quote:Op maandag 23 mei 2011 16:16 schreef sjoemie1985 het volgende:
en als je die gas bom gegooid hebt zingt hij zekers van: Ik leg mijn hoofd neer op je schouders
Ik las in eerste instantie: "Ik heb een stapelgek voor het tweede jaar!quote:Op maandag 23 mei 2011 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb een stageplek voor het tweede jaar!
TR en het is opgelost.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik dacht dat ik dat nummer ook nog moest aanpassen
zou een mod dat nummer even kunnen aanpassen?
Hmmmm, nom nom nomquote:Op maandag 23 mei 2011 16:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Genoeg?
Ambtenarenquote:Op maandag 23 mei 2011 16:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemiddag
Na 9-en-een-half uur, vind ik het mooi geweest voor vandaag
En ik lasquote:Op maandag 23 mei 2011 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan niet quoten vanuit het vorige topic. Dus dan maar zo.
Ik ga stage lopen bij een theatergroep met verstandelijk gehandicapten
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:20 schreef ACT-F het volgende:
Ik las in eerste instantie: "Ik heb een stapelgek voor het tweede jaar!"
Volgens mij ben ik vermoeid
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat is muziek, geen theaterquote:Op maandag 23 mei 2011 17:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus je mag met de jostiband aan de slag?
Vast..quote:Op maandag 23 mei 2011 17:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Misschien zijn ze prima geschikt voor het theater
Dat hoop ik ookquote:Op maandag 23 mei 2011 17:06 schreef sjoemie1985 het volgende:
succes in ieder geval ik hoop dat je wat van ze kan leren.
Heerlijk dubbelzinnige opmerkingquote:Op maandag 23 mei 2011 17:06 schreef sjoemie1985 het volgende:
succes in ieder geval ik hoop dat je wat van ze kan leren.
Ik zie er niets dubbelzinnigs in..quote:Op maandag 23 mei 2011 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heerlijk dubbelzinnige opmerking
Het zal wel aan dequote:Op maandag 23 mei 2011 17:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie er niets dubbelzinnigs in..
Nou liever mensen met een 'handicap' dan van die koters uit groep 3 / 4 of ouderenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Maar altijd wel kudo's voor mensen die met verstandelijk gehandicapten werken. Ik zou het niet kunnen...
Of nog liever: met niemand.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nou liever mensen met een 'handicap' dan van die koters uit groep 3 / 4 of ouderen.
Nee man, dat zijn helemaal lange dagenquote:
En zo is het maar net...quote:Op maandag 23 mei 2011 19:02 schreef Assiej het volgende:
Waar de wereld niet verloren is gegaan maar waar wij wel Theo Janssen gaan missen..
klinkt leuk maar ook vermoeiendquote:Op maandag 23 mei 2011 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:According to Mirror.co.uk, pop superstar Lady Gaga is such a huge fan of British heavy metal legends IRON MAIDEN that she helped the band backstage during their Florida tour stop.
The singer appointed herself an unofficial roadie for a couple of dates of IRON MAIDEN's "The Final Frontier" world tour, helping out on the tour bus with chores such as ironing and serving drinks.
Inddquote:
En dan gaan jullie mijn cliënten keihard uitlachen zeker..quote:Op maandag 23 mei 2011 17:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Maar altijd wel kudo's voor mensen die met verstandelijk gehandicapten werken. Ik zou het niet kunnen...
Ga ik er wel vanuit dat wij van ToF VIP-kaarten krijgen voor de theatervoorstelling.
Kudo's geen probleem.. maar ouderen.. inderdaad. Daar loop ik nu stage en echt, wat zijn die i-rri-tant!!quote:Op maandag 23 mei 2011 18:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nou liever mensen met een 'handicap' dan van die koters uit groep 3 / 4 of ouderen.
Ik niet hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan gaan jullie mijn cliënten keihard uitlachen zeker..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
om een gehandicapte die met de tong uit de bek op een trommel ramt?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan gaan jullie mijn cliënten keihard uitlachen zeker..
Dat is toch helemaal niet grappig?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
om een gehandicapte die met de tong uit de bek op een trommel ramt?
Dan refereer jij weer naar de jostiband.. Dat is heel anders dan toneelquote:Op maandag 23 mei 2011 20:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
om een gehandicapte die met de tong uit de bek op een trommel ramt?
Misschien wel de fanatiekste groep als het op theater aankomt.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:19 schreef Under_Score het volgende:
lijkt me op zich best leuk om is te zien, watik er zo van hoor zijn ze erg fanatiek met theater
ligt eraan hoe je het brengtquote:Op maandag 23 mei 2011 20:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet grappig?
Tof shirtquote:
Moet je dan niet wakker blijven?quote:
Voor de Jostiband vind ik het best wel knap.quote:
Genoeg over Lady Gaga, slapenquote:For her 666th tweet, Lady Gaga wrote the following message on April 10:
"The Number of the Beast. Having' beers listening to Maiden w the New York Boys. Happy 666 Twitterland."
Tis gewoon een raar maf achterlijk wijf.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lady Gaga is duivels
[..]
Genoeg over Lady Gaga, slapen
Dat doe je jezelf aanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ffuuuuuuu, heb er al weer 4 uur opzitten
Wat voor diensten verricht je zoal?quote:
Ik wist dat er zoiets kwamquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat voor diensten verricht je zoal?
Whehequote:
quote:
Nicequote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:51 schreef Redbaron het volgende:
hmm, klant boos dat ik mn rust moet maken![]()
Lading moet vanavond om 19u in parijs staan, baas zegt: wat ze daar zeggen kan me gestolen worden![]()
Mooie baas heb ik
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:51 schreef Redbaron het volgende:
hmm, klant boos dat ik mn rust moet maken![]()
Lading moet vanavond om 19u in parijs staan, baas zegt: wat ze daar zeggen kan me gestolen worden![]()
Mooie baas heb ik
je maakt ook wat mee he in zo'n biebquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehe, ik nam net een reservering voor Dhr. Teering in
Jazeker de bibliotheker!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:03 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
je maakt ook wat mee he in zo'n bieb![]()
Truste kerelquote:
Wist je dat de zon pas rond 14:45 in het zuiden staat? Dus het is nog lang niet middag!quote:
ACT-F:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wist je dat de zon pas rond 14:45 in het zuiden staat? Dus het is nog lang niet middag!
* Weer ochtendhumeur heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:07 schreef sjoemie1985 het volgende:
je hoeft in ieder geval niet om te komen van de honger daar in de bieb.
Padoem tsjj!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Backfirequote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:07 schreef sjoemie1985 het volgende:
je hoeft in ieder geval niet om te komen van de honger daar in de bieb.
M'n dijen! Wat doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik tot 16.30quote:
vandaag 7.15 begonnen?quote:
Inderdaad, het is allemaal de schuld van de beroepskeuzetesten. Bibliothecaris kwam er niet in voorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:16 schreef 100% Tukker het volgende:
We hadden beter bibliothecaris kunnen worden. Die liggen nu al thuis op de bank te ruften...
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
We hadden beter bibliothecaris kunnen worden. Die liggen nu al thuis op de bank te ruften...
Even extra zout in de wonden gooien: ik ben morgen vrijquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:21 schreef ACT-F het volgende:
Klaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!! Morgen weer een dag(werken
)
sterktequote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:29 schreef Redbaron het volgende:
niet klagen mensen, ik ben net mn nest uitgetrommelt omdat de auto gewisseld moest worden..
En mag met een kwartiertje ook weer vertrekken naar Vailly
He'j wel genoeg rust gehad dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:29 schreef Redbaron het volgende:
niet klagen mensen, ik ben net mn nest uitgetrommelt omdat de auto gewisseld moest worden..
En mag met een kwartiertje ook weer vertrekken naar Vailly
Op schijf/pasje wel, en dat is het enige waar oom agent naar kijkt bij een controle.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
He'j wel genoeg rust gehad dan?
Jij hebt het goed voor elkaarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Ik ben lekker thuisBankhangen
en Kim staat te koken.
DIE!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even extra zout in de wonden gooien: ik ben morgen vrij
Of je rijdt 9 uur verder met een andere wagenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Op schijf/pasje wel, en dat is het enige waar oom agent naar kijkt bij een controle.
Al loop je 9u lang rondjes om de auto heb je wel je rust op schijf
Dit klopt niet, want je "klokt" uit op een bepaalde km stand, dus als je het zo zou doen moet je die km's verantwoordenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of je rijdt 9 uur verder met een andere wagen
Dan ga je met z'n tweeën, dan ruil je om de paar uur om van vrachtwagen, kan je oneindig door
Oohquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dit klopt niet, want je "klokt" uit op een bepaalde km stand, dus als je het zo zou doen moet je die km's verantwoorden
Kim van de afhaalchinees?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Ik ben lekker thuisBankhangen
en Kim staat te koken.
quote:
Jah zoiets hebben de hoge heren die de regeltjes bedacht hebben ook bedacht, en daarom dit zo ingevoerd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh
Ja, heb er ook niet zo veel verstand van verder. Vond het wel een goede theorie.
Ach, die regels zijn er met een redenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jah zoiets hebben de hoge heren die de regeltjes bedacht hebben ook bedacht, en daarom dit zo ingevoerd.
Ze zijn soms ook niet dom
Nou ik heb toch nog zo'n 6.5u bij elkaar gesprokkeld, en als ik moe ben gaat dit apparaat aan de kant voor een uurquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, die regels zijn er met een reden
Als jij in slaap valt in een 40tonner die daarna dus als ongeleid moordwapen over de weg gaat, dan hoop ik dat er niemand in de buurt is
Zoiets jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:47 schreef 100% Tukker het volgende:
Zonder die regels zag een vrachtwagencabine er waarschijnlijk zo uit:
[ afbeelding ]
"Ooooh, ik rij nog wel even naar Tblisi..."
Heersch zequote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:48 schreef Redbaron het volgende:
Zoo en nu richting Vailly..
Tot ooit menschen
Heb je metal in de wagen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:48 schreef Redbaron het volgende:
Zoo en nu richting Vailly..
Tot ooit menschen
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:08 schreef Redbaron het volgende:
@David:
metal alsin muziek of het materiaal?
in dit geval beide!
nog een half uurtje rij ik weer door mestreech :p
Baaschquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:08 schreef Redbaron het volgende:
@David:
metal alsin muziek of het materiaal?
in dit geval beide!
nog een half uurtje rij ik weer door mestreech :p
\m/quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:47 schreef 100% Tukker het volgende:
Zonder die regels zag een vrachtwagencabine er waarschijnlijk zo uit:
[ afbeelding ]
"Ooooh, ik rij nog wel even naar Tblisi..."
Hier ook nog één van mij:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:45 schreef Assiej het volgende:
[..]
David![]()
[..]
Teuntje
..Wat word ik veel gekust
Het zou me verbazen als dat geen acteurs zijn. Dit soort mensen zijn letterlijk levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:04 schreef Assiej het volgende:
Het maakt mij boos als ik mensen op BNN (nl3) zie die hun rijbewijs hebben gekregen van het CBR ....
Moet je kijken naar die blonde meid, die weet niet eens wat gas en remmen isquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als dat geen acteurs zijn. Dit soort mensen zijn letterlijk levensgevaarlijk.
Ja, dan kán je toch simpelweg geen rijbewijs hebben gehaald? Of je doet alsof..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:08 schreef Assiej het volgende:
[..]
Moet je kijken naar die blonde meid, die weet niet eens wat gas en remmen is....
Nou ze hebben hem allemaal ...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dan kán je toch simpelweg geen rijbewijs hebben gehaald? Of je doet alsof..
Ja, maar ik kan me niet voorstellen dat dit echt is. Volgens mij is het geacteerdquote:
No way, die jongen die weg mocht net die weer de straat op mocht omdat hij netjes rijdt die kreeg toch echt zijn eigen rijbewijs weer terug..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me niet voorstellen dat dit echt is. Volgens mij is het geacteerd
Jep, maar elk bedrijf heeft een PR-afdeling.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
No way, die jongen die weg mocht net die weer de straat op mocht omdat hij netjes rijdt die kreeg toch echt zijn eigen rijbewijs weer terug..
Maar het schijnt ook te zijn dat dit voor een deel opgenomen was hier in Enschede en dat Ruben gewond was geraakt ofzo ergens en naar het ziekenhuis moest?!...
Hehe achjaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jep, maar elk bedrijf heeft een PR-afdeling.
Jep, geen centje pijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hehe achja
jij + jouw auto rijden ook nog steeds?
quote:
quote:
Whehequote:
Geen ideequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hé jonks, is zo'n sim-only abonnement iets? wat is een beetje een goeie leverancier?
Het is wel 'iets' ja. Mo's belhuis is wel een goede leverancier.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hé jonks, is zo'n sim-only abonnement iets? wat is een beetje een goeie leverancier?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is wel 'iets' ja. Mo's belhuis is wel een goede leverancier.
Soms.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
LOLLERCOPTERZZZ!!!1!!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is wel 'iets' ja. Mo's belhuis is wel een goede leverancier.
quote:zij: er zijn best veel mensen die dingen in hun kont stoppen he?
ik: yup
zij: ik heb een client gehad, die een meikever in zijn kont had gestopt
ik: hahahahaha
ik: meikevers zijn wel gaaf, maar om ze nou in de kont te stoppen?
zij:: hahaha
quote:
hoppakee in de bibs ermeequote:
Meikevers zijn gaafquote:
Hoppa! Rule nummer zoveel van het internet: "if it exists, you can shove it up yer arse"quote:
Daar hebben ze zelfs een woord voor, iets wat vooral onder homo's voorkomt, dat ze hun hol volstoppen met insecten omdat het zo lekker kriebeltquote:
En dat is?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar hebben ze zelfs een woord voor, iets wat vooral onder homo's voorkomt, dat ze hun hol volstoppen met insecten omdat het zo lekker kriebelt
het begint mij nu al te kriebelenquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar hebben ze zelfs een woord voor, iets wat vooral onder homo's voorkomt, dat ze hun hol volstoppen met insecten omdat het zo lekker kriebelt
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het begint mij nu al te kriebelen
Geen idee, het is misschien meer dan 10 jaar geleden toen ik dat op de radio hoorde. Eindigt op ...ismequote:
Kriebelkontisme?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geen idee, het is misschien meer dan 10 jaar geleden toen ik dat op de radio hoorde. Eindigt op ...isme
quote:
honger!quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dragan(ov)
Indd, nog 3 kwartier tot de lunch
Ook niks mis meequote:Op woensdag 25 mei 2011 13:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Om nom nom... visje...
Hier een nasischijf, een broodje kroket en twee bammetjes kipfilet.
wanneer is graspop, en waar?quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:48 schreef rulerofdeath het volgende:
dag leu
wil er iemand nog een ticket voor graspop kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |