Da's een feit, internetdaten draait ook veel meer om uiterlijk enzo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, dat zijn altijd van die krassers![]()
Heb wel zat normale vrouwen 'gehad', maar op de één of andere manier is mijn ervaring dat je die niet zomaar op internet tegenkomt
Kssst.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar feitelijk zeg je nu dat alle Foksters krassers zijn.
Not so fast. Jij geeft aan datquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mooi hè, stereotypesWordt direct de conclusie getrokken dat ik alleen maar succes kan hebben bij wow-spelers.
Het is natuurlijk wel waar dat ik bij de 'gewone' vrouw niet in de smaak val. Ik moet het ook meer van de alternatieve types hebben en die zijn wellicht wat dunner gezaaid. Maar als jij de indruk hebt dat ik een jongen ben die voornamelijk op zijn zolderkamertje World of Warcraft zit te spelen, dan heb je mij volledig verkeerd ingeschatNever judge a book by its cover, toch?
En slechte ervaringen...Alle vrouwen die ik via internet heb leren kennen die een meer dan gemiddelde interesse in mij hadden waren enigszins verknipt. Ik heb daarom de boot altijd ver afgehouden. Vandaar dat ik liever bij het uitgaan contact maak, dat vind ik prettiger. Bovendien kom in ik levende lijve beter tot mijn recht, vind ik
Maar goed, wil het toch eens proberen voordat ik het helemaal afschrijf.
MerA.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Not so fast. Jij geeft aan dat
A) normale vrouwen niet op jou vallen (want?)
B) dat vrouwen van datingsites ook niets voor je zijn
C) dat je ergens een andere markt hebt.
Ik ken je verder niet, dus sla er maar een slag naar (wow?). Ook daarover heb ik geen mening hoor Meri, heb er nog nooit een ontmoet. Misschien is er wat mis mee, misschien ook niet - maar zou het niet als iets positiefs zien bij een datingsite
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar feitelijk zeg je nu dat alle Foksters krassers zijn.
A) Over het algemeenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Not so fast. Jij geeft aan dat
A) normale vrouwen niet op jou vallen (want?)
B) dat vrouwen van datingsites ook niets voor je zijn
C) dat je ergens een andere markt hebt.
Ik ken je verder niet, dus sla er maar een slag naar (wow?). Ook daarover heb ik geen mening hoor Meri, heb er nog nooit een ontmoet. Misschien is er wat mis mee, misschien ook niet - maar zou het niet als iets positiefs zien bij een datingsite
Oh, ik ben net zo. Niet interessant = wegklikken. Dat mensen dat ook bij mij doen vind ik niet meer dan normaal. Vandaar dat ik ook liever mensen in het echt aanspreek, dan kan ik gelijk een goede indruk makenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's een feit, internetdaten draait ook veel meer om uiterlijk enzo.
Ik speel zelf (heel casual) WoW. Maar ik wil absoluut geen vriendin die WoW speelt.quote:
IRL speelt uitstraling een veel grotere rol, dat kun je amper vastleggen op foto's of zelfs op de cam.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:28 schreef Spijker83 het volgende:
Zelf nooit WoW gespeeld (en ga ik ook niet doen).. Ken ook geen dames die dit spelen eigenlijk..
Op datingsites is het toch bijna niet anders dan in real life? Je zal eerder op iemand afstappen die er goed uit ziet. Niet dat andere dames niet goed genoeg zijn, maar eerste indruk doet heel veel..
Je huidige vriendin? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:21 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik speel zelf (heel casual) WoW. Maar ik wil absoluut geen vriendin die WoW speelt.
Mijn huidige vriendin (ex Wow-ster) wil ook dat ik helemaal stop ivm dat ze eens een relatie heeft gehad die o.a. stuk liep door WoW.
Helemaal waar. Iemand die niet heel aantrekkelijk is kan dit in één klap goedmaken met een goede uitstraling. Dat heet charisma.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
IRL speelt uitstraling een veel grotere rol, dat kun je amper vastleggen op foto's of zelfs op de cam.
Mja, mijn 5 mei date en ik zijn best serieus aan het kijken hoe of wat...de laatste week hebben wij praktisch samen gewoond. Funquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Je huidige vriendin? Heb ik iets gemist?
Ik ken persoonlijk werkelijk niemand die het speelt of gespeeld heeft. Heb het zelf ook nooit gespeeld.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:21 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik speel zelf (heel casual) WoW. Maar ik wil absoluut geen vriendin die WoW speelt.
Mijn huidige vriendin (ex Wow-ster) wil ook dat ik helemaal stop ivm dat ze eens een relatie heeft gehad die o.a. stuk liep door WoW.
Ik ken er zat. Mja, ICTjer he.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:12 schreef VacaLoca het volgende:
Ik ken persoonlijk werkelijk niemand die het speelt of gespeeld heeft. Heb het zelf ook nooit gespeeld.
Is volgens mij toch echt een bepaald type dat dat speelt. Want gamen is verder toch wel ingeburgerd tegenwoordig... spellen als CoD enzo... maar WoW is alleen voor de nerds volgens mij... nofi
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:12 schreef Thornado het volgende:
[..]
Mja, mijn 5 mei date en ik zijn best serieus aan het kijken hoe of wat...de laatste week hebben wij praktisch samen gewoond. Fun
Eens. Het zijn toch vaak van die zweverige fantasy-figuren, ik hou er niet zo van.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:12 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik ken persoonlijk werkelijk niemand die het speelt of gespeeld heeft. Heb het zelf ook nooit gespeeld.
Is volgens mij toch echt een bepaald type dat dat speelt. Want gamen is verder toch wel ingeburgerd tegenwoordig... spellen als CoD enzo... maar WoW is alleen voor de nerds volgens mij... nofi
Klopt, maar wij zijn het er over eens dat wij het dating principe over hebben geslagen...dus hoe moet ik haar anders noemen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Goed nieuws man, "vriendin" klinkt wat zwaar na drie weken maar fijn te horen dat het de goede kant op loopt!
Zoals ik het zie, spelen vrouwen vooral WoW voor het sociale aspect. Ik kan makkelijk met WoW stoppen als ik wil (speel 1x in de week ofzo..) maar als ik de meeste WoW spelende vrouwen in het spel inschat...die kunnen haast niet stoppen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eens. Het zijn toch vaak van die zweverige fantasy-figuren, ik hou er niet zo van.
Take it easy, in de wij-vorm praten doe je maar over een jaar of twintig, oke?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:26 schreef Thornado het volgende:
[..]
Klopt, maar wij zijn het er over eens dat wij het dating principe over hebben geslagen...dus hoe moet ik haar anders noemen?
Misschien hebben ze al een leuk setje Gaastra jassen uitgezocht.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:02 schreef macondo het volgende:
Take it easy, in de wij-vorm praten doe je maar over een jaar of twintig, oke?
Leuk, met bijpassende Batavus-fietsen met zo'n kaartleesrekje op het stuur.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Misschien hebben ze al een leuk setje Gaastra jassen uitgezocht.
En allebei zo'n wit hielenbijtertje in het mandje voorop.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Leuk, met bijpassende Batavus-fietsen met zo'n kaartleesrekje op het stuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |