Ik heb het ze net gevraagd, ze zijn steunmuren.quote:
Ja top dacht ik zoquote:
Lijkt mij een goede plug iddquote:Op maandag 23 mei 2011 17:04 schreef whiplash1990 het volgende:
Als de muren het houden is het geen probleem. Ik zou chemische ankers gebruiken om ze te monteren. Google maar, of vraag het bij de bouwmarkt.
Zijn ze van beton? Dan houden ze wel. Als je het echt niet weet kan je beter even aan een handige bekende van je vragen of hij wilt kijken.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:08 schreef deepart het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede plug idd![]()
Hoe weet ik of mijn muren dat houden?
Storten ze anders in?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zijn ze van beton? Dan houden ze wel. Als je het echt niet weet kan je beter even aan een handige bekende van je vragen of hij wilt kijken.
Gips is het niet. Maar misschien is het metselwerk?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:22 schreef dribbel79 het volgende:
gipsplaten met hollewandpluggen kunnen ook prima...denk ik
Nee, maar je loopt wel de kans dat je ineens op de grond zit en dat je muur een gat/deuk heeft.quote:
Tis Deepart maar.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, maar je loopt wel de kans dat je ineens op de grond zit en dat je muur een gat/deuk heeft.
Ohhh stouterdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |