Moet ik wel eerst mn bril vinden natuurlijk, anders blijft de Ljuub gewoon staanquote:Op maandag 23 mei 2011 18:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Klinkt vernieuwend Boez, dat je beter gaat kijken.
Hier nu ook;quote:
Staat nu goed toch?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:33 schreef franklop het volgende:
Kan je de nieuwe standen er nog even in gooie kevin_?
Okquote:Op maandag 23 mei 2011 21:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb de OP geüpdatet, je moet even de tekst uit de link in de OP kopiëren en vervangen
Ik wist dat je bezig was. Je bent geslaagd voor je test, ik zie een prachtig toernooi gloren.quote:
Ik lig er al uitquote:Op maandag 23 mei 2011 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wist dat je bezig was. Je bent geslaagd voor je test, ik zie een prachtig toernooi gloren.
volgens mij had ie iemand anders staanquote:Op maandag 23 mei 2011 22:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Is er iets met Chela dat wij niet weten, of is dit gewoon onderbuikgevoel?
Ah, slecht geheugen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:16 schreef franklop het volgende:
[..]
volgens mij had ie iemand anders staan
Eh, misschien dat hij 3x op rij verloren heeft in de 1e ronde op gravel van Rochus, Gasquet en Mannarino (voor hij in Rome en Dusseldorf weer wist te winnen)?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Is er iets met Chela dat wij niet weten, of is dit gewoon onderbuikgevoel?
Dude, hij komt uit Argentinië en hij speelt tegen Tim Smyczek. Case closedquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:17 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Eh, misschien dat hij 3x op rij verloren heeft in de 1e ronde op gravel van Rochus, Gasquet en Mannarino (voor hij in Rome en Dusseldorf weer wist te winnen)?
Jinx, nu verliest Chela.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dude, hij komt uit Argentinië en hij speelt tegen Tim Smyczek. Case closed
Prima, ik heb hem toch niet. Maar Smyczek pakt maximaal 8 games hoorquote:
Van ruilen komt huilen!quote:
ga de jinx nou niet jinxen!quote:
Can I get a hell yeahquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Prima, ik heb hem toch niet. Maar Smyczek pakt maximaal 8 games hoor
heb je miss ook de hele OOP? Zit op mobielquote:
Ik zat ook mobiel, helaas. (voor jou dan).quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:37 schreef franklop het volgende:
[..]
heb je miss ook de hele OOP? Zit op mobiel
Never in doubt! X-man door!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:30 schreef XL het volgende:
Als het mijn Belgische vriend de X-man lukt om het gravelbeest Tursunov te verslaan, dan speel ik in ronde 3
3. Juan Martin Del Potro
of we maken gewoon logische picksquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:25 schreef Szura het volgende:
Twee keer initiator van een masspick trouwens, zie ik.
Jullie mogen me wel even bedanken.
Juist niet..als je hem nu kiest heb je weinig vertrouwen in de rest van zijn toernooi.quote:
of je bekijkt zn schema..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Juist niet..als je hem nu kiest heb je weinig vertrouwen in de rest van zijn toernooi.
Of allebei (L)quote:
stiekum heb ik dat maandag al gedaanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stiekem wil jij voor morgen ook Del Potro kiezen he
nee hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Je hebt de verkeerde keuze gemaakt.
Oef, daar kom ik me een partij goed weg ...quote:
Zo begon ik vorig seizoen op de Australian Open, gelijk 100-en punten achterquote:
Tja, ik verdiep me er nooit zo in. Kijk gewoon wat die dag speelt en dan zie ik wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:38 schreef franklop het volgende:
je kan ook lijstjes doorgeven aan andere spelers/leiding die dan jouw picks plaatsen he!
Dat mag, maar slechts twee keer. Staat in de regels...quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Tja, ik verdiep me er nooit zo in. Kijk gewoon wat die dag speelt en dan zie ik wel.
Is het anders mogelijk dat ik vanaf morgen de hoogst geplaatste speler in zet? Ga er namelijk wel vanuit dat Haase wint.
Oranje boven FTW!!!!
ga je nou proberen te jinxen?quote:
Daar ben ik tegen. Je moet gewoon 100% met XL's Tennisgame bezig zijn, geen ruimte voor falers. Dan moet je maar gedegen vooronderzoek doen; als je weet dat een speler eventueel door blessure kan opgeven moet je daar ook tijdig op kunnen inspringen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:47 schreef Szura het volgende:
Mag je ook een 2e pick doorgeven.
Straks geeft Dolgo een walk-over en heb je niks meer te kiezen, net als norich laatst
Ik had L. Mayer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:44 schreef franklop het volgende:
[..]
ga je nou proberen te jinxen?
niet gelukt! F. Mayer is klaar
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik had L. Mayer.
Had me alleen gisteren vertikt met mijn dikke knoken.
Niet meer nodig. Faalhaasequote:
Toch chapeau voor je pick! En zo bespaar je jezelf de schaamte dat je al in week 1 Nadal en Federer moet kiezen! Win-win, zeg ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Niet meer nodig. Faalhaase
Wrijf het er nog maar inquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:39 schreef luckass het volgende:
De "slechte" Mayer staat een set voor tegen Baggy.
Ik moest er even over nadenkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's all folks!
mja dat faalde best, maar gebeurt me niet nog een keerquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:47 schreef Szura het volgende:
Mag je ook een 2e pick doorgeven.
Straks geeft Dolgo een walk-over en heb je niks meer te kiezen, net als norich laatst
Ga je nu op matchpoint de jinx van de eeuw doen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:11 schreef XL het volgende:
Ik weet nog dat ik vanmorgen naar Davydenko wilde switchen, maar dat ik geen internetverbinding had!
quote:Op maandag 23 mei 2011 18:04 schreef Salamando het volgende:
Ik stel voor dat we het volgend jaar gewoon's Tennisgame noemen.
Als ik me aan al mijn regels zou houden kan ik niemand meer kiezenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:30 schreef KentdeBruin het volgende:
KUT DONKEY, Ik kies hem nooit meer!!!
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:30 schreef KentdeBruin het volgende:
KUT DONKEY, Ik kies hem nooit meer!!!
Dan zal deze het ook wel niet lang volhoudenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is een kloon, originele account is gebanned.
Staat in de OP, xltennisgame@gmail.com.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:22 schreef XL het volgende:
Hadden we niet ook een mailadres voor de gebanden? Ik bedoel voor als fok offline is..
Nu heb je hem dusdanig bang gemaakt dat hij wel gaat winnen hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:49 schreef danusz1986 het volgende:
Als je nu verliest Monfils sta je in mijn banlist!
Dat is niet bepaald lekker wakker wordenquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:54 schreef Chriz2kk het volgende:
Ferrer - Monfils
Wawrinka - Federer
Fognini - Montanes
Gasquet - Djokovic
Dag 7: Federer
quote:
Faal, faal en faal! Federer wint het toernooi, dus jullie zijn allemaal lafbekken!quote:
Dag 7: Federer.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Faal, faal en faal! Federer wint het toernooi, dus jullie zijn allemaal lafbekken!
Dan zeg ik: dag 8: Soderling.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:33 schreef XL het volgende:
Ferrer - Monfils ligt stil, dus de Ferreretjes mogen een pick 8 doen voor het geval die kleine dopekikker het redt
oh kut die had ik alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |