Haha, hoezo? Ik spreek vanavond met m'n vrienden af, zaterdag ook. Morgen m'n date, dan heb ik nog genoeg vrije tijd over.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:45 schreef picardmike het volgende:
[..]
Doe jij nog wel andere dingen dan daten en posten vraag ik me soms af? Na 3 weken staan mijn vrienden aan mijn deur te bonken, waarom ik niet op ze reageer.
Omdat het bij iedereen die hier post het natuurlijk wel geweldig goed luktquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:29 schreef Dizorn het volgende:
Die dame van zoosk lijkt me best een serieuse dame hoor.
Enne, waarom duikt iedereen zo hard op een dame waarbij het 'niet lukt' in real life? Alsof ze meteen sociaal contactgestoord danwel psychologisch belast is omdat ze geen toffe gozers kan vinden(Nou heeft iedereen hier wel de neiging meteen tot hevige conclusies te komen.. past bij het forum I guess)
Enne Sil, leuk voor je hoor, maar waar deze topicreeks heen dan over een tijdje?
Datingsite 'ervaringen'?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:57 schreef Tuyana het volgende:
Als je aan het daten bent, neem ik aan dat het bij jullie ook niet 'wil lukken'. Mocht dit wel het geval zijn, dan vraag ik me af waarom er hier nog gepost word.
Wat betekend dat je aan het daten bent en nog niet gesetteld bent, toch? Dus dat het ook niet 'wil lukken' anders hoef je toch niet te daten?quote:
Niet iedereen date met het doel zich een kort pittig kapsel aan te meten?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:22 schreef Tuyana het volgende:
[..]
Wat betekend dat je aan het daten bent en nog niet gesetteld bent, toch? Dus dat het ook niet 'wil lukken' anders hoef je toch niet te daten?
Niet elke date hoeft direct op een relatie uit te lopenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:22 schreef Tuyana het volgende:
[..]
Wat betekend dat je aan het daten bent en nog niet gesetteld bent, toch? Dus dat het ook niet 'wil lukken' anders hoef je toch niet te daten?
Aandacht geilt iedereen op.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:29 schreef BlakeGriffin het volgende:
Ligt het nou aan mij of is paiq gewoon superchill?!![]()
De contacten die ik er tot nu toe heb gelegd zijn veel leuker dan op reguliere datingsites.
Net weer een oneliner van me geaccepteerd door een zeer goed uitziende vrouw.![]()
Ze reageerde ook heel enthousiast. En ik weet dat haar mailbox vol zat. Dat kon ik zien toen ik haar gisteren aanklikte in de oude foto-stapel.
Volgens mij word ik verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet elke date hoeft direct op een relatie uit te lopen
Nee, de strekking is nog steeds hetzelfde. Niet iedereen date met als doel een vaste relatie.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:39 schreef Tuyana het volgende:
[..]
Volgens mij word ik verkeerd begrepen![]()
Dat bedoelde ik ook helemaal niet. Ik bedoelde alleen dat als je aan het daten bent, dat je op dat moment -in de meeste gevallen- niet in een serieuze relatie (met een ander) zit. Dus de mensen die hier posten en aan het daten zijn omdat het anders ook niet wil lukken. En met niet lukken bedoel ik dan een vaste relatie. Duidelijker?
Sure. Maar dat verklaart dus niet waarom je op reguliere sites zelden een reactie terug krijgt van een zeer aantrekkelijke vrouw en op paiq wel. En volgens mij ligt dat dus aan het systeem.quote:
En daarom schreef ik "in de meeste gevallen". Dus niet iedereen inderdaad. Snap best dat er mensen zijn die bewust voor geen relatie kiezen, maar grotendeels denk ik toch wel dat mensen daten met het doel iemand te vinden om verder mee te kunnen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, de strekking is nog steeds hetzelfde. Niet iedereen date met als doel een vaste relatie.
Sterker nog, niet iedereen wil überhaupt een vaste relatie. Wil dus niet zeggen dat er iets """"niet lukt"""". Eerder dat het bijzonder goed lukt.
*kuch* http://www.tineye.com/sea(...)9bb4ef1396af0412d15/ *kuch*quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:32 schreef Bartcoah het volgende:
Hey zijn er mensen bekend met http://www.zoosk.com? Want ik heb net een bericht gehad van een dame die uit Leiden komt. Die mij wel ziet zitten. Hier is de link:
http://www.zoosk.com/prof(...)om=friends-list-name
Deze dame kan toch nooit 'echt' zijn. Ik bedoel ik zou haar hard geven. Maar nu is het punt dat je moet betalen per maand om te chatten met andere mensen. Is dit niet gewoon weer de zoveelste fake account?
Gr gr
Je nam mijn post toch niet serieus?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Serieus? Is dat het soort waar jullie naar op jacht zijn?
Arme, arme mannen
Misschien moet ik dan ook maar eens oneliners gaan sturen op PaiQquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:50 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Sure. Maar dat verklaart dus niet waarom je op reguliere sites zelden een reactie terug krijgt van een zeer aantrekkelijke vrouw en op paiq wel. En volgens mij ligt dat dus aan het systeem.
Nee hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Serieus? Is dat het soort waar jullie naar op jacht zijn?
Arme, arme mannen
Er zijn/waren hier ook mensen aan het posten die nu een relatie hebben en vanuit vroeger ervaringen hebben opgedaan of die gewoon mee willen lullen erover. Niet iedereen is een actieve datingsiterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:39 schreef Tuyana het volgende:
t. Dus de mensen die hier posten en aan het daten zijn omdat het anders ook niet wil lukken. En met niet lukken bedoel ik dan een vaste relatie. Duidelijker?
Ik heb er 4 verstuurd, er zijn 3 geaccepteerd, 4e is van gisteren. Je hebt maar 160 tekens, dus de kans niet om jezelf uitgebreid te pitchen. Met hoi - complimentje - lijkt me leuk eens te chatten - groetjes.. ben je er wel. En dan zal het dus van je foto afhangen of je geaccepteerd wordt of niet schat ik zo. Dus goeie foto hebben iig, en vrouwen kiezen die een hoge pq index hebben, is goedkoper en verhoogt de kans dat ze interesse hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan ook maar eens oneliners gaan sturen op PaiQ
Ik weet hoe het werkt. Alleen iets leuks en spontaans verzinnen voor een oneliner vind ik lastigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:12 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ik heb er 4 verstuurd, er zijn 3 geaccepteerd, 4e is van gisteren. Je hebt maar 160 tekens, dus de kans niet om jezelf uitgebreid te pitchen. Met hoi - complimentje - lijkt me leuk eens te chatten - groetjes.. ben je er wel. En dan zal het dus van je foto afhangen of je geaccepteerd wordt of niet schat ik zo. Dus goeie foto hebben iig, en vrouwen kiezen die een hoge pq index hebben, is goedkoper en verhoogt de kans dat ze interesse hebben.
Zeg, waar zie je mij voor aan?quote:
Same here...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt. Alleen iets leuks en spontaans verzinnen voor een oneliner vind ik lastig
Aan je UI te zien ben je gothic fan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zeg, waar zie je mij voor aan?![]()
Ik had gehoopt dat een licht sarcastische ondertoon toch wel te ontdekken was....
[..]
Same here...
Blijkbaar had ik niets leuks te melden of was het de verkeerde foto (volgens Kastanova klopt dat wel en wellicht nog gelijk ook), want op geen van mijn oneliners heb ik een reactie gehad.
En hoe zijn vampier-meisjes?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan je UI te zien ben je gothic fan.![]()
Ik wel. Eentje heb ik zelfs gemeet
Geen ideequote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
En hoe zijn vampier-meisjes?![]()
Ik ben wel een EBM/Futurepop liefhebber, maar ik zal mijzelf nooit als gothic omschrijven (how goth!). Mijn CD-verzameling zou in een goth-club ook niet misstaan, maar heb verder niks met de scene. Dus van mijn kant geen lang haar, lak/leer/latex, dreigende piercings/tattoo's en/of gothkleding.
Ik draag wel vaak zwart, maar dat is voorgeschreven door mijn werkgever. Privé draag ik gewoon een spijkerbroek, polo/overhemd en sneakers.
Ow, wacht... je zei 'gemeet'. Ik zat nog met dates in mijn hoofd....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen ideeik date geen vampierchicks
Ga je wel naar concerten toe?
Meisje dat ik gemeet hebt vind dezelfde muziek als ik leuk. Metalchickquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ow, wacht... je zei 'gemeet'. Ik zat nog met dates in mijn hoofd....
Ben al heel lang niet meer concerten geweest, goth-gerelateerd of niet. Wordt weer wel eens tijd voor een leuk concertje. Maar de echte goth-feestjes zijn mij iets te veel "ons kent ons en jij hoort er niet bij". Ook niet echt de locatie om een leuke date te regelen. Daarbij weiger ik mee te gaan in zo'n hele subcultuur.
En dan zijn ze allemaal 'apart'quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ow, wacht... je zei 'gemeet'. Ik zat nog met dates in mijn hoofd....
Ben al heel lang niet meer naar concerten geweest, goth-gerelateerd of niet. Wordt weer wel eens tijd voor een leuk concertje. Maar de echte goth-feestjes zijn mij iets te veel "ons kent ons en jij hoort er niet bij". Ook niet echt de locatie om een leuke date te regelen. Daarbij weiger ik mee te gaan in zo'n hele subcultuur.
Ik denk dat je deze discussie wil aangaanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:47 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
En dan zijn ze allemaal 'apart'tuig tuig en tuig.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze discussie wil aangaan
vooroordelen kloppen vaak niet.quote:
Mythbusters.quote:
Kom op zeg, laat die mensen toch. Jij noemt ze meteen arrogant en stopt ze allemaal in een hokje, omdat jij veel ergere dingen meegemaakt hebt in je leven. Dus hebben ze geen recht van spreken. Wat een onzin. Nou, respect dat je je niet hebt bekeerd tot het gothicleven na al die dingen die je hebt meegemaakt hoor... Jij hebt toch geen last van die mensen, of wel dan? Ga dan ook niet lopen zeiken. Ik denk dat de mensen hier in dit topic meer last van jou hebben dan jij van dat zogenaamde 'tuig'.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:12 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Mythbusters.
Dragen allemaal zwart, omdat er hele erge dingen in hun leven zijn gebeurd. (Hun oma is overleden). Of hun kat is weg gelopen
Ik vertelde wat er allemaal in mijn leven is gebeurd. Toen waren ze eigenlijk allemaal stil van. Ik lach nog steeds. Aangezien we toch allemaal een mooi leven hebben. Dan kan je wel gaan ruzie maken mans gaan doene je schiet er toch niets mee op.
Allemaal waren ze arrogant, ze dachten dat ze beter waren.
Ja, geen idee. Verder heb ik hier eigenlijk heel weinig te melden, maar lees vaak met veel vermaak mee. Alleen ik heb er een hekel aan als bepaalde mensen (zal geen namen noemen...) mijn avond gaan verpesten met domme uitspraken. En ja...ik zou het eigenlijk gewoon moet negeren ('hij is het niet waard' blabla), maar that's the way I roll. Maar verder zal ik me dan maar op de achtergrond proberen te houden, want mijn berichten hier zijn nou niet bepaald van toegevoegde waarde voor dit topic. Excusez moi!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:53 schreef Dizorn het volgende:
Zeg Shush, waarom reageer jij voornamelijk als Bart weer eens wat doms zegt?
Ik hoop maar dat hij zelf ook doorheeft dat het complete bullshit is, anders moet ik mezelf straks in slaap huilen
Als ik het zo lees, klinkt het wel een beetje kansloos hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:06 schreef Silenus het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel mooi, even zo'n bitse opmerking van een lurker er tussendoor.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:00 schreef Shush het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Verder heb ik hier eigenlijk heel weinig te melden, maar lees vaak met veel vermaak mee. Alleen ik heb er een hekel aan als bepaalde mensen (zal geen namen noemen...) mijn avond gaan verpesten met domme uitspraken. En ja...ik zou het eigenlijk gewoon moet negeren ('hij is het niet waard' blabla), maar that's the way I roll. Maar verder zal ik me dan maar op de achtergrond proberen te houden, want mijn berichten hier zijn nou niet bepaald van toegevoegde waarde voor dit topic. Excusez moi!
Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb stelselmatig reclame voor dating met dikke mormels. Bah, en ik doe nog wel zo mijn best om die kamerolifantjes te vermijden!quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:33 schreef Techno het volgende:
Soms zijn die ads op Fok wel hilarisch...
[ afbeelding ]
Zouden er serieus mensen zijn die hier gebruik van maken?
Ik zou het er nog een keer over hebben, dat helptquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb stelselmatig reclame voor dating met dikke mormels. Bah, en ik doe nog wel zo mijn best om die kamerolifantjes te vermijden!
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zou het er nog een keer over hebben, dat helpt
Ik ervaar het niet als een enorm zware last (die advertenties dan hé?)quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als die ad afgaat op 'dikke mormels' en 'kamerolifantjes' dan verdient hij ook meer clicks.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
We kennen allemaal een Fokker die 8000 euro uit heeft gegeven voor een hoer, het antwoord is dus 'ja'.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:33 schreef Techno het volgende:
Zouden er serieus mensen zijn die hier gebruik van maken?
Misschien was de hoer in kwestie Jessica Alba , dan valt het wel meequote:Op woensdag 25 mei 2011 12:50 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Valt wel mee, voor een hoer vind ik 8000 toch wel wat veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |