netjesquote:Op maandag 23 mei 2011 15:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ow, nog ff rustig wat eten voor ik m'n motor pak en even op Schiphol ga kijken bij die Wheel of Energy (waar ik me voor opgegeven heb)
quote:Op maandag 23 mei 2011 15:44 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, ik kom even kijken en men spreekt meteen van 'horror'?
Mja, vanuit m'n werk zijn ze bezig om te organiseren dat we dat ding 24 uur draaiende houden (ook miden in de nacht enzoquote:
ja er is weer een meet, SPANNNEND,maar weet nog niet zeker of ik dan kan...quote:
hihihihhihihihhiquote:
Kom eraan.quote:
Met mijn burger nog altijd?quote:
Met burger en boner.quote:
Gewoon rustig blijven. Je kunt het best. Just go for it!quote:Op maandag 23 mei 2011 16:01 schreef lipjes het volgende:
crap, moet vrijdag een capaciteitentest.
ben daar nooit goed in geweest
maar is wel noodzakelijk wil ik aangenomen worden
Hoop het wel, want als ik die tests niet goed maak kan ik daar ook niet in dienst komen.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:03 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Gewoon rustig blijven. Je kunt het best. Just go for it!
Wat voor functie?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:01 schreef lipjes het volgende:
crap, moet vrijdag een capaciteitentest.
ben daar nooit goed in geweest
maar is wel noodzakelijk wil ik aangenomen worden
Je moest eens weten.quote:
Gewoon je best doen..quote:Op maandag 23 mei 2011 16:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hoop het wel, want als ik die tests niet goed maak kan ik daar ook niet in dienst komen.
en het lijkt me toch zeker een geweldige baan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
Je zorgt er maar voor dat je kan.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:48 schreef NBT het volgende:
[..]
ja er is weer een meet, SPANNNEND,maar weet nog niet zeker of ik dan kan...
[..]
hihihihhihihihhi
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:14 schreef Mc.Chicken het volgende:
OMGGATVERDAMMESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Of niet?quote:
Ik wou zelfmoord plegen toen ik t zagquote:
Doe normaal gek!quote:Op maandag 23 mei 2011 16:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wou zelfmoord plegen toen ik t zag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spidermanquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
quote:Op maandag 23 mei 2011 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Niceeeeeeeeeeee!vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
nee.quote:
Gelukkigquote:
Moet dat dan?quote:
Jij toch ook?quote:
Jij ook?quote:
Ja, maar ik ben over een uur bij vriendjeliefquote:
Ja dat denk ik ook, en dan koken en dan kinderen in bed en dan ben ik moe en heb ik geen zin meerquote:Op maandag 23 mei 2011 16:28 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben over een uur bij vriendjelief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |