordelijkheid grotendeels bij de vreemdganger gelegd, en mijn onderbouwing voor die mening is dat ze het anders wel met iemand anders doet.

Ik heb overigens al gesteld dat ik er nog wel enige waarden op na houd, maar ik heb het vermoeden dat jij al conclusies hebt getrokken en dat wat ik ook zeg jou niet van je dogma's af kan helpen. Dat jij je moreel verplicht voelt om 'netjes' te blijven heb ik niets op tegen. Ik verbind dan ook geen waardeoordelen aan jouw mening.

quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dat vind je, dat is wel duidelijk, want dat herhaal je steeds.

En ik vind dat als je er willens en wetens in die situatie voor kiest om een ONS met haar te hebben, erken het dan gewoon en probeer niet slap je eigen verantwoordelijkheid haar kant op te schuiven.
Ik vind dat ik geen verantwoordelijkheid voor haar relatie heb. Dan zijn we het daarover oneens. De enige verantwoordelijkheid die ik meen te hebben is dat ik niet zelf moedwillig in relaties ga stoken. Dat doe ik dan ook niet.
pi_97208250
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:30 schreef Mystikvm het volgende:

Ik vind dat ik geen verantwoordelijkheid voor haar relatie heb. Dan zijn we het daarover oneens. De enige verantwoordelijkheid die ik meen te hebben is dat ik niet zelf moedwillig in relaties ga stoken. Dat doe ik dan ook niet.
Waar ligt dat verschil 'm dan in? Als je gaat stoken in een relatie en zij gaat daarop in, dan kan je ook stellen dat die relatie sowieso al niet goed zat.
  maandag 23 mei 2011 @ 17:34:58 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_97208376
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:30 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Niet de verantwoordelijkheid voor haar relatie. De verantwoordelijkheid voor jouw keuze om met haar naar bed te gaan terwijl je weet dat ze een relatie heeft.
pi_97208401
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waar ligt dat verschil 'm dan in? Als je gaat stoken in een relatie en zij gaat daarop in, dan kan je ook stellen dat die relatie sowieso al niet goed zat.
Ik vind verleiden of verleid worden wel een groot verschil (als je het zo zwart-wit stelt)
Finally, someone let me out of my cage
pi_97208414
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is niet altijd waar, denk ik. Er is een verschil tussen in de verleiding komen en de verleiding opzoeken.

Wat mij betreft gaat het erom dat ik me prettig moet voelen bij een situatie. Ik voel me onprettig als ik het initiatief neem om in een relatie te stoken. Ik voel me een stuk prettiger bij een situatie waarin zij besluit in haar eigen relatie te stoken.

Dat mijn mening fundamenteel verschilt van die van anderen respecteer ik.
  maandag 23 mei 2011 @ 17:36:33 #25
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_97208425
Wat maakt het nou uit of iemand een relatie heeft of niet? Dat os mijn probleem niet als de vrouw in kwestie vreemd gaat.

Ander verhaal is het als het gaat om een vriendin van een vriend van mij.

Maar ken ik de partner in kwestie niet maakt het mij niks uit. Haar probleem niet de mijne. Tevens ben ik van mening dat wanneer ze vreemd gaat de relatie toch niet top is.

Als ik in een relatie zit zal ik nooit en te nimmer vreemd gaan. Op het moment dat ik die behoefte heb weet ik direct dat ik eens goed naar me huidige relatie moet kijken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_97208649
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Niet de verantwoordelijkheid voor haar relatie. De verantwoordelijkheid voor jouw keuze om met haar naar bed te gaan terwijl je weet dat ze een relatie heeft.
In die keuze schuilt geen verantwoordelijkheid. Je vindt het OK, of niet OK. Het verdient niet de schoonheidsprijs, maar ik zit er niet heel erg mee.

Mijn mening is als volgt: als ik verantwoordelijkheid zou hebben, dan is de enige wat ik doe 'nee' zeggen en haar wijzen op haar relatie. Hoe is dat anders dan verantwoordelijkheid nemen voor haar relatie?

Daarnaast heb ik ook het idee dat men de indruk heeft dat ik niet trouw of loyaal zou zijn in een relatie. Dat is natuurlijk onzin want de besproken zaken gaan niet hand in hand met onbetrouwbaarheid. En over het 'wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet'...Het is mij geschied. Ik heb het mijn ex kwalijk genomen, niet de jongen met wie ze het deed. Dat is verspilde energie en ik begrijp hem wel. Ik zou mijn ex ook niet weigeren ;) Deze pot zal de ketel niet verwijten.

Tenslotte: Dit komt echt niet wekelijks voor ofzo en ik maak er geen sport van :') Heb dit één keer meegemaakt, maar ben over het algemeen deze mening toegedaan.

Ik vind dat wat nuancering wel op zijn plaats is.
pi_97208798
Ik zou het zelf niet doen. Eén nacht dingen zijn nu niet voor mij bedoeld. Daarbij zou een dergelijke situatie te complex zijn. Lange termijn dingen zou ik niet met een dergelijk persoon doen, mede door het gevaar van herhaling.

Maar als het om een één nacht iets gaat... Ik zie het niet als immoreel of onjuist als degene die in een relatie zit de move maakt op een passieve buitenstaander en hij/zij niet bevriend is met de andere persoon in de relatie (vanuit de buitenstaander pov).

Ik heb ONS moeten googlen :P
  maandag 23 mei 2011 @ 17:45:05 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_97208836
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:41 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

In die keuze schuilt geen verantwoordelijkheid. Je vindt het OK, of niet OK. Het verdient niet de schoonheidsprijs, maar ik zit er niet heel erg mee.

Mijn mening is als volgt: als ik verantwoordelijkheid zou hebben, dan is de enige wat ik doe 'nee' zeggen en haar wijzen op haar relatie. Hoe is dat anders dan verantwoordelijkheid nemen voor haar relatie?

Daarnaast heb ik ook het idee dat men de indruk heeft dat ik niet trouw of loyaal zou zijn in een relatie. Dat is natuurlijk onzin want de besproken zaken gaan niet hand in hand met onbetrouwbaarheid. En over het 'wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet'...Het is mij geschied. Ik heb het mijn ex kwalijk genomen, niet de jongen met wie ze het deed. Dat is verspilde energie en ik begrijp hem wel. Ik zou mijn ex ook niet weigeren ;) Deze pot zal de ketel niet verwijten.

Tenslotte: Dit komt echt niet wekelijks voor ofzo en ik maak er geen sport van :') Heb dit één keer meegemaakt, maar ben over het algemeen deze mening toegedaan.

Ik vind dat wat nuancering wel op zijn plaats is.
De verantwoordelijkheid nemen voor jouw keuze is je niet een beetje lafjes verschuilen achter 'als ze het niet met mij doet dan doet ze het wel met een ander'.
  maandag 23 mei 2011 @ 17:46:28 #29
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_97208912
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:44 schreef greatjob het volgende:
Lange termijn dingen zou ik niet met een dergelijk persoon doen, mede door het gevaar van herhaling.
wat bedoel je
  maandag 23 mei 2011 @ 17:48:03 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_97208987
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:46 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

wat bedoel je
Dat ze weer vreemdgaat.
pi_97209008
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:46 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

wat bedoel je
Ik zou nooit een relatie kunnen beginnen met iemand die mij als vreemdgaan materiaal heeft gebruikt. Als ze vreemd is gegaan, wat belet haar om dit te doen als wij in een relatie zitten. Daarbij zou ik haar gewoon niet vertrouwen en heeft de relatie zodoende geen goede basis.
pi_97209044
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:35 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik vind verleiden of verleid worden wel een groot verschil (als je het zo zwart-wit stelt)
Ja, maar het 'de relatie zat dan toch niet goed' argument gaat in beide gevallen op.
pi_97209078
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is niet altijd waar, denk ik. Er is een verschil tussen in de verleiding komen en de verleiding opzoeken.

Wat mij betreft gaat het erom dat ik me prettig moet voelen bij een situatie. Ik voel me onprettig als ik het initiatief neem om in een relatie te stoken. Ik voel me een stuk prettiger bij een situatie waarin zij besluit in haar eigen relatie te stoken.

Dat mijn mening fundamenteel verschilt van die van anderen respecteer ik.
Oke, dat stoken is dan jouw morele grens waar jij je niet prettig bij voelt. Lijkt mij niets mis mee.
pi_97209158
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:48 schreef greatjob het volgende:

[..]

Ik zou nooit een relatie kunnen beginnen met iemand die jou als vreemdgaan materiaal heeft gebruikt. Als ze vreemd is gegaan, wat belet haar om dit te doen als wij in een relatie zitten. Daarbij zou ik haar gewoon niet vertrouwen en heeft de relatie zodoende geen goede basis.
Hier ben ik het mee eens. Een relatie baseer je op vertrouwen, en een vreemdganger is niet heel betrouwbaar.

quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

De verantwoordelijkheid nemen voor jouw keuze is je niet een beetje lafjes verschuilen achter 'als ze het niet met mij doet dan doet ze het wel met een ander'.
Jij noemt het 'lafjes verschuilen' en 'verantwoordelijkheid afschuiven'. Ik zie dat niet zo. Naar mijn mening loop ik helemaal niet weg voor verantwoordelijkheden. De enige verantwoordelijkheid die ik meen te hebben is dat ik niet iemand afpak, en dat ik niet iemand in de verleiding breng.

We verschillen blijkbaar gewoon van mening. Ik kan daar heel goed mee leven.
pi_97209174
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, maar het 'de relatie zat dan toch niet goed' argument gaat in beide gevallen op.
Ja, maar zelf verleiden is een soort van met voorbedachte rade vind ik :P.
Natuurlijk is het allebei 'fout', maar het een vind ik wel erger.
Finally, someone let me out of my cage
pi_97209222
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:51 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ja, maar zelf verleiden is een soort van met voorbedachte rade vind ik :P.
Natuurlijk is het allebei 'fout', maar het een vind ik wel erger.
Seksen met iemand waarvan je weet dat die bezet is, is ook met voorbedachte rade. :P

Nee, ik snap dat gevoelsmatig het ene erger is omdat je dan bewust stookt zonder aanleiding.
pi_97209240
Wat is luddevuh :?
Children of the night. What music they make.
pi_97209374
En iedereen negeert de post van MTVGN :')
pi_97209428
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:52 schreef DeHovenier het volgende:
Ludduvudduh = Liefdesverdriet.
pi_97209522
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:14 schreef MTVGN het volgende:
Heb ff een tijdje niet meegelezen (want: te druk), maar ff snel bijgelezen door de laatste 100 posts in het vorige deel te lezen en ik moet zeggen: interessante topic-wending. Er zit namelijk al een tijdje een bezette vrouw achter mij aan, waarmee ik vrij vaak (enkele keren in de maand) afspreek en vrijwel altijd zonder haar vriend erbij, die ik dus wel een beetje ken, maar ook weer niet heel erg goed. Het heeft er alle schijn van dat ik met haar dingen zou kunnen doen, maar dat heb ik tot nu toe steeds afgehouden omdat ik het niet vind kunnen aangezien zij bezet is.
Maar ... eerlijk gezegd weet ik niet helemaal zeker of ik dat steeds maar vol blijf houden aangezien ze wel degelijk in de categorie "aantrekkelijk genoeg om ..." valt, maar aangezien seks voor mij de eerste keer zou zijn zou dat het wel dubbel spannend maken en dus denk ik dat ik het uit de weg blijf gaan.

Tsja, beetje jammer dat op een normale manier een leuke, vrijgezelle, vrouw tegenkomen bij mij steeds niet gebeurt, maar dit wel op m'n pad is gekomen. Heb ik weer ...
Het is heel simpel. Voel jij je er niet goed bij? Niet doen. Maakt het je niet zoveel uit? Wel doen.

Mocht die bekende erachter komen kan je natuurlijk wel veel gezeur verwachten.
pi_97209524
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oke, dat stoken is dan jouw morele grens waar jij je niet prettig bij voelt. Lijkt mij niets mis mee.
Ik zou gewoon weg niet stoken, omdat ik mij hier niet prettig bij voel (ongeacht of het om een relatie gaat of niet). Het is niet zwart en wit. Zo hebben alle situaties een eigen verhaal. 2 voorbeelden:

Situatie 1
Meisje zit in een in slechte relatie waarin ze mishandeld wordt. Vriend van me jaren lang verliefd op haar en stookt. Dan zou ik er niks van denken.

Situatie 2
Dronken meisje is weken zonder vriend door zijn werk. Een vriend van me zit te stoken en haar onzeker te maken, om vervolgens zijn slag te slaan. Dan zou ik er wel wat van zeggen en hem mogelijk als een klootzak zien die ik niet meer als vriend wil hebben.

Ik denk dat je begrijpt wat ik bedoel.
pi_97209540
quote:
:@

quote:

Niets mee doen. Jij bent hier degene die meer wil, dus er werk van maken betekent dat zij haar relatie wellicht opgeeft terwijl dat helemaal niet nodig hoeft te zijn. Als haar relatie stukgaat, dan gebeurt dat ook wel om andere redenen en dan kan jij er altijd nog werk van maken.

EDIT: Wat Straw zegt is ook waar, maar goed, laat ik maar niet beginnen over verantwoordelijkheden :')
pi_97209883
quote:

Ach. Je weet nu wel dat 'aantrekkelijk genoeg om' dames je leuk kunnen vinden, zelfs als ze in een relatie zitten.
pi_97209904
Ik kijk op dit moment een film met een chick online (uit m'n klas), over versieren gesproken 8-)
pi_97209985
GJ man! Focus on her, niet op FOK! :s)
pi_97210006
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 18:06 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik kijk op dit moment een film met een chick online (uit m'n klas), over versieren gesproken 8-)
Vreemdganger!
pi_97210605
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 18:08 schreef greatjob het volgende:
GJ man! Focus on her, niet op FOK! :s)
Haha, is niks hoor.

quote:
16s.gif Op maandag 23 mei 2011 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vreemdganger!
Wie weet... :9
pi_97211226
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:59 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

:@

[..]

Niets mee doen. Jij bent hier degene die meer wil, dus er werk van maken betekent dat zij haar relatie wellicht opgeeft terwijl dat helemaal niet nodig hoeft te zijn. Als haar relatie stukgaat, dan gebeurt dat ook wel om andere redenen en dan kan jij er altijd nog werk van maken.

EDIT: Wat Straw zegt is ook waar, maar goed, laat ik maar niet beginnen over verantwoordelijkheden :')
Vanwaar die " :@ " :?
pi_97211947
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:27 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Lijkt me moeilijk, zo'n groot contrast in je normale gedrag en je gedrag wat je vertoond als je een meisje met bijbedoelingen benaderd. Misschien stel je op dat moment je verwachtingen te hoog? Als je wel contact met iemand kan hebben zonder bijbedoelingen, moet je misschien eerst leren om vriendschappelijk contact te leggen met meiden, als tussenweg?
Ja dit is ook heel erg vervelend. het komt denk ik gewoon doordat ik helemaal niet kan flirten. het is niet zo dat ik bang ben voor vrouwen, ik kan prima met een kassameisje praten, maar gewoon totaal niet flirten. een gesprek blijft dan erg formeel met het gebruikelijke goedemiddag/hai/ik wil graag pinnen etc. Vanmiddag bijvoorbeeld, toen ik een leuke situatie had met een leuk kassameisje die met een glimlach iets vroeg. veel mensen kunnen daar goed op inspelen en weten zon meisje in te pakken. ik kan dat dus totaal niet en blijf erg serieus. dat vind ik zelf ook erg jammer.

dat flirten en inspelen op situaties, daar ligt mijn probleem dus. totaal niet weten hoe je een vlugge situatie weet om te draaien in een flirt. is dat niet essentieel?
  maandag 23 mei 2011 @ 18:53:05 #50
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97211997
quote:
liefdesverdriet maar dan op z'n breezers geschreven. :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_97212608
Nou, dat verhaal van die papegaai en piraat sloeg nergens op, dit werkt wel; Hoe voelt het nou om het knapste meisje in de zaal te zijn? :D
  maandag 23 mei 2011 @ 19:10:03 #52
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97212781
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 19:06 schreef Hoogheid het volgende:
Nou, dat verhaal van die papegaai en piraat sloeg nergens op, dit werkt wel; Hoe voelt het nou om het knapste meisje in de zaal te zijn? :D
"Deed het zeer toen je uit de hemel viel?"
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_97212802
Toch nog even reageren nu ik terug ben.

quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het klonk een beetje alsof je egoïstisch handelen ten koste van anderen aan het goedpraten was, excusses als dat niet zo is. Alle mensen egoïstisch noemen is te zwart/wit, er zijn inderdaad gradaties en egoïsme heeft een heel negatieve bijklank. En ik geloof nu wel dat mensen soms dingen doen die niet puur uit eigenbelang zijn.
Dan begreep je me verkeerd vrees ik, aangezien ik over egoïsme in het algemeen had. En het heeft inderdaad een negatieve bijklank waardoor mensen fel reageren dat zij helemaal niet zo zijn maar het zit nou eenmaal ingebakken in onze natuur. Het hele overleven is een egoïstisch iets, zelfs als mensen anderen helpen kan dit egoïstische redenen hebben. Je wil aardig gevonden worden, hoger op de sociale ladder komen of de kans vergroten dat de ander jou later zal helpen. En dat mensen wel eens iets doen wat niet puur uit eigenbelang is vind ik logisch, er kunnen prima andere motivaties bestaan naast de wat egoïstische motivaties.
Ik zeg dus niet dat je anderen moet schaden met je handelingen, ik stel alleen dat egoïsme diep geworteld is in onze natuur. Uitzonderingen overleefden vroeger niet, als ze al bestonden.
Een ander moedwillig schaden valt meer onder extremere vormen, en die vormen zijn er van elke menselijke eigenschap wel te vinden.
  maandag 23 mei 2011 @ 19:16:15 #54
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97213058
Ik wil toch m'n mening ten opzichte van mystikvm nog iets bijstellen. Hoewel ik nog steeds een andere mening ben aangedaan, ben ik blij dat je je mening al een stuk hebt genuanceerd, door te stellen niet bewust achter een bezet persoon aan te gaan als deze niet eerst een move maakt. :)

Echter denk ik dat het meestal niet direct van 1 kant komt, het is een samenspel, en wanneer jij dan beslist er wat mee te doen...? tja, ik zou er sowieso niet aan meedoen, van mijn medemensen hoop ik enkel op een zo net mogelijke houding t.o.v. elkaar :)

Het argument als ik het niet doe, dan een ander wel, blijf ik bijzonder slecht vinden, want daarmee kun je in principe elk gedrag als sneeuwbaleffect goedpraten. Bijvoorbeeld als je een fiets ziet die niet op slot staat, pik je die dan ook maar omdat een ander het anders toch wel doet?
pi_97213242
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 19:16 schreef Chewbalhaar het volgende:
Bijvoorbeeld als je een fiets ziet die niet op slot staat, pik je die dan ook maar omdat een ander het anders toch wel doet?
Ook zoiets idd.

Kan je wel zeggen dat het niet leuk is als je fiets wordt gejat. Het eerste wat mensen zeiden tegen me: nou dan jat je er toch een terug? :|W
pi_97213440
quote:
Ik wil toch m'n mening ten opzichte van mystikvm nog iets bijstellen. Hoewel ik nog steeds een andere mening ben aangedaan, ben ik blij dat je je mening al een stuk hebt genuanceerd, door te stellen niet bewust achter een bezet persoon aan te gaan als deze niet eerst een move maakt. :)
Ik dacht dat hij vanaf het begin al stelde dat hij niet zou gaan stoken in een relatie, maar wel in zou gaan op avances en mee zou flirten. Dat was in ieder geval wel de reden waarom ik het meteen met hem eens was daarover.
  maandag 23 mei 2011 @ 19:33:04 #57
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97213938
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 19:24 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij vanaf het begin al stelde dat hij niet zou gaan stoken in een relatie, maar wel in zou gaan op avances en mee zou flirten. Dat was in ieder geval wel de reden waarom ik het meteen met hem eens was daarover.
Lees dan ook even de tweede alinea. Waar ligt die grens. gewoon een beetje flirten kan ook vrij onschuldig zijn, en in eerste instantie leek hij daar al vrij snel op in te gaan. Dat is kun je verwoorden als niet zelf doelbewust gaan stoken in een relatie, maar vind ik nog steeds verwerpelijk.
  maandag 23 mei 2011 @ 19:34:31 #58
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97214026
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ook zoiets idd.

Kan je wel zeggen dat het niet leuk is als je fiets wordt gejat. Het eerste wat mensen zeiden tegen me: nou dan jat je er toch een terug? :|W
Idd :')
Overigens heb ik er ook wel eens een terug gejat nadat de mijne was gejat hoor :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_97214206
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 19:34 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Idd :')
Overigens heb ik er ook wel eens een terug gejat nadat de mijne was gejat hoor :@

SPOILER
Dan meer dan terecht. Mijn fiets was fel groen, dus ik heb die dagen daarna nog wel een beetje Groningen doorgelopen op zoek naar die fiets. Valt toch wel op, had ook één handrem. En op marktplaats gekeken. Maar helaas.
pi_97214247
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 19:33 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Lees dan ook even de tweede alinea. Waar ligt die grens. gewoon een beetje flirten kan ook vrij onschuldig zijn, en in eerste instantie leek hij daar al vrij snel op in te gaan. Dat is kun je verwoorden als niet zelf doelbewust gaan stoken in een relatie, maar vind ik nog steeds verwerpelijk.
Die had ik ook gelezen, maar die is niet heel relevant voor mijn opmerking. Dus daarom liet ik het weg. Als het enkel onschuldig flirten is zal er vast geen ONS van komen.
  maandag 23 mei 2011 @ 19:38:16 #61
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_97214304
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan meer dan terecht. Mijn fiets was fel groen, dus ik heb die dagen daarna nog wel een beetje Groningen doorgelopen op zoek naar die fiets. Valt toch wel op, had ook één handrem. En op marktplaats gekeken. Maar helaas.
Op Zernike staat wel een felgroene fiets :'). True story. En een meid uit mijn klas had ook een felgroene fiets die uiteindelijk gejat is.
I never workout
pi_97214658
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 18:36 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Vanwaar die " :@ " :?
Omdat ik vergeten was te reageren, terwijl dat juist meer ontopic was dan de verhitte discussie.

quote:
:)

quote:
Echter denk ik dat het meestal niet direct van 1 kant komt, het is een samenspel, en wanneer jij dan beslist er wat mee te doen...? tja, ik zou er sowieso niet aan meedoen, van mijn medemensen hoop ik enkel op een zo net mogelijke houding t.o.v. elkaar :)
Natuurlijk. Ik kan haar ook negeren. Ik kan er ook niet op ingaan. Ik ben het wel met Lienekien en jou eens dat ik geen hulpeloos wezen ben die niets anders kan doen dan erop ingaan, ik kies daarvoor. Maar wel met bovenstaande kanttekening. Dat is hoe ik in elkaar steek, het siert je dat jij bij jouw principes blijft. Ik denk wel dat, als je er nog niet achter bent, je nog mee gaat maken dat heel veel mensen denken zoals ik. En er zijn er ook heel veel die er geen enkel probleem mee hebben om een relatie te vernielen om zo iemand voor zichzelf te winnen :N Die gaan nog veel verder, en die zouden het hier ook nog ontkennen. Ik geef toe hoe ik in bepaalde situaties handel en kan zeggen dat, hoewel mijn principes een stuk verder van de maatschappelijke norm af liggen, ik wel altijd bij mijn principes blijf en integer handel binnen mijn eigen maatschappijbeeld.

quote:
Het argument als ik het niet doe, dan een ander wel, blijf ik bijzonder slecht vinden, want daarmee kun je in principe elk gedrag als sneeuwbaleffect goedpraten. Bijvoorbeeld als je een fiets ziet die niet op slot staat, pik je die dan ook maar omdat een ander het anders toch wel doet?
Dat is crimineel. Wel een goede vergelijking, maar dit gaat om behoeften. Als een man heb ik van tijd tot tijd behoefte aan seks. Het is helemaal waar dat ik geil ben, dat de situatie voldoet aan hoe ik hem eerder heb beschreven en dat ik mijn kans grijp. Anders doet iemand anders het. Ik heb (gelukkig) geen behoefte aan fietsen stelen, daarom laat ik die staan. En daarom jat ik ook geen andere fiets als de mijne gejat is.
pi_97217815
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gejatte fietsen verkopen ze echt niet op Marktplaats...
pi_97218190
Eerste dag in de brugklas, gelijk de snelheidsmeter van de fiets gejat. Ik was zo trots op dat ding. ;(
Ron Paul 2012
pi_97218574
Eerst had ik respect voor Mystikvm, omdat hij kan wat ik niet kan, en nu blijkt ook hij al een eikel tegen meisjes te zijn. En dat telt niet alleen voor hem, dat doet het voor meerdere mensen hier :)

Als ik niet beter wist zou ik bijna geloven dat het loonde om je zo te gedragen :) .
pi_97218765
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

Gejatte fietsen verkopen ze echt niet op Marktplaats...
Werd me aangeraden door iemand die zo z'n fiets terugvond.
pi_97218855
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef benzin het volgende:
Eerst had ik respect voor Mystikvm, omdat hij kan wat ik niet kan, en nu blijkt ook hij al een eikel tegen meisjes te zijn. En dat telt niet alleen voor hem, dat doet het voor meerdere mensen hier :)

Als ik niet beter wist zou ik bijna geloven dat het loonde om je zo te gedragen :) .
Eikel tegen meisjes? Dat haal ik er niet echt uit.
pi_97218873
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef benzin het volgende:

Ik ben geen eikel tegen vrouwen. ;(
Ron Paul 2012
pi_97218897
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Werd me aangeraden door iemand die zo z'n fiets terugvond.
De figuren die het jatten hebben wel hun afzetmarkt. Een fiets is ook zo verkocht in de stad. Kleine kans dat je 'm terug gaat vinden op Marktplaats. CS geef ik je meer kans.
pi_97219017
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Eikel tegen meisjes? Dat haal ik er niet echt uit.
Ik doel hierop:

quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Om dan toch on-topic te blijven: ik word omringd door bezette vrouwen. Ik ben niet gemeen, maar ga flirten met bezette vrouwen niet uit de weg en als er iets meer gebeurt dan ben ik niet heel integer, ik ga daar gewoon in mee onder het mom van 'ik ben niet verantwoordelijk voor andermans relatie'.

Hoe zien anderen dat? Ik heb namelijk het idee dat veel mensen die moeilijk contact maken toch een bepaalde morele standaard hebben die behoorlijk overdreven kan zijn. Niet dat elke relatie maar kapot gemaakt moet worden, maar vrouwen vallen over het algemeen ook niet voor de typetjes 'white knight' die vooral hoffelijk en onberispelijk is.
pi_97219153
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:49 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik doel hierop:

[..]

Los van of je dat netjes vindt of niet, die dames zijn er toch zelf bij?
pi_97219250
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

De figuren die het jatten hebben wel hun afzetmarkt. Een fiets is ook zo verkocht in de stad. Kleine kans dat je 'm terug gaat vinden op Marktplaats. CS geef ik je meer kans.
Het is al een half jaar terug, heb inmiddels al een nieuwe fiets die ik dubbel op slot zet ergens aan vast. :P
pi_97219291
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:49 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik doel hierop:

[..]

Dat is toch niet lullig voor die vrouwen, eerder voor die vriendjes.
pi_97219294
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is al een half jaar terug, heb inmiddels al een nieuwe fiets die ik dubbel op slot zet ergens aan vast. :P
Gekocht van een junk? :P
pi_97219325
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:50 schreef Halcon het volgende:

[..]

Los van of je dat netjes vindt of niet, die dames zijn er toch zelf bij?
Ik vind dat je dat niet kan maken. Zo hoort het gewoon niet.

Maar sowieso bevalt zijn hele opstelling me niet over die morele standaarden :)
pi_97219349
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:53 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik vind dat je dat niet kan maken. Zo hoort het gewoon niet.

Maar sowieso bevalt zijn hele opstelling me niet over die morele standaarden :)
Daar kun je over twisten inderdaad, maar feit is en blijft dat die dames er zelf ook bij zijn!
  maandag 23 mei 2011 @ 20:54:57 #77
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97219488
Haha :D Het duurt nog wel even. Maar die match van Paiq wil wel met mijn naar Harry Potter toe.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_97219622
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
Haha :D Het duurt nog wel even. Maar die match van Paiq wil wel met mijn naar Harry Potter toe.
Goed geregeld. Heb je allemaal aan mij te danken zeker? :7
Ron Paul 2012
  maandag 23 mei 2011 @ 20:57:18 #79
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97219657
quote:
Oeh leuk! Een ouderwetse bios-date. O+
En dan de film half missen omdat je alleen maar bezig bent met hoe je de ander's hand zo sneaky mogelijk te pakken krijgt. :P
pi_97219682
quote:
Ga je alleen naar de bioscoop?
pi_97219689
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:57 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

En dan de film half missen omdat je alleen maar bezig bent met hoe je de ander's hand zo sneaky mogelijk te pakken krijgt. :P
Alleen de hand? :9
  maandag 23 mei 2011 @ 20:58:09 #82
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97219724
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Alleen de hand? :9
Bij goede respons natuurlijk niet. :9
pi_97219749
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:58 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Hehehehe. Zo ja. ^O^
pi_97219981
quote:
_O_
  maandag 23 mei 2011 @ 21:02:04 #85
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97220041
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:56 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Goed geregeld. Heb je allemaal aan mij te danken zeker? :7
Nee :6
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:57 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat is een excuus om nog een keer te gaan en de andere helft te kijken :P
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:57 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Voorlopig wel
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:58 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Mmm dat is wellicht nog wat te veel gevraagd :P
14 SHADES OF GREY
pi_97220087
quote:

[..]

Na de film nog even het heggetje scheren. :9
pi_97220293
Mijn fiets is een vier maanden geleden ook gejat, was net uit de verzekering en het was echt een super dure fiets, had er een vet goed slot omheen maar tóch is ie gejat. Dus heb ik een fiets teruggejat aangezien ik wel moest fietsen die tijd (zo'n kutfiets zonder slot erop heb ik gejat) en die wordt niet gejat, gelukkig. :) Besides that krijg ik wel weer een nieuwe fiets binnenkort omdat mijn moeder persé wilt dat ik op een goede fiets rijd terwijl ik het zelf niet echt nodig vind. Maar goed zodra ik mijn rijbewijs heb en een auto gebruik ik die fiets ook niet weer. :9
  maandag 23 mei 2011 @ 21:09:13 #88
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97220569
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 21:05 schreef iwannabehigh het volgende:
Mijn fiets is een vier maanden geleden ook gejat, was net uit de verzekering en het was echt een super dure fiets, had er een vet goed slot omheen maar tóch is ie gejat. Dus heb ik een fiets teruggejat aangezien ik wel moest fietsen die tijd (zo'n kutfiets zonder slot erop heb ik gejat) en die wordt niet gejat, gelukkig. :) Besides that krijg ik wel weer een nieuwe fiets binnenkort omdat mijn moeder persé wilt dat ik op een goede fiets rijd terwijl ik het zelf niet echt nodig vind. Maar goed zodra ik mijn rijbewijs heb en een auto gebruik ik die fiets ook niet weer. :9
mensen die dure fietsen kopen :')
mensen die fietsen verzekeren :')

nederlandse burgerlijkheid . :r
nu is mijn achting voor jou gedaald
pi_97220709
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 21:02 schreef Halcon het volgende:
Na de film nog even het heggetje scheren. :9
Een Braziliaanse wax bedoel je?
pi_97220783
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 21:09 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Mensen die centjes aftroggelen van hun ouders en van oude dametjes in de Aldi. :')
pi_97220815
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 21:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mensen die centjes aftroggelen van hun ouders en van oude dametjes in de Aldi. :')
Zo kan je nog wel even blijven doorgaan over hem, zijn we zo bij deel 100.
Ron Paul 2012
pi_97220828
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 21:09 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens. Helaas vindt mijn moeder dat belangrijk. :)
pi_97220910
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2011 21:11 schreef Techno het volgende:

[..]

Een Braziliaanse wax bedoel je?
_O-
pi_97221244
quote:

[..]

Nee, met die meid dus, wel opletten hè!
pi_97221281
Biosdates zijn liev. O+

En nog leuker als de zaal verder leeg is. :9~
  maandag 23 mei 2011 @ 21:20:43 #96
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97221295
quote:
16s.gif Op maandag 23 mei 2011 21:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, met die meid dus, wel opletten hè!
:')
  maandag 23 mei 2011 @ 21:21:02 #97
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97221312
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Biosdates zijn liev. O+

Echt hè.. *zwijmel*
pi_97221317
quote:
Biosdates zijn liev. O+

Ooit gehad? :)
  maandag 23 mei 2011 @ 21:21:12 #99
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97221321
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 21:13 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens. Helaas vindt mijn moeder dat belangrijk. :)
oh gelukkig, dan heb ik me niet vergist in jou. me achting voor je is weer gestegen :D

echt irritant he die ouders, ik heb dat ook. dan vinden ze me voertuigen(en ook me fietsen) wrakken, en onveilig , en blahblah.... het slaat nergens op.

gewoon oude fiets in een schuur zoeken, en liefst voor gratis gaan, en alles altijd provisorisch fixen is mijn motto.

ik raad aan bij de eerste grof vuil bij jou gewoon een fiets van het grof vuil te halen(die burgers weggoooien), en dan is het probleem opgelost.
pi_97221332
quote:
Biosdates zijn liev. O+

Naar wat voor slechte films ga jij dan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')