Ik verlies echt niet veel eigenlijk. Maar ook van een speler die nooit speelt(heeft dat ook invloed?) is het moraal 2quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gigantische impact ja..moet echt boven de 70 blijven en bij voorkeur boven de 80. Je moet ook wel aardig wat potjes verliezen wil je tot de 30 komen volgens mij..gooi er even een moraalkaart overheen voor je team..
haha dat is wel bizar..je moet dat wel een beetje bijhouden want anders speelt zelfs Cristiano Ronaldo alsof hij Swinkels is..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik verlies echt niet veel eigenlijk. Maar ook van een speler die nooit speelt(heeft dat ook invloed?) is het moraal 2
Dit was 1 van mijn eerste wedstrijden met hem, maar vooralsnog heb ik niet zoveel met die spitsen. Op 1 of andere manier maken die bij mij nooit het verschil, verdedigers zijn altijd sneller en reageren sneller ofzo, ze anticiperen ook heel snel als ik de bal heb.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:15 schreef Rijstbal het volgende:
Oh lama ik haal je doorelkaar met een andere![]()
En zo makkelijk ging dat niet. Bij online toernooien is de verdediging bij sommige echt gatenkaas.![]()
Hoe bevalt Torres je?
Op tijd LB drukken, het juiste mannetje selecteren en er naar toe lopen zou weleens kunnen helpenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:30 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Dit was 1 van mijn eerste wedstrijden met hem, maar vooralsnog heb ik niet zoveel met die spitsen. Op 1 of andere manier maken die bij mij nooit het verschil, verdedigers zijn altijd sneller en reageren sneller ofzo, ze anticiperen ook heel snel als ik de bal heb.
Wat mij opvalt is dat als ik de bal heb al mijn tegenstanders direct de bal proberen af te pakken, mijn mannetjes doen dan helemaal niks, ze gaan ook gewoon achter de tegenstander staan etc. Maar als de tegenstander de bal heeft dan kan ik helemaal niks, dan doen mijn spelers het tegenovergestelde. Ze blijven staan, steken niet een voetje uit om de bal te pakken etc etc.
Volgens mij heb ik dat al eens eerder verteld, maar dat maakt het spel op 1 of andere manier heel frustrerend en oneerlijk.
Haha dat moet wel hilarisch zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:30 schreef Mallerd het volgende:
Ik heb een team met alleen maar kale zilveren en bronzen spelers uit de Eredivisie
Plaatje van je team?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:40 schreef Mallerd het volgende:
[..]
Ja, alleen zijn er weinig écht kale spelers zoals Yuri Rose
Tja geen idee, net een wedstrijd gespeeeld met Abidal er in en 4-2 gewonnen maar toch blijft zn moraal 1quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:30 schreef Rijstbal het volgende:
Morale 1 en 2? WTF heb je met hem gedaan gast?
De linkerkant kan kaler, Room is niet kaal/goed genoeg. Als ik een paar zilver toernooitjes heb gewonnen koop ik Michaylov + de Zeeuw in ieder geval.quote:
Nu met Koevermans erbij draait het veel beter, ik speelde eerst 4-3-3 met Cissé, Amoah en Benchop (held). Misschien dat ik Benschop rechtsmid zet in plaats van Holla.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:01 schreef Tim86 het volgende:
Weet je wie je als keeper moet hebben: De Ruiter (bronze) van Utrecht
Wel een grappig team..speelt het ook nog een beetje?
Hele goede deal ja. De LB versie is meer dan 3K waard, LWB zal iets minder zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:04 schreef Mallerd het volgende:
[..]
Nu met Koevermans erbij draait het veel beter, ik speelde eerst 4-3-3 met Cissé, Amoah en Benchop (held). Misschien dat ik Benschop rechtsmid zet in plaats van Holla.
Ik heb trouwens Bouma gekocht voor 300, hele goeie deal zeker?
Haha, ik zat net ook al aan du Chatinier te denkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hele goede deal ja. De LB versie is meer dan 3K waard, LWB zal iets minder zijn.
Ik mis ook een kale coach trouwens, zit je op xbox? Dan mag je mijn Du Chatinier wel hebben als je wil, 4-4-2 ook
Zit je op de xbox? Zet er even een kaart op die niks waard is, dan stuur ik hem in een trade-offerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:10 schreef Mallerd het volgende:
[..]
Haha, ik zat net ook al aan du Chatinier te denkenPerfect.
Ja ik heb Bjurström, een zweedse CDM van BK Häcken erop staan, ruil daar maar mee (op Xbox uiteraard).quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit je op de xbox? Zet er even een kaart op die niks waard is, dan stuur ik hem in een trade-offer
Wat is je teamnaam?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:13 schreef Mallerd het volgende:
[..]
Ja ik heb Bjurström, een zweedse CDM van BK Häcken erop staan, ruil daar maar mee (op Xbox uiteraard).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |