SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
In de zin van een middel is het wel een goeie vergelijking, maar een knuppel heeft geen keuze, het leeft niet, jij wel als je wordt ingezet op die manier.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat mag. Ik vind het ook geen rare mening.
Ik vind het trouwens wel een goede vergelijking. De vreemdganger zoekt een middel, net als iemand die jou wil slaan ook een middel zoekt. Als iemand met mij vreemdgaat, dan ben ik het middel. Ik zal nooit aansturen op seks met iemand die in een relatie zit zonder eerst wederzijdse interesse bevestigd te hebben gekregen.
Je bedoelt wanneer ik toch toehap?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wanneer ga je dan zeg maar te ver
dat je geen boot meer afhoudt
Dat klopt, maar ik blijf er wel bij dat als ik het niet ben, het uiteindelijk wel iemand anders wordt. Wie moet het dan het meest worden aangerekend?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In de zin van een middel is het wel een goeie vergelijking, maar een knuppel heeft geen keuze, het leeft niet, jij wel als je wordt ingezet op die manier.
Uiteraard moet het jou niet het meest worden aangerekend, maar de persoon die met jou vreemdgaat. Dat was de discussie ook niet lijkt me. Meer dat je er vanuit moreel besef niet aan mee wil doen tot dat die andere persoon de relatie beindigd heeft.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik blijf er wel bij dat als ik het niet ben, het uiteindelijk wel iemand anders wordt. Wie moet het dan het meest worden aangerekend?
Doet een modje wel even.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:07 schreef heloef het volgende:
Had dan tenminste die tik fout er uit gahaald
En duik je dan wel of niet met haar het bed in?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik blijf er wel bij dat als ik het niet ben, het uiteindelijk wel iemand anders wordt. Wie moet het dan het meest worden aangerekend?
Als het een ONS is, ja. Als voor of na die ONS blijkt dat ze meer dan leuk voor een keertje vindt, dan niet (meer). In relaties stoken om iemand af te pakken doe ik niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En duik je dan wel of niet met haar het bed in?
Waarom dan dat 'als ik het niet word (waar ze mee vreemd gaat) dan wordt het wel een ander'? Dat klinkt als een halfslachtige rechtvaardiging.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als het een ONS is, ja. Als voor of na die ONS blijkt dat ze meer dan leuk voor een keertje vindt, dan niet (meer). In relaties stoken om iemand af te pakken doe ik niet.
De praktijk is niet zwart of wit. Voor mij niet, althans. Ik weet dat van mijzelf, ik kan wel heel hypocriet de moraalridder uithangen maar bij mij werkt dat niet zo.
Die rechtvaardiging heb ik alleen aangehaald in de discussie over wie moreel verantwoordelijk isquote:Op maandag 23 mei 2011 17:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom dan dat 'als ik het niet word (waar ze mee vreemd gaat) dan wordt het wel een ander'? Dat klinkt als een halfslachtige rechtvaardiging.
Zeg dan gewoon 'als ik geil ben en de gelegenheid doet zich voor dan duik ik erop'.
quote:Op maandag 23 mei 2011 17:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom dan dat 'als ik het niet word (waar ze mee vreemd gaat) dan wordt het wel een ander'? Dat klinkt als een halfslachtige rechtvaardiging.
Zeg dan gewoon 'als ik geil ben en de gelegenheid doet zich voor dan duik ik erop'.
Onzin, die discussie is er nooit geweest. Iedereen is het er bij voorbaat al over eens dat degene in een relatie hoofdverantwoordelijk is. Dat onslaat jou echter niet van je "plicht" tot fatsoenlijk gedrag.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die rechtvaardiging heb ik alleen aangehaald in de discussie over wie moreel verantwoordelijk is![]()
Ja, dat vind je, dat is wel duidelijk, want dat herhaal je steeds.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die rechtvaardiging heb ik alleen aangehaald in de discussie over wie moreel verantwoordelijk isDe praktijk is inderdaad dat ik geil ben, zij ook en dat we seks hebben. Neemt niet weg dat ik nog steeds vind dat, als ik het niet ben, wel iemand anders zou kunnen zijn op de duur en dat ik mijn kans grijp.
Die discussie is er wel geweest, ik heb namelijk gesteld mij niet verantwoordelijk te voelen voor andermans relatie. Ik heb die verantwoordelijkheid grotendeels bij de vreemdganger gelegd, en mijn onderbouwing voor die mening is dat ze het anders wel met iemand anders doet.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:23 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Onzin, die discussie is er nooit geweest. Iedereen is het er bij voorbaat al over eens dat degene in een relatie hoofdverantwoordelijk is. Dat onslaat jou echter niet van je "plicht" tot fatsoenlijk gedrag.
Ik vind dat ik geen verantwoordelijkheid voor haar relatie heb. Dan zijn we het daarover oneens. De enige verantwoordelijkheid die ik meen te hebben is dat ik niet zelf moedwillig in relaties ga stoken. Dat doe ik dan ook niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat vind je, dat is wel duidelijk, want dat herhaal je steeds.
En ik vind dat als je er willens en wetens in die situatie voor kiest om een ONS met haar te hebben, erken het dan gewoon en probeer niet slap je eigen verantwoordelijkheid haar kant op te schuiven.
Waar ligt dat verschil 'm dan in? Als je gaat stoken in een relatie en zij gaat daarop in, dan kan je ook stellen dat die relatie sowieso al niet goed zat.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:30 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind dat ik geen verantwoordelijkheid voor haar relatie heb. Dan zijn we het daarover oneens. De enige verantwoordelijkheid die ik meen te hebben is dat ik niet zelf moedwillig in relaties ga stoken. Dat doe ik dan ook niet.
Niet de verantwoordelijkheid voor haar relatie. De verantwoordelijkheid voor jouw keuze om met haar naar bed te gaan terwijl je weet dat ze een relatie heeft.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind dat ik geen verantwoordelijkheid voor haar relatie heb. Dan zijn we het daarover oneens. De enige verantwoordelijkheid die ik meen te hebben is dat ik niet zelf moedwillig in relaties ga stoken. Dat doe ik dan ook niet.
Ik vind verleiden of verleid worden wel een groot verschil (als je het zo zwart-wit stelt)quote:Op maandag 23 mei 2011 17:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar ligt dat verschil 'm dan in? Als je gaat stoken in een relatie en zij gaat daarop in, dan kan je ook stellen dat die relatie sowieso al niet goed zat.
Dat is niet altijd waar, denk ik. Er is een verschil tussen in de verleiding komen en de verleiding opzoeken.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar ligt dat verschil 'm dan in? Als je gaat stoken in een relatie en zij gaat daarop in, dan kan je ook stellen dat die relatie sowieso al niet goed zat.
In die keuze schuilt geen verantwoordelijkheid. Je vindt het OK, of niet OK. Het verdient niet de schoonheidsprijs, maar ik zit er niet heel erg mee.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet de verantwoordelijkheid voor haar relatie. De verantwoordelijkheid voor jouw keuze om met haar naar bed te gaan terwijl je weet dat ze een relatie heeft.
De verantwoordelijkheid nemen voor jouw keuze is je niet een beetje lafjes verschuilen achter 'als ze het niet met mij doet dan doet ze het wel met een ander'.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In die keuze schuilt geen verantwoordelijkheid. Je vindt het OK, of niet OK. Het verdient niet de schoonheidsprijs, maar ik zit er niet heel erg mee.
Mijn mening is als volgt: als ik verantwoordelijkheid zou hebben, dan is de enige wat ik doe 'nee' zeggen en haar wijzen op haar relatie. Hoe is dat anders dan verantwoordelijkheid nemen voor haar relatie?
Daarnaast heb ik ook het idee dat men de indruk heeft dat ik niet trouw of loyaal zou zijn in een relatie. Dat is natuurlijk onzin want de besproken zaken gaan niet hand in hand met onbetrouwbaarheid. En over het 'wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet'...Het is mij geschied. Ik heb het mijn ex kwalijk genomen, niet de jongen met wie ze het deed. Dat is verspilde energie en ik begrijp hem wel. Ik zou mijn ex ook niet weigerenDeze pot zal de ketel niet verwijten.
Tenslotte: Dit komt echt niet wekelijks voor ofzo en ik maak er geen sport vanHeb dit één keer meegemaakt, maar ben over het algemeen deze mening toegedaan.
Ik vind dat wat nuancering wel op zijn plaats is.
wat bedoel jequote:Op maandag 23 mei 2011 17:44 schreef greatjob het volgende:
Lange termijn dingen zou ik niet met een dergelijk persoon doen, mede door het gevaar van herhaling.
Ik zou nooit een relatie kunnen beginnen met iemand die mij als vreemdgaan materiaal heeft gebruikt. Als ze vreemd is gegaan, wat belet haar om dit te doen als wij in een relatie zitten. Daarbij zou ik haar gewoon niet vertrouwen en heeft de relatie zodoende geen goede basis.quote:
Ja, maar het 'de relatie zat dan toch niet goed' argument gaat in beide gevallen op.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:35 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik vind verleiden of verleid worden wel een groot verschil (als je het zo zwart-wit stelt)
Oke, dat stoken is dan jouw morele grens waar jij je niet prettig bij voelt. Lijkt mij niets mis mee.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is niet altijd waar, denk ik. Er is een verschil tussen in de verleiding komen en de verleiding opzoeken.
Wat mij betreft gaat het erom dat ik me prettig moet voelen bij een situatie. Ik voel me onprettig als ik het initiatief neem om in een relatie te stoken. Ik voel me een stuk prettiger bij een situatie waarin zij besluit in haar eigen relatie te stoken.
Dat mijn mening fundamenteel verschilt van die van anderen respecteer ik.
Hier ben ik het mee eens. Een relatie baseer je op vertrouwen, en een vreemdganger is niet heel betrouwbaar.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:48 schreef greatjob het volgende:
[..]
Ik zou nooit een relatie kunnen beginnen met iemand die jou als vreemdgaan materiaal heeft gebruikt. Als ze vreemd is gegaan, wat belet haar om dit te doen als wij in een relatie zitten. Daarbij zou ik haar gewoon niet vertrouwen en heeft de relatie zodoende geen goede basis.
Jij noemt het 'lafjes verschuilen' en 'verantwoordelijkheid afschuiven'. Ik zie dat niet zo. Naar mijn mening loop ik helemaal niet weg voor verantwoordelijkheden. De enige verantwoordelijkheid die ik meen te hebben is dat ik niet iemand afpak, en dat ik niet iemand in de verleiding breng.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De verantwoordelijkheid nemen voor jouw keuze is je niet een beetje lafjes verschuilen achter 'als ze het niet met mij doet dan doet ze het wel met een ander'.
Ja, maar zelf verleiden is een soort van met voorbedachte rade vind ikquote:Op maandag 23 mei 2011 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar het 'de relatie zat dan toch niet goed' argument gaat in beide gevallen op.
Seksen met iemand waarvan je weet dat die bezet is, is ook met voorbedachte rade.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:51 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja, maar zelf verleiden is een soort van met voorbedachte rade vind ik.
Natuurlijk is het allebei 'fout', maar het een vind ik wel erger.
Het is heel simpel. Voel jij je er niet goed bij? Niet doen. Maakt het je niet zoveel uit? Wel doen.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:14 schreef MTVGN het volgende:
Heb ff een tijdje niet meegelezen (want: te druk), maar ff snel bijgelezen door de laatste 100 posts in het vorige deel te lezen en ik moet zeggen: interessante topic-wending. Er zit namelijk al een tijdje een bezette vrouw achter mij aan, waarmee ik vrij vaak (enkele keren in de maand) afspreek en vrijwel altijd zonder haar vriend erbij, die ik dus wel een beetje ken, maar ook weer niet heel erg goed. Het heeft er alle schijn van dat ik met haar dingen zou kunnen doen, maar dat heb ik tot nu toe steeds afgehouden omdat ik het niet vind kunnen aangezien zij bezet is.
Maar ... eerlijk gezegd weet ik niet helemaal zeker of ik dat steeds maar vol blijf houden aangezien ze wel degelijk in de categorie "aantrekkelijk genoeg om ..." valt, maar aangezien seks voor mij de eerste keer zou zijn zou dat het wel dubbel spannend maken en dus denk ik dat ik het uit de weg blijf gaan.
Tsja, beetje jammer dat op een normale manier een leuke, vrijgezelle, vrouw tegenkomen bij mij steeds niet gebeurt, maar dit wel op m'n pad is gekomen. Heb ik weer ...
Ik zou gewoon weg niet stoken, omdat ik mij hier niet prettig bij voel (ongeacht of het om een relatie gaat of niet). Het is niet zwart en wit. Zo hebben alle situaties een eigen verhaal. 2 voorbeelden:quote:Op maandag 23 mei 2011 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oke, dat stoken is dan jouw morele grens waar jij je niet prettig bij voelt. Lijkt mij niets mis mee.
quote:
Niets mee doen. Jij bent hier degene die meer wil, dus er werk van maken betekent dat zij haar relatie wellicht opgeeft terwijl dat helemaal niet nodig hoeft te zijn. Als haar relatie stukgaat, dan gebeurt dat ook wel om andere redenen en dan kan jij er altijd nog werk van maken.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:14 schreef MTVGN het volgende:
Heb ff een tijdje niet meegelezen (want: te druk), maar ff snel bijgelezen door de laatste 100 posts in het vorige deel te lezen en ik moet zeggen: interessante topic-wending. Er zit namelijk al een tijdje een bezette vrouw achter mij aan, waarmee ik vrij vaak (enkele keren in de maand) afspreek en vrijwel altijd zonder haar vriend erbij, die ik dus wel een beetje ken, maar ook weer niet heel erg goed. Het heeft er alle schijn van dat ik met haar dingen zou kunnen doen, maar dat heb ik tot nu toe steeds afgehouden omdat ik het niet vind kunnen aangezien zij bezet is.
Maar ... eerlijk gezegd weet ik niet helemaal zeker of ik dat steeds maar vol blijf houden aangezien ze wel degelijk in de categorie "aantrekkelijk genoeg om ..." valt, maar aangezien seks voor mij de eerste keer zou zijn zou dat het wel dubbel spannend maken en dus denk ik dat ik het uit de weg blijf gaan.
Tsja, beetje jammer dat op een normale manier een leuke, vrijgezelle, vrouw tegenkomen bij mij steeds niet gebeurt, maar dit wel op m'n pad is gekomen. Heb ik weer ...
Ach. Je weet nu wel dat 'aantrekkelijk genoeg om' dames je leuk kunnen vinden, zelfs als ze in een relatie zitten.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:14 schreef MTVGN het volgende:
Vreemdganger!quote:Op maandag 23 mei 2011 18:06 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik kijk op dit moment een film met een chick online (uit m'n klas), over versieren gesproken
Vanwaar die "quote:Op maandag 23 mei 2011 17:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[..]
Niets mee doen. Jij bent hier degene die meer wil, dus er werk van maken betekent dat zij haar relatie wellicht opgeeft terwijl dat helemaal niet nodig hoeft te zijn. Als haar relatie stukgaat, dan gebeurt dat ook wel om andere redenen en dan kan jij er altijd nog werk van maken.
EDIT: Wat Straw zegt is ook waar, maar goed, laat ik maar niet beginnen over verantwoordelijkheden
Ja dit is ook heel erg vervelend. het komt denk ik gewoon doordat ik helemaal niet kan flirten. het is niet zo dat ik bang ben voor vrouwen, ik kan prima met een kassameisje praten, maar gewoon totaal niet flirten. een gesprek blijft dan erg formeel met het gebruikelijke goedemiddag/hai/ik wil graag pinnen etc. Vanmiddag bijvoorbeeld, toen ik een leuke situatie had met een leuk kassameisje die met een glimlach iets vroeg. veel mensen kunnen daar goed op inspelen en weten zon meisje in te pakken. ik kan dat dus totaal niet en blijf erg serieus. dat vind ik zelf ook erg jammer.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:27 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk, zo'n groot contrast in je normale gedrag en je gedrag wat je vertoond als je een meisje met bijbedoelingen benaderd. Misschien stel je op dat moment je verwachtingen te hoog? Als je wel contact met iemand kan hebben zonder bijbedoelingen, moet je misschien eerst leren om vriendschappelijk contact te leggen met meiden, als tussenweg?
liefdesverdriet maar dan op z'n breezers geschreven.quote:
"Deed het zeer toen je uit de hemel viel?"quote:Op maandag 23 mei 2011 19:06 schreef Hoogheid het volgende:
Nou, dat verhaal van die papegaai en piraat sloeg nergens op, dit werkt wel; Hoe voelt het nou om het knapste meisje in de zaal te zijn?
Dan begreep je me verkeerd vrees ik, aangezien ik over egoïsme in het algemeen had. En het heeft inderdaad een negatieve bijklank waardoor mensen fel reageren dat zij helemaal niet zo zijn maar het zit nou eenmaal ingebakken in onze natuur. Het hele overleven is een egoïstisch iets, zelfs als mensen anderen helpen kan dit egoïstische redenen hebben. Je wil aardig gevonden worden, hoger op de sociale ladder komen of de kans vergroten dat de ander jou later zal helpen. En dat mensen wel eens iets doen wat niet puur uit eigenbelang is vind ik logisch, er kunnen prima andere motivaties bestaan naast de wat egoïstische motivaties.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het klonk een beetje alsof je egoïstisch handelen ten koste van anderen aan het goedpraten was, excusses als dat niet zo is. Alle mensen egoïstisch noemen is te zwart/wit, er zijn inderdaad gradaties en egoïsme heeft een heel negatieve bijklank. En ik geloof nu wel dat mensen soms dingen doen die niet puur uit eigenbelang zijn.
Ook zoiets idd.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:16 schreef Chewbalhaar het volgende:
Bijvoorbeeld als je een fiets ziet die niet op slot staat, pik je die dan ook maar omdat een ander het anders toch wel doet?
Ik dacht dat hij vanaf het begin al stelde dat hij niet zou gaan stoken in een relatie, maar wel in zou gaan op avances en mee zou flirten. Dat was in ieder geval wel de reden waarom ik het meteen met hem eens was daarover.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:16 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik wil toch m'n mening ten opzichte van mystikvm nog iets bijstellen. Hoewel ik nog steeds een andere mening ben aangedaan, ben ik blij dat je je mening al een stuk hebt genuanceerd, door te stellen niet bewust achter een bezet persoon aan te gaan als deze niet eerst een move maakt.
Lees dan ook even de tweede alinea. Waar ligt die grens. gewoon een beetje flirten kan ook vrij onschuldig zijn, en in eerste instantie leek hij daar al vrij snel op in te gaan. Dat is kun je verwoorden als niet zelf doelbewust gaan stoken in een relatie, maar vind ik nog steeds verwerpelijk.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij vanaf het begin al stelde dat hij niet zou gaan stoken in een relatie, maar wel in zou gaan op avances en mee zou flirten. Dat was in ieder geval wel de reden waarom ik het meteen met hem eens was daarover.
Iddquote:Op maandag 23 mei 2011 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook zoiets idd.
Kan je wel zeggen dat het niet leuk is als je fiets wordt gejat. Het eerste wat mensen zeiden tegen me: nou dan jat je er toch een terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Idd
Overigens heb ik er ook wel eens een terug gejat nadat de mijne was gejat hoorDan meer dan terecht. Mijn fiets was fel groen, dus ik heb die dagen daarna nog wel een beetje Groningen doorgelopen op zoek naar die fiets. Valt toch wel op, had ook één handrem. En op marktplaats gekeken. Maar helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had ik ook gelezen, maar die is niet heel relevant voor mijn opmerking. Dus daarom liet ik het weg. Als het enkel onschuldig flirten is zal er vast geen ONS van komen.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Lees dan ook even de tweede alinea. Waar ligt die grens. gewoon een beetje flirten kan ook vrij onschuldig zijn, en in eerste instantie leek hij daar al vrij snel op in te gaan. Dat is kun je verwoorden als niet zelf doelbewust gaan stoken in een relatie, maar vind ik nog steeds verwerpelijk.
Op Zernike staat wel een felgroene fietsquote:Op maandag 23 mei 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan meer dan terecht. Mijn fiets was fel groen, dus ik heb die dagen daarna nog wel een beetje Groningen doorgelopen op zoek naar die fiets. Valt toch wel op, had ook één handrem. En op marktplaats gekeken. Maar helaas.
Omdat ik vergeten was te reageren, terwijl dat juist meer ontopic was dan de verhitte discussie.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:16 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik wil toch m'n mening ten opzichte van mystikvm nog iets bijstellen. Hoewel ik nog steeds een andere mening ben aangedaan, ben ik blij dat je je mening al een stuk hebt genuanceerd, door te stellen niet bewust achter een bezet persoon aan te gaan als deze niet eerst een move maakt.
Natuurlijk. Ik kan haar ook negeren. Ik kan er ook niet op ingaan. Ik ben het wel met Lienekien en jou eens dat ik geen hulpeloos wezen ben die niets anders kan doen dan erop ingaan, ik kies daarvoor. Maar wel met bovenstaande kanttekening. Dat is hoe ik in elkaar steek, het siert je dat jij bij jouw principes blijft. Ik denk wel dat, als je er nog niet achter bent, je nog mee gaat maken dat heel veel mensen denken zoals ik. En er zijn er ook heel veel die er geen enkel probleem mee hebben om een relatie te vernielen om zo iemand voor zichzelf te winnenquote:Echter denk ik dat het meestal niet direct van 1 kant komt, het is een samenspel, en wanneer jij dan beslist er wat mee te doen...? tja, ik zou er sowieso niet aan meedoen, van mijn medemensen hoop ik enkel op een zo net mogelijke houding t.o.v. elkaar
Dat is crimineel. Wel een goede vergelijking, maar dit gaat om behoeften. Als een man heb ik van tijd tot tijd behoefte aan seks. Het is helemaal waar dat ik geil ben, dat de situatie voldoet aan hoe ik hem eerder heb beschreven en dat ik mijn kans grijp. Anders doet iemand anders het. Ik heb (gelukkig) geen behoefte aan fietsen stelen, daarom laat ik die staan. En daarom jat ik ook geen andere fiets als de mijne gejat is.quote:Het argument als ik het niet doe, dan een ander wel, blijf ik bijzonder slecht vinden, want daarmee kun je in principe elk gedrag als sneeuwbaleffect goedpraten. Bijvoorbeeld als je een fiets ziet die niet op slot staat, pik je die dan ook maar omdat een ander het anders toch wel doet?
Gejatte fietsen verkopen ze echt niet op Marktplaats...quote:Op maandag 23 mei 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan meer dan terecht. Mijn fiets was fel groen, dus ik heb die dagen daarna nog wel een beetje Groningen doorgelopen op zoek naar die fiets. Valt toch wel op, had ook één handrem. En op marktplaats gekeken. Maar helaas.
Werd me aangeraden door iemand die zo z'n fiets terugvond.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gejatte fietsen verkopen ze echt niet op Marktplaats...
Eikel tegen meisjes? Dat haal ik er niet echt uit.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef benzin het volgende:
Eerst had ik respect voor Mystikvm, omdat hij kan wat ik niet kan, en nu blijkt ook hij al een eikel tegen meisjes te zijn. En dat telt niet alleen voor hem, dat doet het voor meerdere mensen hier
Als ik niet beter wist zou ik bijna geloven dat het loonde om je zo te gedragen.
Ik ben geen eikel tegen vrouwen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:42 schreef benzin het volgende:
Eerst had ik respect voor Mystikvm, omdat hij kan wat ik niet kan, en nu blijkt ook hij al een eikel tegen meisjes te zijn. En dat telt niet alleen voor hem, dat doet het voor meerdere mensen hier
Als ik niet beter wist zou ik bijna geloven dat het loonde om je zo te gedragen.
De figuren die het jatten hebben wel hun afzetmarkt. Een fiets is ook zo verkocht in de stad. Kleine kans dat je 'm terug gaat vinden op Marktplaats. CS geef ik je meer kans.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Werd me aangeraden door iemand die zo z'n fiets terugvond.
Ik doel hierop:quote:Op maandag 23 mei 2011 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eikel tegen meisjes? Dat haal ik er niet echt uit.
quote:Op maandag 23 mei 2011 11:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Om dan toch on-topic te blijven: ik word omringd door bezette vrouwen. Ik ben niet gemeen, maar ga flirten met bezette vrouwen niet uit de weg en als er iets meer gebeurt dan ben ik niet heel integer, ik ga daar gewoon in mee onder het mom van 'ik ben niet verantwoordelijk voor andermans relatie'.
Hoe zien anderen dat? Ik heb namelijk het idee dat veel mensen die moeilijk contact maken toch een bepaalde morele standaard hebben die behoorlijk overdreven kan zijn. Niet dat elke relatie maar kapot gemaakt moet worden, maar vrouwen vallen over het algemeen ook niet voor de typetjes 'white knight' die vooral hoffelijk en onberispelijk is.
Het is al een half jaar terug, heb inmiddels al een nieuwe fiets die ik dubbel op slot zet ergens aan vast.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
De figuren die het jatten hebben wel hun afzetmarkt. Een fiets is ook zo verkocht in de stad. Kleine kans dat je 'm terug gaat vinden op Marktplaats. CS geef ik je meer kans.
Gekocht van een junk?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is al een half jaar terug, heb inmiddels al een nieuwe fiets die ik dubbel op slot zet ergens aan vast.
Ik vind dat je dat niet kan maken. Zo hoort het gewoon niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Los van of je dat netjes vindt of niet, die dames zijn er toch zelf bij?
Daar kun je over twisten inderdaad, maar feit is en blijft dat die dames er zelf ook bij zijn!quote:Op maandag 23 mei 2011 20:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat niet kan maken. Zo hoort het gewoon niet.
Maar sowieso bevalt zijn hele opstelling me niet over die morele standaarden
Goed geregeld. Heb je allemaal aan mij te danken zeker?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
HahaHet duurt nog wel even. Maar die match van Paiq wil wel met mijn naar Harry Potter toe.
Oeh leuk! Een ouderwetse bios-date.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
HahaHet duurt nog wel even. Maar die match van Paiq wil wel met mijn naar Harry Potter toe.
Ga je alleen naar de bioscoop?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
Alleen de hand?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oeh leuk! Een ouderwetse bios-date.
En dan de film half missen omdat je alleen maar bezig bent met hoe je de ander's hand zo sneaky mogelijk te pakken krijgt.
Bij goede respons natuurlijk niet.quote:
Hehehehe. Zo ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bij goede respons natuurlijk niet.
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
Neequote:Op maandag 23 mei 2011 20:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Goed geregeld. Heb je allemaal aan mij te danken zeker?
Dat is een excuus om nog een keer te gaan en de andere helft te kijkenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oeh leuk! Een ouderwetse bios-date.
En dan de film half missen omdat je alleen maar bezig bent met hoe je de ander's hand zo sneaky mogelijk te pakken krijgt.
Voorlopig welquote:
Mmm dat is wellicht nog wat te veel gevraagdquote:Op maandag 23 mei 2011 20:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bij goede respons natuurlijk niet.
mensen die dure fietsen kopenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:05 schreef iwannabehigh het volgende:
Mijn fiets is een vier maanden geleden ook gejat, was net uit de verzekering en het was echt een super dure fiets, had er een vet goed slot omheen maar tóch is ie gejat. Dus heb ik een fiets teruggejat aangezien ik wel moest fietsen die tijd (zo'n kutfiets zonder slot erop heb ik gejat) en die wordt niet gejat, gelukkig.Besides that krijg ik wel weer een nieuwe fiets binnenkort omdat mijn moeder persé wilt dat ik op een goede fiets rijd terwijl ik het zelf niet echt nodig vind. Maar goed zodra ik mijn rijbewijs heb en een auto gebruik ik die fiets ook niet weer.
Mensen die centjes aftroggelen van hun ouders en van oude dametjes in de Aldi.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mensen die dure fietsen kopen
mensen die fietsen verzekeren
nederlandse burgerlijkheid .![]()
nu is mijn achting voor jou gedaald
Zo kan je nog wel even blijven doorgaan over hem, zijn we zo bij deel 100.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mensen die centjes aftroggelen van hun ouders en van oude dametjes in de Aldi.
Ik ben het helemaal met je eens. Helaas vindt mijn moeder dat belangrijk.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mensen die dure fietsen kopen
mensen die fietsen verzekeren
nederlandse burgerlijkheid .![]()
nu is mijn achting voor jou gedaald
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, met die meid dus, wel opletten hè!
Echt hè.. *zwijmel*quote:Op maandag 23 mei 2011 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Biosdates zijn liev.
En nog leuker als de zaal verder leeg is.
Ooit gehad?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Biosdates zijn liev.
oh gelukkig, dan heb ik me niet vergist in jou. me achting voor je is weer gestegenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:13 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Helaas vindt mijn moeder dat belangrijk.
Naar wat voor slechte films ga jij danquote:Op maandag 23 mei 2011 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Biosdates zijn liev.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |